AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Hei. Jeg har ei nydelig datter på 8 år. Ho er enebarn. Faren hennes (mannen min) er gründer og firma-eier og har derfor lange arbeidsdager, så mye av tiden hjemme er det bare meg og jenta mi, og det er jo koselig det. Men ho er også ekstremt populær på skolen, og har mange bestevenninner i klassen (ho går i 3. klasse). Også er ho ekstremt sosial og er stadig på venninnebesøk eller har med venninner hjem til seg. Det blir også mange overnattinger hvor både ho overnatter hos ei venninne eller at ei venninne kommer og overnatter hos henne. Det jeg lurer på nå er om ho blir sliten av å være så mye på farta? Ho sier at ho ikke blir det, og at ho elsker å være med venninner, eller "digger", som ho pleier å si, å være med dem. Hva tenker dere? Ho er jo enebarn, så jeg skjønner godt at ho er glad i venninnene sine, og jeg ser at ho trives kjempegodt med dem. Ho er ei sprudlende, lita gladjente med mye latter. 😀 Anonymkode: 31ec1...3b4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Jeg har også en 8-åring som er slik. Hun er ei populær venninne og blir derfor ofte bedt med hjem. Hun er også veldig glad i å ha besøk selv + overnattinger. Hun blir ikke sliten sier hun, er blid og fornøyd. Men, jeg legger inn noen pauser innimellom alikevel. Anonymkode: 60cdb...38a
minister-mio Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Du må jo nesten se an om hun virker sliten da. Så du kan begrense om det blir for mye. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har ei nydelig datter på 8 år. Ho er enebarn. Faren hennes (mannen min) er gründer og firma-eier og har derfor lange arbeidsdager, så mye av tiden hjemme er det bare meg og jenta mi, og det er jo koselig det. Men ho er også ekstremt populær på skolen, og har mange bestevenninner i klassen (ho går i 3. klasse). Også er ho ekstremt sosial og er stadig på venninnebesøk eller har med venninner hjem til seg. Det blir også mange overnattinger hvor både ho overnatter hos ei venninne eller at ei venninne kommer og overnatter hos henne. Det jeg lurer på nå er om ho blir sliten av å være så mye på farta? Ho sier at ho ikke blir det, og at ho elsker å være med venninner, eller "digger", som ho pleier å si, å være med dem. Hva tenker dere? Ho er jo enebarn, så jeg skjønner godt at ho er glad i venninnene sine, og jeg ser at ho trives kjempegodt med dem. Ho er ei sprudlende, lita gladjente med mye latter. 😀 Anonymkode: 31ec1...3b4 Tenker at sånne innlegg er litt hån til de foreldrene her inne som sliter med at barn ikke har venner (har lest mange av de her inne). ja vel, barnet ditt har flust med venner. Hvorfor i all verden gjør du det til et problem? Vet du hvor mange andre foreldre her inne som ville ofret nærmest armen sin for at deres barn skulle hatt det slik? enkelte ting trenger man ikke å blåse opp av hensyn til andre. Det er: å, jeg er så pen. Å, jeg har for mye penger. Å, jeg vi er så godt likt/populære. Å, vi har så utrolig mange rundt oss som alle elsker oss. vær litt mer følsom, dette er et off fora, og det du skriver er ikke et problem Anonymkode: cf175...12f 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at sånne innlegg er litt hån til de foreldrene her inne som sliter med at barn ikke har venner (har lest mange av de her inne). ja vel, barnet ditt har flust med venner. Hvorfor i all verden gjør du det til et problem? Vet du hvor mange andre foreldre her inne som ville ofret nærmest armen sin for at deres barn skulle hatt det slik? enkelte ting trenger man ikke å blåse opp av hensyn til andre. Det er: å, jeg er så pen. Å, jeg har for mye penger. Å, jeg vi er så godt likt/populære. Å, vi har så utrolig mange rundt oss som alle elsker oss. vær litt mer følsom, dette er et off fora, og det du skriver er ikke et problem Anonymkode: cf175...12f Ærlig talt. Tro det eller ei - men foreldre til barn ”uten” vansker er akkurat like usikker som andre foreldre. Datteren min sover som en stein, er sjelden sur men likevel har jeg behov for å lufte meg innimellom uten å bli uglesett. Men for å svare deg TS, så tror jeg det er lurt å gjøre som hun andre over her - legge inn små pauser innimellom 🙂 Anonymkode: 0a888...10f 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt. Tro det eller ei - men foreldre til barn ”uten” vansker er akkurat like usikker som andre foreldre. Datteren min sover som en stein, er sjelden sur men likevel har jeg behov for å lufte meg innimellom uten å bli uglesett. Men for å svare deg TS, så tror jeg det er lurt å gjøre som hun andre over her - legge inn små pauser innimellom 🙂 Anonymkode: 0a888...10f Det handler jo ikke om et reelt problem. Jenta «digger» jo å være sammen med andre, og de står i kø for henne. Det er ikke å «lufte seg». Ta hensyn! Anonymkode: cf175...12f 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 Dette var da et luksusproblem vil jeg si, tilsynelatende ihvertfall. Hvordan er det med medforeldrene til klassevenninene til datteren da? Muligheter for å sosialisere litt dere også med kaffe f.eks.? Anonymkode: 548f7...e57 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #8 Skrevet 22. september 2019 Snakk om skryte innlegg 🙄 Anonymkode: 28a03...36a 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #9 Skrevet 22. september 2019 I den alder vil ikke jeg være heime heller 🤷♀️ va så mye meir spennende å henge med venniner selv om jeg hadde 4 jevn alderen søsken. Anonymkode: 7911d...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #10 Skrevet 22. september 2019 Er det slikt en må ha 5år fartstid på Kg for å få liv til å skrive her? Det er mange her som sliter med å finne kærligheten, - er det da krenkende å skrive om sitt fungerende kjærlighetsforhold hvor den ene parten er redd for at den andre jobber for mye for hun/hans eget beste, men hvor personen ikke sier de jobber for mye selv? Er det krenkende mot alle de som ikke får seg kjæreste i dethele tatt? Er det skryt og hovmod? Tror noen andre her bør ta seg en kopp te og roened, og fatte at vi alle har vårt, og KG, så vel som andre forum, er her for alle. Vi kunne godt ta en prat om virkelige opplevde krenkelser, kanskje du hadde satt din egen halsen -hilsen bostedsløs- Anonymkode: 2e015...132
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #11 Skrevet 22. september 2019 Beklager noen skrivefeil, er på mobil Anonymkode: 2e015...132
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #12 Skrevet 22. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slikt en må ha 5år fartstid på Kg for å få liv til å skrive her? Det er mange her som sliter med å finne kærligheten, - er det da krenkende å skrive om sitt fungerende kjærlighetsforhold hvor den ene parten er redd for at den andre jobber for mye for hun/hans eget beste, men hvor personen ikke sier de jobber for mye selv? Er det krenkende mot alle de som ikke får seg kjæreste i dethele tatt? Er det skryt og hovmod? Tror noen andre her bør ta seg en kopp te og roened, og fatte at vi alle har vårt, og KG, så vel som andre forum, er her for alle. Vi kunne godt ta en prat om virkelige opplevde krenkelser, kanskje du hadde satt din egen halsen -hilsen bostedsløs- Anonymkode: 2e015...132 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slikt en må ha 5år fartstid på Kg for å få liv til å skrive her? Det er mange her som sliter med å finne kærligheten, - er det da krenkende å skrive om sitt fungerende kjærlighetsforhold hvor den ene parten er redd for at den andre jobber for mye for hun/hans eget beste, men hvor personen ikke sier de jobber for mye selv? Er det krenkende mot alle de som ikke får seg kjæreste i dethele tatt? Er det skryt og hovmod? Tror noen andre her bør ta seg en kopp te og roened, og fatte at vi alle har vårt, og KG, så vel som andre forum, er her for alle. Vi kunne godt ta en prat om virkelige opplevde krenkelser, kanskje du hadde satt din egen halsen -hilsen bostedsløs- Anonymkode: 2e015...132 Regner med at du referer til innlegget mitt over. Leit at du er bostedsløs selvfølgelig. Ønsker ikke det for noen. Men det er ikke nødvendig å slenge ut at jeg trenger å høre om virkelige krenkelser. Du vet aldri som skriver her inne. Tar gjerne en prat med deg om tidligere opplevelser i mitt liv. Mulig du hadde satt din i halsen også.. Anonymkode: cf175...12f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #13 Skrevet 22. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Regner med at du referer til innlegget mitt over. Leit at du er bostedsløs selvfølgelig. Ønsker ikke det for noen. Men det er ikke nødvendig å slenge ut at jeg trenger å høre om virkelige krenkelser. Du vet aldri som skriver her inne. Tar gjerne en prat med deg om tidligere opplevelser i mitt liv. Mulig du hadde satt din i halsen også.. Anonymkode: cf175...12f Du forstår vel at jeg mente det var litt mye å ta seg nær av å kun høre om et totalt fremmed og anonymt menneske som har en datter som har venner selv om ikke din har. Jeg blir f.eks ikke krenket av å høre at noen har det bedre enn meg (som da gjelder 80% av dere, minst) selv om jeg selvsagt ønsker det samme. Anonymkode: 2e015...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå