AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Kan man lime det rett over parkett? Har så lyst til å ha dette på soverommet 😍 Anonymkode: f2f2a...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man lime det rett over parkett? Har så lyst til å ha dette på soverommet 😍 Anonymkode: f2f2a...3a9 fest med dobbelsidig tape? Anonymkode: 21c1c...073
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Ja, legg det rett på parketten. Jeg la teppefliser, for hvis jeg kuttet litt mye så ødela jeg kun én flis og ikke hele teppet. Anonymkode: 6df2a...963
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, legg det rett på parketten. Jeg la teppefliser, for hvis jeg kuttet litt mye så ødela jeg kun én flis og ikke hele teppet. Anonymkode: 6df2a...963 Vurderer også teppeflis. Er du fornøyd? Hvilke rom har du det? Anonymkode: f2f2a...3a9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer også teppeflis. Er du fornøyd? Hvilke rom har du det? Anonymkode: f2f2a...3a9 Ja, veldig fornøyd. Det ble veldig fint og de var lette å legge. Valgte helt korthårete, og rommene ble mye lunere ( soverom) Anonymkode: 6df2a...963
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 Det er helt jævlig med det på soverommet for det er umulig å støvsuge ordentlig og om du søler noe som setter flekk så må du leie tepperenser og da kan du ikke bruke soverommet på en liten stund mens det tørker. Her tok det tre dager. Anonymkode: bdc48...46d 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 Nei. Bare nei. Vegg til vegg teppe er fryktelig uhygienisk. Anonymkode: 1eca1...ce8 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #8 Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, veldig fornøyd. Det ble veldig fint og de var lette å legge. Valgte helt korthårete, og rommene ble mye lunere ( soverom) Anonymkode: 6df2a...963 Ja, husker jeg vokste opp med det på soverommet og har savnet det siden. Er litt mer variert å velge mellom nå da. Anonymkode: f2f2a...3a9
Leo Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, husker jeg vokste opp med det på soverommet og har savnet det siden. Er litt mer variert å velge mellom nå da. Anonymkode: f2f2a...3a9 Jeg også, men jeg forlot det på 80-tallet og har ikke sett meg tilbake. Faktisk trodde jeg det hadde forsvunnet for godt (Her i Norge i hvert fall...), men så feil kan man ta! Et teppe som faktisk er limt fast til gulvet må jo være noe av det mest upraktiske og uhygieniske som finnes, men de oppvoksende slekter har vel rukket å fortrenge det nå... 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #10 Skrevet 22. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man lime det rett over parkett? Har så lyst til å ha dette på soverommet 😍 Anonymkode: f2f2a...3a9 Ja! Jeg har det på soverommet mitt og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. 😍🥰 Det er så mye lunere og deilig følelse å ha det på soverommet. Ingen problem å støvsuge det og ingen problemer med flekker. Go for it! Anonymkode: 60903...5cc 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #11 Skrevet 22. september 2019 Er det en vesentlig kvalitetsforskjell når det kommer til teppegulv/teppefliser etc? Ser det er fliser på tilbud til 119kr per kvm, det høres helt overkommelig ut for å teste på soverommet om vi i det hele tatt liker det 😅 Før vi tar det på alle soverom. Anonymkode: 066f3...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #12 Skrevet 22. september 2019 Teppefliser er helt topp. De som nevner 80tallets vegg til vegg teppe har ikke fulgt med. Teppene nå er noe helt annet. Vi kjøpte av en gulvlegger kortvevd teppefliser av god kvalitet. Er kjempe greit å ha på soverom. Anonymkode: 3373d...fb5 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #13 Skrevet 22. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det en vesentlig kvalitetsforskjell når det kommer til teppegulv/teppefliser etc? Ser det er fliser på tilbud til 119kr per kvm, det høres helt overkommelig ut for å teste på soverommet om vi i det hele tatt liker det 😅 Før vi tar det på alle soverom. Anonymkode: 066f3...ebe Kvalitet er viktig! Vi kjøpte vår på Fargerike Slettvold, type Borneo. Men du har jo selvfølgelig mye å velge i. Så bare ta en runde å se.😊 Anonymkode: 60903...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #14 Skrevet 22. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja! Jeg har det på soverommet mitt og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. 😍🥰 Det er så mye lunere og deilig følelse å ha det på soverommet. Ingen problem å støvsuge det og ingen problemer med flekker. Go for it! Anonymkode: 60903...5cc Har også lest at astmaforbundet har anbefalt det pga det blir ikke så mye svevestøv, og med støvsugerne nå til dags så er det veldig mye lettere å støvsuge det helt støvfritt. Så mange gode fordeler 🙏 Anonymkode: f2f2a...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #15 Skrevet 22. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Teppefliser er helt topp. De som nevner 80tallets vegg til vegg teppe har ikke fulgt med. Teppene nå er noe helt annet. Vi kjøpte av en gulvlegger kortvevd teppefliser av god kvalitet. Er kjempe greit å ha på soverom. Anonymkode: 3373d...fb5 I know 😅 valgte å ignorere de kommentarene, men siden du tok det opp. Også veldig rart når en får sånne holdninger til et innlegg som overhodet ikke var ute etter meninger om hvorvidt det er innafor eller ikke 😅 Men tydeligvis har de levd bak en stein, for veggtilveggteppe er i vinden som aldri før 🙏 Anonymkode: f2f2a...3a9 5
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2019 #16 Skrevet 23. september 2019 Nei, det er ikke uhygienisk og det er ikke vanskelig å holde rent heller. Tvert i mot er det vidunderlig å gå på med nakne føtter og det blir lun temperatur og lyder dempes i et rom med heldekkende teppe. Når jeg en gang skal pusse litt større opp her i mitt hjem, skal jeg ha tepper igjen. Jeg ville ha kontaktet en slik teppebutikk og fått de beste rådene ang. det du lurer på, ts. Der får du svar av folk som kan sitt fag. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #17 Skrevet 25. september 2019 Jeg kjenner noen som la teppefliser og de sa det var lett å ta bort igjen om man ville det. Det trengte altså ikke å limes eller være en permanent løsning. Anonymkode: 39b3d...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå