AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Jeg skal flytte til en leilighet som har et veldig lite kjøkken. Jeg er storkjøper av tørrvarer som te, gryteretter i pose og lignende og trenger derfor et sted å ha plass til dette siden jeg kun kan bruke et lite skap til det på kjøkkenet. Jeg har derimot en innvendig bod i leilighet som er avlang (tenker å stue vekk litt klær der bl.a) og en splitter ny kjellerbod da leilighetskomplekset er nytt. Har dere noen ideer til hvordan jeg kan lage plass til tørrvarer og slikt på de stedene på en ordentlig måte? Anonymkode: b927d...1d8
Fjaselina Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Eg vil tru at lagring av matvarer på ein stad litt unna kjøkenet lett vil medføre at du mister litt oversikt over kva som er der. Eg hadde nok heller prøvd å redusere behovet for lagring. Men om du vil ha eit fjernlager, kan du sikkert få det til å fungere med plastbokser med lokk, der ei boks har ein type mat, f.eks ei boks til bakevarer, ei til supper/sausar/gryterett etc, ei boks til pasta eller kva det no skulle vere behov for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå