Gjest Berte Skrevet 18. mai 2005 #1 Del Skrevet 18. mai 2005 Har noen store, gamle dropsspann som jeg vil selge. De er veldig pent dekorerte. Noen som aner hva sånne ting går for?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #2 Del Skrevet 18. mai 2005 Antikke er de vel kanskje ikke da. Uansett kan det ikke gis noen enstydig pris her uten å vite hvilke spann det er snakk om...og i hvilken stand de er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berte Skrevet 18. mai 2005 #3 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå lurte jeg mest på om det er snakk om ti kroner eller tusen kroner jeg da. En antydning. JEg aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #4 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå lurte jeg mest på om det er snakk om ti kroner eller tusen kroner jeg da. En antydning. Jeg aner ikke. Det kommer fremdeles an på hvilke spann det er...og i hvilken stand de er i. Tusen kroner er nok lenger unna enn tieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2005 #5 Del Skrevet 18. mai 2005 Hva med å ta de med til en brukthandler og spørre der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jest Skrevet 18. mai 2005 #6 Del Skrevet 18. mai 2005 I underkant av 100 spenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå