AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Jeg har vært singel i noen måneder nå og har et veldig høyt sexbehov. Det eneste problemet er at jeg har barn på fulltid og få som kan stille opp som barnevakt. Har ikke lyst til å dra på byen for en ons, og det er jo ikke akkurat noe sjakktrekk å be fremmede inn i huset når små barn ligger og sover der. Barnevakt har jeg kanskje to ganger i året, så muligheten for å treffe menn er små. Får lyst til å rope ut i gata: jeg er singel og kåt, kom og pul meg. Men det hadde dog vært litt flaut. What to do? Vente til barna er store? Anonymkode: b2f00...a7e 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Kondomeriet.no sucks to have kids🤷🏻♀️ Anonymkode: bc17d...e5e 13
Sinbad Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Ikke så greit når en har barn . Og datingsider jeg har prøvd var kun bortkastede penger . Jeg er i ett forhold men synes jeg får alt for lite sex , og ømsker annen sex enn kjæresten . jeg liker Oralsex og lange forspill .Det er avtennende for hun og jo kjappere sex jo bedre . Men har barn som jeg fikk med eksen . Sønnen min er 19 og jeg er gift på nytt . har opplevd problemet med lyst på sex , barn osv . Har ikke noen konkrete råd . Bare att jeg kjenner til problemet . 1
annebanane Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 Du får betale for en barnevakttjeneste eller en ungdom i nærområdet. 13
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 En dame som har lyst på sex? Er ikke det bare rett på tinder og så er man to om å løse problemet. Anonymkode: dc2d5...1fd 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 09073...daa
Forundret.. Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En dame som har lyst på sex? Er ikke det bare rett på tinder og så er man to om å løse problemet. Anonymkode: dc2d5...1fd Finner en barnevakt også på tinder eller? 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #8 Skrevet 21. september 2019 Er alene med barn jeg også, uten mulighet for noe dating og har ikke råd til barnevakt.. Bruker å ringe naboen, han kommer alltid når jeg er nøden! 😉😍 Anonymkode: 7749b...5f2 10
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er alene med barn jeg også, uten mulighet for noe dating og har ikke råd til barnevakt.. Bruker å ringe naboen, han kommer alltid når jeg er nøden! 😉😍 Anonymkode: 7749b...5f2 Hadde jeg bare hatt en singel nabo så hadde jeg vært glad🤣 Anonymkode: b2f00...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #10 Skrevet 21. september 2019 Du finner en fuckfriend som du ligger med når ungene er i barnehagen. Så kjøper du deg noe utstyr på kondomeriet. Anonymkode: 7bcd6...d01 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #11 Skrevet 21. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde jeg bare hatt en singel nabo så hadde jeg vært glad🤣 Anonymkode: b2f00...a7e Skulle gjerne lånt deg min nabo, som er singel, svært erfaren og som vet nøyaktig hva vi alenemødre trenger!!😍😉😋😛 Anonymkode: 7749b...5f2 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #12 Skrevet 21. september 2019 Just now, AnonymBruker said: Skulle gjerne lånt deg min nabo, som er singel, svært erfaren og som vet nøyaktig hva vi alenemødre trenger!!😍😉😋😛 Anonymkode: 7749b...5f2 Forøvrig er det bare å ringe han når trenger hjelp på andre områder også, f.eks om bilen ikke starter..😅 Og så er han særdeles velutstyrt☺️😀 Du skulle også hatt deg en sånn mann du kunne ringt og fått hjelp til alt fra! Anonymkode: 7749b...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #13 Skrevet 21. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig er det bare å ringe han når trenger hjelp på andre områder også, f.eks om bilen ikke starter..😅 Og så er han særdeles velutstyrt☺️😀 Du skulle også hatt deg en sånn mann du kunne ringt og fått hjelp til alt fra! Anonymkode: 7749b...5f2 Haha, ja😅 Men det er derfor jeg startet denne tråden, for jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en slik når ungene er rundt meg konstant🙈 de er i førskolealder, så det er ikke så lett å treffe hverken ff eller velutstyrte naboer😂 Anonymkode: b2f00...a7e 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #14 Skrevet 21. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, ja😅 Men det er derfor jeg startet denne tråden, for jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en slik når ungene er rundt meg konstant🙈 de er i førskolealder, så det er ikke så lett å treffe hverken ff eller velutstyrte naboer😂 Anonymkode: b2f00...a7e Ser den ja og kjenner meg igjen som 100% alenemor, hadde slitt hardt selv uten den velutstyrte naboen..😅😬 Ønsker deg lykke til og ei flott helg nå!!😀😘 Anonymkode: 7749b...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #15 Skrevet 21. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En dame som har lyst på sex? Er ikke det bare rett på tinder og så er man to om å løse problemet. Anonymkode: dc2d5...1fd Jeg skjønner heller ikke problemet. Hva skal du med barnevakt, sover ikke barna etter klokken åtte? Anonymkode: 09073...daa 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #16 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner heller ikke problemet. Hva skal du med barnevakt, sover ikke barna etter klokken åtte? Anonymkode: 09073...daa Problemet er å finne noen å ha sex med. Inviterer ikke fremmede menn fra tinder hjem, selv om barna sover. Vil helst treffe dem en gang eller to før jeg tar det steget. Og det er vanskelig uten barnevakt. Anonymkode: b2f00...a7e 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #17 Skrevet 21. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du finner en fuckfriend som du ligger med når ungene er i barnehagen. Så kjøper du deg noe utstyr på kondomeriet. Anonymkode: 7bcd6...d01 Når ungene er i barnehagen regner jeg med hun er på jobb. Anonymkode: 9ec8c...e70 3
OPIgirl Skrevet 21. september 2019 #18 Skrevet 21. september 2019 Vil mye heller onanere fremfor å knulle en random fyr. Æsj. 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #19 Skrevet 21. september 2019 Har det på samme måte 😅 alene med barn, og her jeg bor er det lite som skjer og vanskelig å møte noen ute uten at hele bygda vet det... Har Tinder og matchet med flere her i området men tror dessverre de er ute etter mer å det er ikke jeg 😇(barnløse og noen er flere år yngre enn meg, jeg er 35...) Anonymkode: 89ff3...456 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #20 Skrevet 21. september 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja😅 Men det er derfor jeg startet denne tråden, for jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en slik når ungene er rundt meg konstant🙈 de er i førskolealder, så det er ikke så lett å treffe hverken ff eller velutstyrte naboer😂 Anonymkode: b2f00...a7e chat .no bør man ikke registrere seg på og der er det faktisk mange kjekke menn og damer som iblant er innom å chatter. Anonymkode: 9f684...097 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå