Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere vegger, lister og tak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jeg må ha en runde på alle vegger, lister og tak etterhvert. Har ikke vasket de siden jeg flyttet inn her for litt over 1 år siden.. Hvor ofte vasker dere det? 

Anonymkode: aa9ef...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, aldri🤪

Anonymkode: 49d34...26e

• Liker 5
Skrevet

Aldri. Vasking ville bare ført til skjolder da alt av vegger og tak er gips, med matt maling. 

Vasker/tørker forsiktig av om det en sjelden gang er søl/flekker. 

Blir det skjoldete leier jeg inn malere, og maler om vegger/tak. I nærheten av peisen må dette gjøres hvert 3-4 år.

Anonymkode: e13cb...143

• Liker 3
Skrevet

En gang i året.

Anonymkode: 9e612...dd9

Skrevet

Tørker av tak, vegger og lister 1 gang i året. Gulvlister tørker jeg når jeg ser det er støvete 

Anonymkode: b2755...162

• Liker 1
Skrevet

Gulvlistene vasker jeg hver gang jeg ser hvor støvete de er blitt, tak og vegger vasker jeg når jeg flytter ;) 

Anonymkode: 41bbc...978

Skrevet

Jeg vasker det som trengs å vaskes, enkelt og greit. Jeg ser når det trengs :)

Anonymkode: acd79...9d9

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser jeg må ha en runde på alle vegger, lister og tak etterhvert. Har ikke vasket de siden jeg flyttet inn her for litt over 1 år siden.. Hvor ofte vasker dere det? 

Anonymkode: aa9ef...e63

Årlig rundvask, med vask av alt både bilder, lister, lamper osv. Tepper, gardiner og alt vi har i rommet. Men taket vasker vi ikke, det er uegnet for vask og må males. 

Anonymkode: ec55e...ccc

Skrevet

Jeg støvsuger vegger og listverk. Mye enklere enn å vaske. Ja, jeg tar bare støvsugeren med munnstykke og alt og går to town på veggene. Jeg rundvasker når jeg henger opp jula helga med første søndag i advent, eller helga før 1.desember.

Skrevet

Tak og vegger vasker jeg aldri. Lister støvsuger jeg i blant, men ikke ofte. Et par ganger i året kanskje. 

Anonymkode: 28dfd...0b2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...