Gjest Huttetuen Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Noen flere som har blitt utsatt for dette ? Det har jeg... tok opp kontakten med en jeg gikk på skole med. Tenkte å gi han en sjanse siden han var den drittsekken på skolen, tenkte kanskje han hadde endret seg. Men fy faen så feil jeg tok! Han var hardhendt og brutal, det var så ille at til og med skjeden har endret seg. Aner ikke om det er pga stress, eller om han hadde noe på penis/fingrene. Stygg i praten som IKKE samsvarer med alderen hans. Jeg ble rett og slett vettskremt, har kuttet ut all kontakt med han og kommer ALDRI mer å snakke med han. Fy faen noe så nedverdigende Håper virkelig ikke at han blir å rasere flere jenter
Emma89 Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Hva er egentlig hevnsex? Kanskje du bør anmelde han? Han høres ikke helt god ut. Hvis du opplevde dette som noe som ikke skulle ha skjedd, fordi du ikke var med på dette, så bør du gjøre noe med det. Sjekk det hos gyn i tilfelle det er noe som har skjedd der nede. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Eh... hæ? Anonymkode: fabad...807 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 Slutt med å løpe etter menn du vet at er dårlige! Anonymkode: ee36d...6ef 3
Gjest Huttetuen Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slutt med å løpe etter menn du vet at er dårlige! Anonymkode: ee36d...6ef Det gjør jeg ikke. Tok opp kontakten for å ha noen å prate med, siden jeg har flyttet tilbake til hjemkommunen. Etter et samlivsbrudd, så prøvde jeg å få venner. Jeg var mest interessert i å ta opp kontakten med tidligere bekjente, ikke sex egentlig. Så begynte han å bli veldig insisterende på det? SÅ ga jeg han en sjangse
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 Hva har dette med hevnsex å gjøre? Anonymkode: 60b4a...96d 2
Gjest ana0603 Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 (endret) Om du ikke verdsetter din egen kropp, og er villig til å bare gi den bort til en gammel skolekamerat som du ikke har sett på årevis, hvordan kan du da forvente å bli behandlet med respekt? - Unnskyld om jeg er for direkte, men sånn helt seriøst, ingen kommer til å behandle deg med respekt om ikke du tar det steget først. Endret 21. september 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #8 Skrevet 21. september 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med hevnsex å gjøre? Anonymkode: 60b4a...96d Straffepuling ??? Anonymkode: 12c4e...564
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 34 minutter siden, ana0603 skrev: Om du ikke verdsetter din egen kropp, og er villig til å bare gi den bort til en gammel skolekamerat som du ikke har sett på årevis, hvordan kan du da forvente å bli behandlet med respekt? - Unnskyld om jeg er for direkte, men sånn helt seriøst, ingen kommer til å behandle deg med respekt om ikke du tar det steget først. Det er alltid en kvinnes privilegium å være offer. Alltid, uten unntak. Anonymkode: eaec7...6cb
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #10 Skrevet 21. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med hevnsex å gjøre? Anonymkode: 60b4a...96d Absolutt ingenting. Tullete tittel. Anonymkode: c47cb...bbd
Gjest Huttetuen Skrevet 21. september 2019 #11 Skrevet 21. september 2019 Hvis man har sex med noen, går over streken. Og sprer dritt om den det gjelder etterpå er det hevnsex!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå