Gå til innhold

gjestenick

Anbefalte innlegg

Gjest fester bestergjester
Skrevet

...synes det er morsomt at det ble navnetvang her, jeg - nå må jeg være litt oppfinnsom og prøve å finne navn som passer til temaet eller spille på de ulike anonymitetsbetegnelsene:)

hva synes DU?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ho Gunnfrid sjø
Skrevet

Jau det e no litt flott å bli gjenkjejnt iblant å a sjø..

Skrevet

Jeg har tydligvis ikke fått med meg det, men så har jeg jo vært borte herfra en stund.

Men hvis det er slik at det er innført navnetvang så syns jeg det er helt greit, selv om jeg regner med at det fort kan bli bare et par tilfeldige trykk på tastaturet, som f.eks "egiosjegos" bare for å få seg et nick.

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg tenker at det fort blir noen som stjeler nickene til "faste gjester" her.

Gjest Rusa BillyJoelsdottir
Skrevet

Hittil går det riktig greit, synes jeg.

Skrevet

Registrerte nick kan ikke brukes som gjestenick :wink:

Remyline Moderator

Gjest jeg er ikke formosiss
Skrevet

Ja, men det har jo folk kunnet gjøre hele tiden, da. Det går sikkert også an å tilnærme seg faste brukeres navn (jeg tenkte selv å prøve i dette innlegget - intet ondt ment). tror rett og slett ikke de fleste har så stor interesse av å være så kjipe, men selvsagt. Nå blir man jo mer bevisst på mulighetene også.

En fordel med dette er, synes jeg, at man "husker på" å lage seg gjestenick i en tråd, og det er stort sett en fordel. Men jeg kommer nok til å bruke ulike nick i ulike tråder.

Gjest Dopa BillyJoelsdottir
Skrevet
... jeg kommer nok til å bruke ulike nick i ulike tråder.

Ikke jeg, bare jeg kan huske hva jeg heter.

Gjest jeg er ikke formosiss
Skrevet

Ikke jeg, bare jeg kan huske hva jeg heter.

jeg husker jo ikke en gang hvor mange ganger jeg skriver fordel, jeg, da. Men at det er to uker til eksamen og jeg ikke har begynt å lese, det husker jeg. Og prøver å fortrenge ved å sitte her...

(og Så mye for misbruk av registrerte nick)

Gjest Mullah MinnieE
Skrevet

Tester på vegne av kollektivet

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen har utstyrt seg med nick som er fristende å parodiere for gjestenickere, så det må man vel bare leve med.

Jeg nevner i fleng, sånn til allmennyttige formål:

lnnmari

Tax

Været

Gjesp

Champagnepikken

Midja

~Halva~

Wakeup

LavAllah (men han er vel borte nå)

Julibrudd (hun er vel revidert, når jeg tenker meg om)

Krølltåpen

TomtKrus

Cumblock

SuomiBryter

Englefjas

Trøbbelhetser'n

Helge

Bridezillah-killah-killah

Lumpen

Donnie i Svingen

Alene

Gumle Alex

Orkana

Pyricept / Blåricept

Cyanid

Human Boring

Larven

Superlemmet

Skinnydip

Teletabben

LoversLane

...og så videre. Forslagene er servert, værsågod og spis.

Gjest Queenblue
Skrevet

Hvor tar du det ifra Trøffelhelten? :hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vel lest det på internett, tenker jeg.

Skrevet

Ingen tvil om at fantasien har gode kår, hehe..

Det er uansett ingen som kan kopiere et registrert nick totalt. Jeg må i grunnen innrømme at jeg er nyskjerrig på hvor mange varianter dere kan koke sammen av navnet mitt, Hege.

:ler:

Gjest Porselen
Skrevet

Jeg bruker det samme hele tiden, kunne sikkert registrert meg men gjør det ikke av gud vet hvilken grunn....

Skrevet

Man har en del fordeler med og være registrert, mye lettere og følge med alle nye innlegg og der man er med i en diskusjon :wink:

Så hvis du bruker porselen fast hadde jeg ikke vært i tvil :-)

Gjest Formosiss
Skrevet

Med dette mente jeg ikke at gjester vil tilnærme seg andre registrerte brukeres nick, men at noen gjester vil dukke opp med 'gjestenick'.

Si at en gjest kaller seg 'xXx', og bruker dette nicket i alle sine innlegg (selv om den ikke registrere seg), så vil en hvilken som helst annen gjest ta 'xXx'-nicket og gjøre mye idiotisk for den personen som egentlig kaller seg 'xXx'.

Gjestene vil jo også kunne skrive innlegg under f.eks. "Formosis ii." og lignende. Så jeg er ikke helt sikker jeg.

Ble kronglete skrevet, men det er altså ikke det at gjester tar andre, registrerte brukeres nick, jeg tenker på.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Med dette mente jeg ikke at gjester vil tilnærme seg andre registrerte brukeres nick, men at noen gjester vil dukke opp med 'gjestenick'.

Si at en gjest kaller seg 'xXx', og bruker dette nicket i alle sine innlegg (selv om den ikke registrere seg), så vil en hvilken som helst annen gjest ta 'xXx'-nicket og gjøre mye idiotisk for den personen som egentlig kaller seg 'xXx'.

Gjestene vil jo også kunne skrive innlegg under f.eks. "Formosis ii." og lignende. Så jeg er ikke helt sikker jeg.

Ble kronglete skrevet, men det er altså ikke det at gjester tar andre, registrerte brukeres nick, jeg tenker på.

Men det kunne de jo før også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...