Gå til innhold

Bikinilinje voksing / brasiliansk...

Anbefalte innlegg

Gjest Pia-20
Skrevet

Jeg er relativt ung (20 år) og har ikke tidligere vokset meg der nede. Kun pleid å stusse området med saks.

Allikevel har jeg nå lyst til å forsøke bikinilinje voksing, eventuelt brasiliansk... men tror det blir litt "mye" for meg.

Kan dere jenter der ute gi meg tips om hva en bikinilinje voksing innebærer? Tar dem kun bikinilinjen eller er også rumpen inkludert (har forsøkt selv å vokse her, men det er umulig - og hårfjeringskrem får jeg nupper/"merker" av)...

Håper alle dere kvinner/jenter der ute vil hjelpe meg og gi meg noen tips og råd... eventuelt linker til websider der jeg kan lese mer... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tar bikini voks så kan du nok beholde trusene i mens de gjør det. Det heter bikini voks fordi det tar vekk håret som ellers hadde vist med bikini. Brasilian ordgrepet kommer i fra Brasil, der de bruker så liten "bikini truser" at det er nødvendig å ta alt. Om du tar brasilian skal man regner med at du skal ikke bare ta av deg trusene men ligge på ryggen i mens hudpleieren jobbe ganske nært på! Ble nok spurt om du kan ligge med bena opp i lufta osv....:ler:

Kan anbefale Bare Clinic-spør etter Maria. Hun er flinke og fort. Hyggelig dame som vet hva hun driver med.

Verken bikini voks eller Brasilian synes jeg er særlig vondt. Det er i hvert fall så fort over at det er ikke merkbar. Min mening bare :roll:

Lykke til!

Gjest Pia-20
Skrevet

Har hørt noen venninner si at dem føler seg nuppete i huden etter slik en behandling... Annerledes en slik det kan være ved barbering/hårfjeringskrem...

Hva sier dere til det? Noe dere har opplevd?

At huden ikke blir silkeglatt som en babyrumpe, men nuppete og ikke så delikat.?

Skrevet
Har hørt noen venninner si at dem føler seg nuppete i huden etter slik en behandling... Annerledes en slik det kan være ved barbering/hårfjeringskrem...

Hva sier dere til det? Noe dere har opplevd?

At huden ikke blir silkeglatt som en babyrumpe, men nuppete og ikke så delikat.?

Ja du føler deg nuppete i huden etterpå. Men det ble bedre etterhvert behandling. Det ble kanskje verste nuppete opp på venusberget-ellers ble det veldig fin synes jeg selv.

Skrevet

Etter å ha barbert meg i 3-4 år, har jeg begynt med brasiliansk voks. Det gjorde veldig vondt første gang, litt mindre vondt de neste gangene.

Den første gangen var huden nuppete i 2-3 dager, etter det har den vært fin etter hver gang. Hett tips: hvis du har en partner du vil gjøre deg fin for, så gjør behandlingen 3 dager før du forventer hankypanky. Det er sårt og ser rart ut første gang... (Jeg dro på jentetur et par dager, veldig fint å komme hjem. ;) )

Catzy

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvor mye en brazilian koster?

Skrevet
Noen som vet hvor mye en brazilian koster?

Ikke lett å svare fordi de fleste tar etter kvarter, siden det varierer så voldsom.

Men jeg tror det ligger nok rundt 500 kr første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...