Gå til innhold

Hvordan kle meg på tur i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Oslo det blir mellom 16 og 18 grader her. Skal i nordmarka og gå halvannen times tid. Aner ikke hva jeg skal ha på.

Jakke?? T-shirt? Tykk genser, tynn genser??

Anonymkode: 3c375...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det ikke viktig om jeg blir kald eller våt, det viktigste er å se bra ut 😉 

Men jeg er litt ekstrem da... kan ikke huske å ha brukt støvler, ever... og heller ikke skalldress.

Skrevet

Jeg bor litt lenger nord, ca samme vær, og har nettopp gått en lang tur i joggebukse og singlet. Hadde med tynn jakke men den ble tatt av etter 2-3 minutter.

Anonymkode: a2ffd...2ba

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, ana0603 skrev:

For meg er det ikke viktig om jeg blir kald eller våt, det viktigste er å se bra ut 😉 

Men jeg er litt ekstrem da... kan ikke huske å ha brukt støvler, ever... og heller ikke skalldress.

Haha skjønner;) 

Men i forhold til temperatur? Det er jo ikke like varmt med 19 grader nå som om sommeren...

Anonymkode: 3c375...6ee

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg ville hatt på meg en tynn ullgenser og skalljakke.

Skrevet

Hadde hatt på en tynn trenings t-skjorte innerst med en tynn ullgenser over og så en tynn vindtett jakke.
Regner med at du kommer til å ha med en liten sekk med termos, sitteunderlag og så videre i, hadde tatt en sekk hvor jeg også ville hatt plass til ullgenseren slik at jeg kunne tatt den av dersom det ble for varmt

Anonymkode: 7553f...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...