AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Jeg forstår ikke de som ser opp til folk som driver ekstremsport og lignende. For meg er dette de dummeste menneskene jeg møter. De har som oftest venner, familie og alt rundt seg som de ikke tenker på. Også har de en veldig snever virkelighetsoppfatning, noe som gjør at de ikke forstår hvor farlig det de holder på med kan være. Slike mennesker fortjener å bli hetset. Men virker som det er ganske status i samfunnet. Sier jo veldig mye om hva vi heier frem i samfunnet vårt. Når tankeløshet og lite empati er et symbol på status, da må man jo bare grine av latter. 🤢😂 Anonymkode: 14404...4f4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Mye er jo potensielt farlig. Statistisk sett er vanlig bilkjøring ganske så farlig. Skal man være redd for alt i livet er det ikke noe liv lenger. Anonymkode: 345ca...b7a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Jeg forstår ikke folk som bare forstår seg selv. Som totalt mangler innsikt i hvordan andre tenker annerledes, ønsker å leve livet annerledes, har andre behov og andre ønsker. Slike mennesker fortjener å bli hetset! Det virker som de tror de har status i samfunnet. Når de egentlig er totalt blottet for menneskelig innsikt. Anonymkode: 5da28...450
RoH Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 Jeg forstår ikke folk som røyker og drikker, dette er den største dødsårsaken. Ja og forresten feite folk de lever farlig hver dag, alt for tynne folk, folk med kviser, motorsykkel, sykelister, oppholder seg ved vann osv. osv. La den som er uten skyld kaste første stein
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 Jeg syns ikke noe om dem, da alle skal være så kule. Folk som tror de er kule er latterlige. Anonymkode: ab77f...a02
334 Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 Og hvis de skader seg permanent har de ikke mye å tape, de kan leve godt som ufør resten av livet på din regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå