Gjest Royalist Skrevet 19. mai 2005 #21 Skrevet 19. mai 2005 Se på Prins Charles. Han lever jo i de aller høyeste samfunnslag, slik du gjør, men med ei rompe så brei som ei låvedør.
Gjest Porselen Skrevet 19. mai 2005 #22 Skrevet 19. mai 2005 Min manns rumpe var årsaken til at jeg falt for han, mer sexy rumpe skulle du lete lenge etter. Men det var da, nå er den litt sæggete..... Ska æ kast'n ut så læng forutsetningan for forholdet ikke e te stees længer..??? Æ e trønder æ, og vi trønderdamer har visst en ting for mannfolkrumper Null sex før rumpen er på plass i sin rette form igjen, da tænke æ at'n sætt sæ i sving med træninga.
aline Skrevet 19. mai 2005 #23 Skrevet 19. mai 2005 har ikke vært borti no'n ækt trønderpie som bruker sjø så ofte før gitt!! bare dårlige kopier som gjør det, inntil jeg leste dette da selvsagt!! annulere ekteskapet er nok det beste her ja, har han først rund rompe, så har han nok for feminine gener for noen som liker eksklusive ting altså!! det må alle skjønne! annuler det da du ikke kan ha vært i dine fulle fem når du ektet en mann med rund rompe, det må være god nok grunn det altså!!
Gjest Trønderpi2 Skrevet 19. mai 2005 #24 Skrevet 19. mai 2005 Herreher løse seg bærre ved at du drar høvve ut av rævva og innsjer at det e di ræv du stirre på...sjø!
Jellyfish Skrevet 19. mai 2005 #25 Skrevet 19. mai 2005 Tittelen på dette innlegget fikk meg til å tenke på min kjæres fantastisk sexy bakdel
smidja Skrevet 19. mai 2005 #26 Skrevet 19. mai 2005 Det er ikke mulig å annulere et ekteskap. Man må gå den lange veien med separasjon og skillsmisse.
Gjest Himmelfallen Skrevet 19. mai 2005 #27 Skrevet 19. mai 2005 :besvim: Hva som rører seg i huet på folk! Det er faen meg skummelt!
Gjest Emera Skrevet 20. mai 2005 #28 Skrevet 20. mai 2005 "Og hvis rompa hans er stor, kan du bruke´n som spisebord..."
CheapChampagne Skrevet 20. mai 2005 #29 Skrevet 20. mai 2005 "Og hvis rompa hans er stor, kan du bruke´n som spisebord..." Liten avsporing, men hvilken sang? Og hvordan forsetter/begynner den? Vet jeg kan den, men kommer ikke på hvordan den går videre.. Har bare den ene setningen surrende i hodet nå. Hjeeelp, blir sprø her jeg sitter..
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mai 2005 #34 Skrevet 22. mai 2005 Håper han har fin fordel da, ettersom bakdelen ikke er noe særlig.
Trampe Skrevet 23. mai 2005 #35 Skrevet 23. mai 2005 "Og hvis rompa hans er stor' date=' kan du bruke´n som spisebord..."[/quote'] Ja det er jo en mulighet. Man må jo se på det positive i alt...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #36 Skrevet 23. mai 2005 ...Jeg har da i det siste lagt merke til min manns bakdel' date=' den er meget overflødig om jeg tør si....[/quote'] Hvis han har overflødige deler, er kanskje amputasjon noe å vurdere..? Donasjon til et delelager, kanskje? 1) Hvor høye er dere? Og på hva? 2) Kan du forklare ordet ekslusiv litt nøyere? Er dette noe som er forbeholdt meget høye, siden jeg (1,87) ikke finner det i mine ordbøker? 3) Hvis du lar bakdelen hans komme i veien når dere har sex, tror jeg jeg ville vurdert en annen stilling... Men for all del, dette er en viktig debatt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå