Gå til innhold

Min manns bakdel

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnfrid sjø
Skrevet

Min mann er 25 år, vi giftet oss da i April. Gratulasjoner mottas med takk forresten.

Jeg har da i det siste lagt merke til min manns bakdel, den er meget overflødig om jeg tør si. Ikke tykk, men mer i retning av en kvinnes former.

Dette tærer på meg, da jeg ikke ønsker en mann med kvinnelige hofter, men jeg kan da ikke godt ta tilbake min singel-tilstand.

Ville dere vært sammen med en mann med kvinnelige former, eller bedt han ta en operasjon?

Vi blir sett på som meget høye personer, og eier kun det mest ekslusive av det ekslusive, og jeg nekter og la dette komme i veien.

Svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min mann er 25 år, vi giftet oss da i April. Gratulasjoner mottas med takk forresten.

Jeg har da i det siste lagt merke til min manns bakdel, den er meget overflødig om jeg tør si. Ikke tykk, men mer i retning av en kvinnes former.

Dette tærer på meg, da jeg ikke ønsker en mann med kvinnelige hofter, men jeg kan da ikke godt ta tilbake min singel-tilstand.

Ville dere vært sammen med en mann med kvinnelige former, eller bedt han ta en operasjon?

Vi blir sett på som meget høye personer, og eier kun det mest ekslusive av det ekslusive, og jeg nekter og la dette komme i veien.

Svar?

Gifta dere dere første kvelden dere møttes???

Og hvis du nekter la hans "former" komme i veien for ditt "høye" liv;så ikke la det gjøre det da :ler:

Gjest grest
Skrevet

Jeg vil tro at deres ekslusive livsførsel fyller din manns bakdel, som et bevis på deres lykke, kan man si.

En operasjon vil derfor trolig måtte bli etterfulgt av en neste, så lenge han ikke endrer bedagelighet og matinntak. Kanskje han kan unngå de feteste kanapeene?

Gjest Ho Gunnfrid igjen sjø
Skrevet

Jau, men du skjønn itt! Æ skriv no dialækt no sjø! Gidd itt meir, slik dei mobba sjø!!! :kjempesinna:

Vi hadd itt sex før etter vi vart gift sjø!!

Skjønn dokk ittno sjø???

Æ oppdaga det no tidligar da æ pønta mæ førr han sjø, han klædd sæ naken sjø og æ så forma SJØ!!!!

Æ e forbannja sjø!! :kjempesinna:

Itt angrip ei ælskovsjuk trønderkvinn sjø!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg foreslår at du annulerer ekteskapet.

Skrevet
Jau, men du skjønn itt! Æ skriv no dialækt no sjø! Gidd itt meir, slik dei mobba sjø!!! :kjempesinna:

Vi hadd itt sex før etter vi vart gift sjø!!

Skjønn dokk ittno sjø???

Æ oppdaga det no tidligar da æ pønta mæ førr han sjø, han klædd sæ naken sjø og æ så forma SJØ!!!!

Æ e forbannja sjø!! :kjempesinna:

Itt angrip ei ælskovsjuk trønderkvinn sjø!

hehe,alltid like morro når menn skal "fucke" litt på kg :hoho:

Gjest Gunnfrid sjø
Skrevet
Jeg foreslår at du annulerer ekteskapet.

Takk så mangt førr et særriøst svar sjø!

Dokk skull skam dokk, dokka ander!!

Gjest gjesta
Skrevet

Si til ham at det står mellom deg og operasjonsbordet :kyss::kyss:

Gjest Gunnfrid sjø
Skrevet

Kan dokka slutt å flir slik av mæ sjø??? :kjempesinna:

Æ vurdera stærkt å be min mannj operera sæ sjø!

Takk førr svar!

Æ kjæm tebakesj!

Skrevet

Hvis dere driver med fettsuging så kan jo du fettsuge bakdelen hans mens han suger fetta di! Det får nok fart på sexlivet, tenker jeg!

Gjest Violetta
Skrevet

Et glimt av seriøsitet: Dersom han mener at noe er galt med kroppen din, vil du la deg operere? Tror du virkelig at man blir mer glad i hverandre da?

Om du svarer på det så har du svaret ditt.

Gjest Ho Gunnfrid sjø
Skrevet

Æ træng ittno operasjon sjø! Æ e ei nydeli trønderpi!

Gjest Gjest
Skrevet

Merkelig, men når jeg leser det her er det som å høre Are og Odin! :hoho:

Det går nok bra skal du se, bare sett mannen din i bånd på en tredemølle! :ler::wink:

Skrevet

hihihihiiiiii :hoho: :hoho: :hoho:

Dagens beste var det noen som sa her, jeg henger meg på den jah.... Går det an??!

Hvis rompa hans er så stor skulle du jo sett den gjennom klærne altså. Hvis du ikke la merke til den før dere hadde sex er den ikke stor nok. Ei skikkelig stor rompe greier ikke å gjemme seg i ei bukse vettu... Er det bare rompa som er stor, eller resten av ham også? Hvis det bare er den som er stor, så er det bare for deg å kjøpe campingstol og be han om å sitte på den store rompa når dere møter deres royale venner. Campingstoler kan som kjent brukes overalt. Dermed skjules rompa litt. Problem løst! :ler:

Du får enten sette han i bånd på en tredemølle, som Sneip så fint sa, eller sette lås på kjøleskapet. Men hva som rompa blir for liten da? Er det også for galt?

Og forsåvidt gleder jeg meg til Trøffel finner denne tråden :ler:

Skrevet

Spark slappingen avgårde på trening.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er problemet at du ikke takler å se den formfulle rompa hans naken, eller at du er redd andre skal sammenligne rompene deres? :klø:

(Hvis det er det siste, kan du kjøpe sånn hold-in til ham 8) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...