Gå til innhold

Hvordan ble dere fridd til / forlovet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fridde han? Fridde du? Hvor og hvordan?

Anonymkode: 29297...3a0

Videoannonse
Annonse
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

Jeg ble fridd til på ett fælt vis, jeg sa ja, men skulle ønske jeg ble fridd til på ett annet vis.

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet

Det hørest kanskje ikkje romantisk ut, men det var det. Det var seint, vi var i senga. Eg spurte han kva han hadde mest lyst til å gjøre før vi dør, då svarte han at han ville gifta seg med meg. Det var sykt romantisk.

Anonymkode: b6a4a...9df

• Liker 3
Skrevet

Jeg satt i sofaen og slappet av og plutselig gikk han ned på kne foran meg med babyen vår på kneet og verdens vakreste ring og spurte om jeg ville gifte meg med han 🥰

Han hadde kjøpt ringen 2,5 mnd før og planlagt å fri på ferie egentlig, men han fikk den ikke fordi verkstedet tok ferie, så da ble det et hjemme i sofaen-frieri og det kunne ikke vært bedre ❤️

• Liker 2
Skrevet

Vi var på norgesferie. Kommet frem til byen vi skulle overnatte i. Spiste middag på kvelden og gikk tilbake til hotellet. Da vi kom på rommet stod det fruktfat, blomster og vin der. Forloveden min spurte om jeg hadde bestilt det. Jeg bare nei, det må ha kommet feil! Jeg ringer resepsjonen og sier fra» Og han bare: «kan jeg ikke ta et bilde av deg da- det ser så flott ut!  Sett deg ned!» Og jeg sier: «skal du ta bildet av dette som ikke er vårt- det er jo for dumt! Men jeg satt meg ned da, for ikke å være helt bitchy. Og da latet han som han skulle ta frem mobilen, og ta bilde, men så var det en liten sort eske med ring i, og han gikk ned på kne og spurte om jeg ville bli kona hans... 😭😭😭

Anonymkode: b13b1...1ab

• Liker 4
Skrevet

Husker ikke når vi begynte å snakke om det, men vi kom ihvertfall sammen frem til at vi hadde lyst å gifte oss :)

Anonymkode: 79f31...2a3

• Liker 1
Skrevet

Han sørget for at jeg fikk mandelen i grøten på formiddagen på juleaften og premien var en pose marsipan. På posen stod det fire siffer, jeg la merke til de, men tenkte ikke mer over det. Blant en av julegavene fikk jeg en liten safe. Jeg synes det var en morsom gave (internt..) og tenkte ikke mer over det før jeg etterhvert kom på de sifrene på marsipan-posen! Det var koden til safen og inni lå det en rosa plastring og en lapp, "vil du gifte deg med meg?" 

Beste jula ever! ❤️

Anonymkode: fd2af...4a6

• Liker 4
Skrevet

Vi var 16 han gikk ned på knee og fridde på skolegården 😂

9 år senere fridde han igjen i julaften men denne gangen var det en ekte diamant.

Skal gifte oss i Japan neste år 

Anonymkode: 1f128...723

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi var 16 han gikk ned på knee og fridde på skolegården 😂

9 år senere fridde han igjen i julaften men denne gangen var det en ekte diamant.

Skal gifte oss i Japan neste år 

Anonymkode: 1f128...723

Og så Japan! Gratulerer!

fortell, hvordan har dere planlagt bryllupet, og hvordan ordner dere dette?

Anonymkode: 29297...3a0

Skrevet

Pyntet et lokale med roseblader, telys, champagne, og fikk lurt meg ut 🥰

Anonymkode: 96d83...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...