Gå til innhold

Brudekjole og prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ærlig skal man være med bruden når det gjelder brudekjole når man er med på prøving?

Anonymkode: c1399...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si i fra om det ser helt j*vlig ut. At det ikke er en stil du selv liker osv, kan du holde for deg selv. Gi tilbakemelding på kjolefasong osv, hvis det handler om kroppstype osv. Ikke fokuser på de store/små kroppsdelene, men på kjolestilen. Snakk på forhånd om hva stil bruden liker (blonder, bling, klassisk osv) så er det lettere å hjelpe til og ikke vare buse ut med tanker utifra hva du selv hadde sett for deg bruden i/ville likt selv. Og om bruden virkelig forelsker seg i en kjole, typ tårer i øya, så ikke kom med "den ser du litt for tjukk/stutt/whatever i". Det er 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ærlig skal man være med bruden når det gjelder brudekjole når man er med på prøving?

Snakker vi her om en potensiell brud du liker, kjenner litt eller er en god veninne av? Hvis siste, hva med å prøve 100 prosent? Det er snakk om en spesiell dag. Og det er det. Livet og tiden går videre. Glad jeg er mann. Tidvis.

Endret av MortenMinstelønn
Skrevet

Hvis bruden har en helt annen stil og smak enn deg er det best å ikke si så mye. Det er hennes dag, og hvis alle andre enn deg liker kjolen ville jeg holdt kjeft

Anonymkode: c864f...ae2

• Liker 2
Skrevet

Det  handler ikke om smak og stil, der er vi helt forskjellige uansett.  Men hun har en oppfatning om kroppen sin som ikke stemmer og hun kler seg til vanlig veldig utfordrende og i alt for små klær. 

Men vi får fare på prøving så ser jeg hvordan det går.

Anonymkode: c1399...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...