AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 For 2 år siden fikk jeg mld fra en på en jeg ikke var venn med. Sto gratulerer med ny kjæreste og bilde fra hans fb. Denne personen sendte også bildet som vedkommende hadde tatt privat av meg og kjæresten ute. Så snudde denne personen om og håpet at vår forhold gikk til helvetet. Personen ble så borte. Nå så jeg får litt siden at denne personen har skaffet sin egen konto. Står hvor hun jobber men ingen med det navnet der. Så det underlige jeg fikk ny mobil av typen i går da jeg har bursdag. Logger inn på min fb men kommer inn som henne? Sniker litt og titter og denne personen har oppført mitt tlf nr. Hvordan går dette ann? Anonymkode: da45f...fe9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Byttet nr? Er telefonen helt ny? Er det kjæresten din som står bak den falske kontoen kanskje? Anonymkode: 36954...9fe 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 Jeg skjønner ikke innlegget. Du fikk melding fra en, men logger inn som ei ukjent dame? Anonymkode: eb8fd...65c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 Kanskje du har splittet personlighet Anonymkode: 81bfb...fd8 3
Tibbie Skrevet 20. september 2019 #5 Skrevet 20. september 2019 Jeg forstår ikke alt du skriver, men du mener at denne mystiske personen har laget seg bruker med ditt telefonnummer? Det skal da ikke være mulig å lage to brukere på ett nummer? Uansett, hvis du har tilgang til denne personens profil, så må du snoke så dypt du klarer! Hvilken epost er registrert? Tidligere samtaler? Hvem andre er vedkommende venn med? Hvilke grupper og sider er h*n med i?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #6 Skrevet 20. september 2019 Denne saken er tidligere politi anmeldt. Denne personen vil ikke meg noe godt mistenker en eks av typen. Men uansett så er det laget på mitt tlf nr. Dog fullstendig feil dato og år på når jeg er født. Ts Anonymkode: da45f...fe9
Gjest Familytree Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har splittet personlighet Anonymkode: 81bfb...fd8 What a theory!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå