acna Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 https://www.nrk.no/norge/syk-firearing-mister-vekt_-regjeringen-endrer-ikke-politikk-1.14711147 Jeg håper moren tar til fornuft og lar barna reise uten henne. Stakkars små, uskyldige barn ❤️ 😭 Egentlig synes jeg det er merkelig at et voksent menneske har lov og rett til å velge en mulig død fremfor liv for et uskyldig, lite menneske på den måten. 11
antiislamist Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Hvis moren virkelig hadde brydd seg så hadde hun latt han komme tilbake til Norge. Hun har bare et håp om at ho også skal få sjangsen. Håper hun sulter i hjel 17
MissAlba Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 Helt hårreisende at moren nekter å la sønnen få livreddende behandling. Jeg, meg først. Jeg som trodde mødre ofret alt for barna, men her brukes sønnen som billett tilbake til det gode liv, og hvis han dør så var det vel verdt forsøket? Blir kvalm og uvel! 23
Apis Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Hent barn og mor til Norge, så la justisen i Norge straffe mor og barnevernet ta seg av barna hennes, 3
Commander Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 (endret) Mor holder sine egne barn som gisler. Og hevder at barn har det best med mor. Selv om mor forlater verdens tryggeste land for å leve med en terroristbande. Hun er til de grader uegnet som mor. Hvis det i det hele tatt er noen som ikke bør ha ansvar for barn er det henne. Hvis hun beholder omsorgen for barna, hvem bør da miste den??? Hun vil heller la de dø enn å gi fra seg billetten til vesten, som barna er. Til tross for at hun hater alt ved Norge. Jeg skjønner det bare ikke. Endret 22. september 2019 av Commander 21
Antoinette Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Barna burde fraktes hjem, mor kan bli der hun er og drømme om kalifatet sitt. 10
Druid Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 1 time siden, Apis skrev: Hent barn og mor til Norge, så la justisen i Norge straffe mor og barnevernet ta seg av barna hennes, Det er det moren vil. Det har en pris vi ikke er villig til å betale. En rettsforfølgelse av moren i Norge, vil sette flere rettsmessige presedens som vi ikke egentlig vet hvordan vi skal behandle. 5
Gjest HarryDotter Skrevet 22. september 2019 #8 Skrevet 22. september 2019 (endret) La alt som er i nærheten av IS kalifatet råtne og brenne! Endret 23. september 2019 av HarryDotter
visp Skrevet 22. september 2019 #9 Skrevet 22. september 2019 15 minutter siden, HarryDotter skrev: La slt som er i nærheten av IS kalifatet råtne og brenne! Det er uskyldige barn.
Apis Skrevet 22. september 2019 #10 Skrevet 22. september 2019 1 time siden, Druid skrev: Det er det moren vil. Det har en pris vi ikke er villig til å betale. En rettsforfølgelse av moren i Norge, vil sette flere rettsmessige presedens som vi ikke egentlig vet hvordan vi skal behandle. Jeg tenker at det faktisk er bedre at disse is folkene blir straffeforfulgt en at de ikke blir det, helst ved en internasjonal domstol, i mellomtiden kan vi ha både full kontroll på mor og gi nødvendig hjelp til barna hjemme i norge, der det vil være lettere for barnevernet å overta omsorgen ved tvang en det er der hun sitter nå, vi snakker her norske barn som er utsatt for grov omsorgssvikt 5
Purple Basil Skrevet 23. september 2019 #11 Skrevet 23. september 2019 23 timer siden, visp skrev: Det er uskyldige barn. Det er kun mor selv som stopper disse barna fra å få hjelp i Norge. Hun har muligheten til å sende dem til Norge, men det vil hun ikke. 13
Gjest HarryDotter Skrevet 23. september 2019 #12 Skrevet 23. september 2019 På 22.9.2019 den 13.05, visp skrev: Det er uskyldige barn. Kommer an på hvor gamle de har rukket å bli. Er de 5-6 år gamle er det nesten for seint. Da har de rukket å få nok propaganda til at de vil hate vesten.
Drizzt Skrevet 25. september 2019 #13 Skrevet 25. september 2019 På 20.9.2019 den 21.54, acna skrev: https://www.nrk.no/norge/syk-firearing-mister-vekt_-regjeringen-endrer-ikke-politikk-1.14711147 Jeg håper moren tar til fornuft og lar barna reise uten henne. Stakkars små, uskyldige barn ❤️ 😭 Egentlig synes jeg det er merkelig at et voksent menneske har lov og rett til å velge en mulig død fremfor liv for et uskyldig, lite menneske på den måten. Jeg håper også moren tar til fornuft og redder barna sine i tide. Å bruke dem som egen inngangsbillett til Norge er avskyelig og ikke en mor verdig. 11
I Grosny Skrevet 25. september 2019 #14 Skrevet 25. september 2019 På 22.9.2019 den 11.48, Commander skrev: Mor holder sine egne barn som gisler. Og hevder at barn har det best med mor. Selv om mor forlater verdens tryggeste land for å leve med en terroristbande. Hun er til de grader uegnet som mor. Hvis det i det hele tatt er noen som ikke bør ha ansvar for barn er det henne. Hvis hun beholder omsorgen for barna, hvem bør da miste den??? Hun vil heller la de dø enn å gi fra seg billetten til vesten, som barna er. Til tross for at hun hater alt ved Norge. Jeg skjønner det bare ikke. Best og best. De skal vel bli gode barnesoldater. Norsk barnevern burde ikke glede seg over det. Hvis vi ikke henter ut barna før de har blitt indoktrinert så blir det veldig uhyggelig å få de til Norge.
Commander Skrevet 26. september 2019 #15 Skrevet 26. september 2019 12 timer siden, I Grosny skrev: Best og best. De skal vel bli gode barnesoldater. Norsk barnevern burde ikke glede seg over det. Hvis vi ikke henter ut barna før de har blitt indoktrinert så blir det veldig uhyggelig å få de til Norge. Realistisk sett. Vi snakker vi om ekskona til islamisten og kriminelle Bhatti. Giftet seg seg islamisten Bastian Vasquez, medlem av profetens Umma, var med i diverse grupper frem til IS kalifatet ble opprettet. Var med IS kalifatet til det ble nedkjempet. Ønsker seg fremdeles et shariastyrt samfunn. Noe som IS viste seg å ikke være ifølge henne. Men hun er klar for versjon 2. Hvis hun kommer til Norge, hva er sjangsen for at tar avstand fra tidligere uttalelser, får seg jobb, blir selvforsørget og at barna ikke blir indoktrinerte islamister oppdratt av mor. De stakkars barna har jo 0 sjangs til å bli "normale" fungerende voksne med mor som mentor. Hun får jo Mullah Krekar til å fremstå som julenissen. Sjangsen er vel stor for at hun blir et islamist nav i Norge og nyter stor respekt i miljøet for sin lange tjeneste for kalifatet. Omtrent som SS veteraner i Argentina som holdt sammen etter krigen, ingen anger, mimret om gode gamle dager og feiret merkedager. "Think of the children" sier mange selfølgelig. Og jeg er enig, de bør komme til Norge. Men sålenge mor holder de som gisler skjer ikke det. Det er nok gode grunner til at norske myndigheter ikke vil ha henne tilbake. 19
I Grosny Skrevet 26. september 2019 #16 Skrevet 26. september 2019 (endret) 7 timer siden, Commander skrev: Realistisk sett. Vi snakker vi om ekskona til islamisten og kriminelle Bhatti. Giftet seg seg islamisten Bastian Vasquez, medlem av profetens Umma, var med i diverse grupper frem til IS kalifatet ble opprettet. Var med IS kalifatet til det ble nedkjempet. Ønsker seg fremdeles et shariastyrt samfunn. Noe som IS viste seg å ikke være ifølge henne. Men hun er klar for versjon 2. Hvis hun kommer til Norge, hva er sjangsen for at tar avstand fra tidligere uttalelser, får seg jobb, blir selvforsørget og at barna ikke blir indoktrinerte islamister oppdratt av mor. De stakkars barna har jo 0 sjangs til å bli "normale" fungerende voksne med mor som mentor. Hun får jo Mullah Krekar til å fremstå som julenissen. Sjangsen er vel stor for at hun blir et islamist nav i Norge og nyter stor respekt i miljøet for sin lange tjeneste for kalifatet. Omtrent som SS veteraner i Argentina som holdt sammen etter krigen, ingen anger, mimret om gode gamle dager og feiret merkedager. "Think of the children" sier mange selfølgelig. Og jeg er enig, de bør komme til Norge. Men sålenge mor holder de som gisler skjer ikke det. Det er nok gode grunner til at norske myndigheter ikke vil ha henne tilbake. Jeg frykter at det er for sent å hente barna. Barnevernet burde hentet de som spebarn. Det er fint at våre myndigheter tenker på barna våre, men ille at de samtidig fullstendig boikotter barna i det lovlige Syria. Vi kjører jo sankjsoner på Syria slik at alle barn (og voksne) som trenger importert medisin (og alt mulig importert)hindres fra å få dette. Intensjonen bak sanksjonene er å påvirke det demokratiske valget i Syria slik at de stemmer ut ut Assad, eller egentlig å svekke landet så hardt helsemessig og økonomisk at de kan tas av koalisjonen og islamistene. Endret 26. september 2019 av I Grosny 1
Gjest Rosetelys Skrevet 26. september 2019 #17 Skrevet 26. september 2019 På 22.9.2019 den 11.41, Apis skrev: Hent barn og mor til Norge, så la justisen i Norge straffe mor og barnevernet ta seg av barna hennes, Straffene som vil bli gitt her er ikke nok. Jeg tror ikke helt rettsvesenet vårt er rustet til å ta avgjørelser angående dette heller. Hva skal de dømmes for? Og ikke tror jeg vi har apparatet rundt på plass heller for av-radikalisering og å behandle opplevelser og traumer for mor og spesielt barna. Tikkende bomber jeg ikke ønsker å ha her i hvert fall! På 22.9.2019 den 13.53, Apis skrev: Jeg tenker at det faktisk er bedre at disse is folkene blir straffeforfulgt en at de ikke blir det, helst ved en internasjonal domstol, i mellomtiden kan vi ha både full kontroll på mor og gi nødvendig hjelp til barna hjemme i norge, der det vil være lettere for barnevernet å overta omsorgen ved tvang en det er der hun sitter nå, vi snakker her norske barn som er utsatt for grov omsorgssvikt Hvor norske er disse barna, sånn egentlig? Både mor og far ( i de fleste tilfeller, jeg vet bare om ei etnisk norsk dame, og han Skråmo) er av utenlandsk opphav. Kan barna norsk? Har de noen gang vært i Norge? Eller har de rett og slett bare en tilknytning til Norge gjennom at en av foreldrene har vært så heldig å få det norske statsborgerskapet? Så, hvorfor er disse barna norske? (med unntak av de til hun etnisk norske og han Skråmo)
Macro Skrevet 26. september 2019 #18 Skrevet 26. september 2019 På 20.9.2019 den 22.00, MissAlba skrev: Helt hårreisende at moren nekter å la sønnen få livreddende behandling. Jeg, meg først. Jeg som trodde mødre ofret alt for barna, men her brukes sønnen som billett tilbake til det gode liv, og hvis han dør så var det vel verdt forsøket? Blir kvalm og uvel! Den gjengen der nede er ikke representativ for mødre. De får unger kun for å sikre seg selv. 2
GaiusMarius Skrevet 26. september 2019 #19 Skrevet 26. september 2019 17 timer siden, Drizzt skrev: Jeg håper også moren tar til fornuft og redder barna sine i tide. Å bruke dem som egen inngangsbillett til Norge er avskyelig og ikke en mor verdig. Hun er norsk statsborger og kan derfor bevege seg fritt til og fra Norge som hun ønsker. 1
Drizzt Skrevet 26. september 2019 #20 Skrevet 26. september 2019 51 minutter siden, GaiusMarius skrev: Hun er norsk statsborger og kan derfor bevege seg fritt til og fra Norge som hun ønsker. Var det tilfelle, ville hun vært i Norge nå. Hun får ikke noe hjelp å komme tilbake hit, og det med rette, men hun burde tenke på barna sine og barnas interesse. De fortjener bedre og å vokse opp i trygge omgivelser i Norge, selv om det ville vært med andre familiemedlemmer og ikke sin mor. Jo mer hun trener det, jo mer skader hun barna sine. Jeg kan ikke støtte denne tankegangen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå