AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Kan jeg sende melding i helgen som kan leses mandag, uten at jeg plager læreren i helgen? Får dere lærere varsler?? Anonymkode: 0b03c...af0
Gjest Lama_Drama Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Jeg tenker at Visma skal kunne brukes i helgene og, jeg regner med lærere kun bruker denne i arbeidstiden.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 3 minutter siden, Lama_Drama skrev: Jeg tenker at Visma skal kunne brukes i helgene og, jeg regner med lærere kun bruker denne i arbeidstiden. Ja bare jeg ikke plager læreren med melding nå. Anonymkode: 0b03c...af0
atropos Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 Det kommer an på læreren. Men du kan jo starte meldingen med «trenger ikke leses før mandag morgen» så vet læreren at du ikke forventer at hen skal ta tak i det i helga. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #5 Skrevet 20. september 2019 Vi kan skru av den funksjonen som gjør at vi får meldinger videresendt fra Visma til vår mobil. Det har jeg gjort, så kan foreldrene sende til Visma når det passer dem og jeg leser meldingene innenfor min arbeidstid. Vinn-vinn. Anonymkode: 1a598...b0e 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #6 Skrevet 20. september 2019 Læreren bestemmer selv om h*n vil ha varsel på SMS, e-post eller bare i Visma. Man kan velge én, to eller alle tre alternativene. Om læreren får melding på telefonen, avhenger med andre ord av hva h*n selv har valgt. Jeg ville gjort som en over nevnte: Skriv at dette ikke er noe som haster i helgen, eller at meldingen ikke trenger å leses før mandag. Anonymkode: 1a1d5...64f 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #7 Skrevet 20. september 2019 Vi leser Visma i helgene dersom vi jobber i Visma. (Vi har 43,5 timers arbeidsuke), og dersom vi selv synes det er greit tar vi tak i det - noen ganger er det fint å bli ferdige med ting, andre ganger passer det ikke før mandag. Vi får ikke varsler fra Visma, men må logge inn for å lese, så du/dere plager ingen om meldingen sendes i helga. Anonymkode: ea7e3...5a2
Ulrikke Skrevet 20. september 2019 #8 Skrevet 20. september 2019 Bare send! Vi kan skru av varsler, men kommer det en melding i helga tenker jeg aldri at det plager meg! Som regel svarer jeg ikke før mandag morgen da, dersom det ikke er akutt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 Læreren bestemmer selv om han/hun har på varsel eller ikke. Og om vedkommende vil bruke lørdag eller mandag på å svare på meldingen. Hvis du ikke vil plage læreren med denne meldingen i helga foreslår jeg at du venter til mandag med å sende den Anonymkode: 42924...80e
Moi123 Skrevet 21. september 2019 #10 Skrevet 21. september 2019 Send inn! Der jeg jobber har vi tatt av varsling på sms/mail og sjekker mandag morgen når vi kommer på jobb.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #11 Skrevet 21. september 2019 Hvis læreren velger å ha varsel på sin mobil velger han jo også å få varsler i helger og på ettermiddager. Hvis han velger å skru av varslene vil han lese meldingen på mandags morgen. Du kan trygt sende melding. Anonymkode: baa1e...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå