AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Jeg er lei av gummistøvler som ikke er tett eller rett og slett revner etter få gangers bruk. Prioritet er altså at jeg må finne noen nye som er både solid og vanntett, slik at jeg kan ha de lenge. Har sett og viking og hunter har fått gode anmeldelser i tester, har dere noen anbefalinger eller erfaringer med disse to merkene? Og om dere har prøvd noen av dem, hvordan har de vært i størrelsen? På forhånd takk for svar! 🙂 Anonymkode: b8ac4...91c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Jeg har Viking Seilas, hatt de i mange år, og er kjempefornøyd med de Men som alt annet, støvler krever også vedlikehold, jeg bruker Viking Silicon sponge Anonymkode: 8e175...6c9
Gjest Lama_Drama Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Hunter er så store og klumpete, skikkelig kalosjer. Jeg har Viking og er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Vil bare tipse om at Tretorn er et bra støvlemerke, har to par derfra som holder seg tett og er gode å gå i. Har hatt et par Hunter som var relativt tunge, og i tilegg sprakk i gummien etter ett år. Viking er det mange år siden jeg hadde, men det er jo kjent for å være et godt og slitesterkt merke, så tviler på du får problemer med tettheten der. Anonymkode: 88bb1...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå