Gå til innhold

Ting du har lagt merke til i hverdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være alt mulig fra egen livserfaring. Selv tenker jeg alltid mye, og legger merke til masse rart i hverdagen.

Når jeg venter på bussen, kjeder jeg meg, og blikket mitt flyter naturlig nok fritt rundt. Det har blitt mye bussturer, og mye venting de siste årene. I dag så jeg noe som fikk meg til å tenke to ting.

1. Folk tror de er usynlige når de sitter i bilen.

2. Det er ikke bare barn som spiser snott 🤢

Nå er jeg spent på hva dere andre har lagt merke til i hverdagen. 

Anonymkode: 0bd7a...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig i egne tanker ofte, men legger merke til at det blir stadig flere småjenter med hijab. 

Anonymkode: 7ea2b...5b9

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er veldig i egne tanker ofte, men legger merke til at det blir stadig flere småjenter med hijab. 

Anonymkode: 7ea2b...5b9

Legger mer og mer merke til små hatefulle stikk mot muslimer, forkledd som kjærlighet til norsk kultur eller bekymring for norske kvinners ve og vel 🙄

Anonymkode: ae698...eb4

Skrevet

Digger å sitte på en benk og bare følge med på folk rundt. Mennesker gjør og sier mye rart man ikke tenker over i farta!

Mine favoritter til nå må være en jente som stakk hånda si under skjørtet sitt og studerte hånda etterpå (tipper på mensen-sjekk), en mann som stappa hånda nedi buksa og klødde seg i rumpa før han lukta på fingrene mens han venta på trikken og en frustrert mor som dro den trassige ungen sin (som forøvrig lå på rygg og ikke ville gå) etter seg etter jakkeermet hans mens hun prøvde å friste med diverse om han gikk pent.

Skrevet
På 20.9.2019 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Legger mer og mer merke til små hatefulle stikk mot muslimer, forkledd som kjærlighet til norsk kultur eller bekymring for norske kvinners ve og vel 🙄

Anonymkode: ae698...eb4

Det var en observasjon.  Hvor fikk du hatefulle stikk fra??

Skrevet
6 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det var en observasjon.  Hvor fikk du hatefulle stikk fra??

Du må være forsiktig nå til dags. Mange liker å lese det værste mellom linjene :)

Anonymkode: 460f7...e09

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være forsiktig nå til dags. Mange liker å lese det værste mellom linjene :)

Anonymkode: 460f7...e09

Hvis jeg skriver at jeg observerer somaliske mødre med barnevogn gå forbi her hver dag.   Hvor er rasismen her?  Er folk blitt heeeelt  :rolleyes:

Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Hvis jeg skriver at jeg observerer somaliske mødre med barnevogn gå forbi her hver dag.   Hvor er rasismen her?  Er folk blitt heeeelt  :rolleyes:

Det jeg lurer på er åssen du veit at dem er somaliske. 

Anonymkode: 6b551...767

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...