AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Jeg liker ikke å jobbe som økonom ( rådgiver). Det er en seigpine. Det er helt feil og hver dag går veldig sakte. Jeg liker mennesker. Jeg liker å prate med mennesker. Jeg liker å lande avtaler. Jeg liker å hjelpe andre/ foreslå løsninger. Jeg liker moderat tid foran pc. Jeg trives med telefonsamtaler. Jeg liker å lede små prosjekter uten å nødvendigvis lede andre, men å kunne jobbe med en helhet, og ikke bare det administrative. Jeg finnes ikke teknisk anlagt og hater nye systemer. Ny telefon er for meg ingen glede, men et herk.Jeg liker å skrive ord, ikke tall. Selv om jeg prøver hardt å være ryddig og strukturert, sklir det fort ut. Jeg klarer å holde orden tilstrekkelig orden på jobb Jeg var sterk i språk på skolen og i litteratur samtidig som jeg var en blanding av introvert og ekstrovert . Kan jeg klare å forene utdannelsen med en jobb jeg trives i? Kan noen være behjelpelige med stillinger jeg kan søke etter? Har tenkt at rekruttering kanskje kan passe, men usikker på om det er like ålreit når man er 55-60 år. Hva med koordinator av noe slag i det offentlige? Forslag? Anonymkode: 4022e...d54
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 veileder i nav? Anonymkode: fdc7f...ee8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 Jeg var antisosial hele livet, men fant etter 20 år uten jobb ut at jeg passet best i jobb der jeg må være veldig sosial. Tviler på at du skal ta din personlighet så alvorlig! Anonymkode: 92796...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå