AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Er det generelt stor forskjell på skjedestørrelsen hos kvinner, og hva er negativt/positivt ved å ha sex med ei med stor skjede? Anonymkode: 0ccec...c74
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Herregud.. Sex er digg uansett. Det er varmt,vått, det er friksjon, pupper, to kropper som har det digg sammen. Slapp av, drop å bekymre deg/tenke alt ihjel og NYT. Anonymkode: 771b2...ec5 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 Enda en tråd. Er det ikke mulig å bare bruke søkefunksjonen?? Anonymkode: d5ee4...1e5 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 Ingenting er så godt som en extra stor og våt vagina. Ingen friksjon er et stooort pluss. Anonymkode: 4018d...70e 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #5 Skrevet 20. september 2019 Selvfølgelig er det forskjeller, store forskjeller. Like store forskjeller som mellom peniser. Og ja, trang kjennes bedre ut stort sett. Men det betyr ikke at du ikke kan tilfredsstille en mann om du er stor. Det er ikke bare størrelsen som teller. Anonymkode: 26c98...e8b 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #6 Skrevet 20. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud.. Sex er digg uansett. Det er varmt,vått, det er friksjon, pupper, to kropper som har det digg sammen. Slapp av, drop å bekymre deg/tenke alt ihjel og NYT. Anonymkode: 771b2...ec5 Thank you and i love you😘😂 Anonymkode: 407c9...cd2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det forskjeller, store forskjeller. Like store forskjeller som mellom peniser. Og ja, trang kjennes bedre ut stort sett. Men det betyr ikke at du ikke kan tilfredsstille en mann om du er stor. Det er ikke bare størrelsen som teller. Anonymkode: 26c98...e8b Hvordan kan man tilfredsstille om det er lite friksjon da? Anonymkode: a8783...a00
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #8 Skrevet 21. september 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan kan man tilfredsstille om det er lite friksjon da? Anonymkode: a8783...a00 Du har jo munn, fingre etc. Og du kan finne stillinger som gir mer friksjon. Og du kan være aktiv i senga. Ligger du bare der er man dårlig i senga og egoistisk, uansett hot trang du er Anonymkode: 26c98...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud.. Sex er digg uansett. Det er varmt,vått, det er friksjon, pupper, to kropper som har det digg sammen. Slapp av, drop å bekymre deg/tenke alt ihjel og NYT. Anonymkode: 771b2...ec5 Ja.😊 Anonymkode: 4ab34...dc9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #10 Skrevet 24. september 2019 På 20.9.2019 den 17.28, AnonymBruker skrev: Ingenting er så godt som en extra stor og våt vagina. Ingen friksjon er et stooort pluss. Anonymkode: 4018d...70e 😂😂 Anonymkode: d741f...247
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #11 Skrevet 27. september 2019 Ja er stoor forskjell der ute. Kan bli for trangt også. Men noen er så vide at det faktisk går utover gleden ved å ha sex. Da bør man ihvertfall elske å gi blowjobs og ha noe ekstra. Tightere jenter vil lettere oppfattes som gode i senga. Anonymkode: 9c624...601 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 På 27.9.2019 den 16.44, AnonymBruker skrev: Ja er stoor forskjell der ute. Kan bli for trangt også. Men noen er så vide at det faktisk går utover gleden ved å ha sex. Da bør man ihvertfall elske å gi blowjobs og ha noe ekstra. Tightere jenter vil lettere oppfattes som gode i senga. Anonymkode: 9c624...601 Sier du til dama at hun er vid, eller vet damer dette selv? Anonymkode: 88801...392
barbent Skrevet 30. september 2019 #13 Skrevet 30. september 2019 Jeg går under kategorien vid med stor V Jeg har store indre kjønnslepper som henger langt utfor de ytre. På barneskolen og ungdom skolen ble jeg mobbet og det var mye snakk bak min rygg hvor hårete jeg var og de svære kjønnsleppene mine. Dette medførte til at jeg ikke turte dusje som medførte til enda mer mobbing Jeg begynte selv å hate min vagina men etterhvert så snudde dette seg tvert, alle menn som jeg har vært med liker godt min store vagina, det merkes veldig lett, alle som en liker å slikke suge mine store lepper😊 Har heller aldri opplevd at en mann ikke kommer av og være inni meg. 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #14 Skrevet 1. oktober 2019 På 20.9.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev: Er det generelt stor forskjell på skjedestørrelsen hos kvinner Anonymkode: 0ccec...c74 Ja, det er det. Men lita/kort vagina er ikke det samme som " trang". Har man kort vagina vil en gjennomsnittlig mann bånne fort og man får kanskje ikke inn tre fingre en gang. Jeg er stor/lang, men samtidig "trang", dvs kniper godt rundt kuken. Anonymkode: 876ed...027
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #15 Skrevet 1. oktober 2019 6 timer siden, barbent skrev: Jeg går under kategorien vid med stor V Jeg har store indre kjønnslepper som henger langt utfor de ytre. På barneskolen og ungdom skolen ble jeg mobbet og det var mye snakk bak min rygg hvor hårete jeg var og de svære kjønnsleppene mine. Dette medførte til at jeg ikke turte dusje som medførte til enda mer mobbing Jeg begynte selv å hate min vagina men etterhvert så snudde dette seg tvert, alle menn som jeg har vært med liker godt min store vagina, det merkes veldig lett, alle som en liker å slikke suge mine store lepper😊 Har heller aldri opplevd at en mann ikke kommer av og være inni meg. Du beskriver jo vulva, ikke vagina. Anonymkode: 02528...e31 3
barbent Skrevet 1. oktober 2019 #16 Skrevet 1. oktober 2019 Det er helt riktig det, tror likevel de fleste forstår uten problem 2
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2019 #17 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) 13 timer siden, barbent skrev: ...alle menn som jeg har vært med liker godt min store vagina, det merkes veldig lett, alle som en liker å slikke suge mine store lepper😊 Har heller aldri opplevd at en mann ikke kommer av og være inni meg. Skulle gjerne ha suttet på sånne, til jeg slår rekorden min på 2 timer og 45 minutter👌🤫😂 Endret 1. oktober 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #18 Skrevet 1. oktober 2019 Stor vagina sørger for at mannen får omdømmet "liten penis". Små vagina sørger for at mannen får omdømmet "stor penis". Utover det påvirker størrelsen både på vagina og penis hvordan sex'en oppleves og føles. Vi er alle forskjellige, men husk at det er mannens penis det alltid er noe galt med. Anonymkode: adf29...4ea 3
ToMan Skrevet 1. oktober 2019 #19 Skrevet 1. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du beskriver jo vulva, ikke vagina. Anonymkode: 02528...e31 Skjønner ikke helt hvorfor så mange KG brukere gidder å henge seg opp i dette med bruk av ordet vagina i stede for vulva. 😳 Det er utrolig vanlig i dagligtale å bruke ordet vagina også om det ytre kvinnelige kjønnsorgan. Tullete bemerkninger synes jeg!! 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #20 Skrevet 1. oktober 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor vagina sørger for at mannen får omdømmet "liten penis". Små vagina sørger for at mannen får omdømmet "stor penis". Utover det påvirker størrelsen både på vagina og penis hvordan sex'en oppleves og føles. Vi er alle forskjellige, men husk at det er mannens penis det alltid er noe galt med. Anonymkode: adf29...4ea Dette stemmer vel ikke automatisk. Da jeg var trang var jeg mye mer opptatt av store peniser enn jeg er nå når ting har blitt en god del løsere etter fødsler. Kjente mye større forskjell da. Nå handler det mest om å treffe riktig. At det ikke alltid handler om penisen er såklart sant, men ser du rundt om her på KG er det mer enn nok dissing av kvinners underliv også, så det går begge veier. Anonymkode: d5ee4...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå