AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 På nettsiden deres står det at det koster sånn 1500kr for en time, er det noen som går hit i årevis liksom? Det blir jo veldig dyrt! Leste at hun Linnea myre hadde gått hos skårderud i mange år, men betaler hun da dette vanvittige beløpet? Får selv behandling for anoreksi på rasp, og dette er jo en sykdom der ting tar tid for å si det sånn.. Eller er de flinkere privat og alt går raskere? Anonymkode: d4e4f...d79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: På nettsiden deres står det at det koster sånn 1500kr for en time, er det noen som går hit i årevis liksom? Det blir jo veldig dyrt! Leste at hun Linnea myre hadde gått hos skårderud i mange år, men betaler hun da dette vanvittige beløpet? Får selv behandling for anoreksi på rasp, og dette er jo en sykdom der ting tar tid for å si det sånn.. Eller er de flinkere privat og alt går raskere? Anonymkode: d4e4f...d79 Hun får sikkert rabatt etter at hun omtalte han i boken sin 😅Ellers er min erfaring at private behandlere ikke nødvendigvis er flinkere eller at det går noe raskere. Har hørt fra enkelte at de har opplevd det motsatte, men det er jo selvfølgelig veldig individuelt fra hver enkelt pasient og behandler. Anonymkode: b77b5...811
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun får sikkert rabatt etter at hun omtalte han i boken sin 😅Ellers er min erfaring at private behandlere ikke nødvendigvis er flinkere eller at det går noe raskere. Har hørt fra enkelte at de har opplevd det motsatte, men det er jo selvfølgelig veldig individuelt fra hver enkelt pasient og behandler. Anonymkode: b77b5...811 Haha ja kanskje det! Men hvorfor betaler noen for å gå der, når man kan gå gratis i det offentlige? Anonymkode: d4e4f...d79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun får sikkert rabatt etter at hun omtalte han i boken sin 😅Ellers er min erfaring at private behandlere ikke nødvendigvis er flinkere eller at det går noe raskere. Har hørt fra enkelte at de har opplevd det motsatte, men det er jo selvfølgelig veldig individuelt fra hver enkelt pasient og behandler. Anonymkode: b77b5...811 Linnea gikk til skårderud lenge før hun omtalte han i en bok Anonymkode: cdef0...b4e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Har lurt på det samme som deg, Ts. Syntes det er litt synd, for det er (etter min mening) alt for få spesialister innen spiseforstyrrelser i det offentlige. Anonymkode: 27206...dfc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lurt på det samme som deg, Ts. Syntes det er litt synd, for det er (etter min mening) alt for få spesialister innen spiseforstyrrelser i det offentlige. Og nå etter at pakkeforløpene rulles ut så blir det så mye press på poliklinikkene rundt omkring i landet at jeg frykter at flere vil flykte fra det offentlige og heller starte privat. Det skjer ihvertfall her jeg bor...helt tragisk. Anonymkode: cb113...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Noen som har personlig erfaring fra behandling der? Anonymkode: d4e4f...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå