lalela Skrevet 20. september 2019 #1 Del Skrevet 20. september 2019 Elsker å høre på dem, men sliter med å skille dem fra hverandre. Andre med samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 20. september 2019 #2 Del Skrevet 20. september 2019 Nei, men så er jeg moldenser selv. Det hjelper nok på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 20. september 2019 #3 Del Skrevet 20. september 2019 Hehe nei, men hadde i flere år problemer med å skille Steinar og Tore i RR😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalela Skrevet 20. september 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 20. september 2019 4 timer siden, Ast skrev: Nei, men så er jeg moldenser selv. Det hjelper nok på! Ja, det hjelper nok veldig haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 20. september 2019 #5 Del Skrevet 20. september 2019 3 timer siden, Adrielle skrev: Hehe nei, men hadde i flere år problemer med å skille Steinar og Tore i RR😄 Det har jeg fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. september 2019 #6 Del Skrevet 22. september 2019 Stine er mye mer nasal enn Linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå