Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stod det på nøkkelen hvor den gikk til' date=' da? Kan jo ikke være så farlig å miste en nøkkel hvis det ikke står noe på den? I et korttenkt øyeblikk foreslo jeg for min kjære å ha navn og adresse på nøkkelknippet i tilfelle jeg skulle miste det, men hørte selv med en gang jeg hadde sagt det at det ihvertfall ikke var noe lurt. :oops:[/quote']

hva med epostadresse? en hotmailadresse e.l. kan jo som oftest ikke spores til person?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Registrer nøkkelen hos politiet eller et forsikringsselskap. Da får du en nummerplate du klipser på knippet. Disse knippene kan slippes i postkassa om de mistes og noen finner dem (forutsetter en ærlig sjel). Posten sørger for å sende dem til politiet/forsikringsselskapet og disse igjen sjekker nummerplaten opp mot registrene sine. Vips, så har du nøklene igjen.

Kostnader? Aner ikke. Mindre enn 105 000 i alle fall.

Gjest Violetta
Skrevet
Registrer nøkkelen hos politiet eller et forsikringsselskap. Da får du en nummerplate du klipser på knippet. Disse knippene kan slippes i postkassa om de mistes og noen finner dem (forutsetter en ærlig sjel). Posten sørger for å sende dem til politiet/forsikringsselskapet og disse igjen sjekker nummerplaten opp mot registrene sine. Vips, så har du nøklene igjen.

Kostnader? Aner ikke. Mindre enn 105 000 i alle fall.

Jeg fikk en sånn liten plastplate på Alliance Apotek jeg. Den har reklame for apoteket, men nøklene kan leveres inn, og jeg får dem i retur om de blir funnet. Aldeles gratis. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...