Gjest gaja Skrevet 25. mai 2005 #21 Skrevet 25. mai 2005 Stod det på nøkkelen hvor den gikk til' date=' da? Kan jo ikke være så farlig å miste en nøkkel hvis det ikke står noe på den? I et korttenkt øyeblikk foreslo jeg for min kjære å ha navn og adresse på nøkkelknippet i tilfelle jeg skulle miste det, men hørte selv med en gang jeg hadde sagt det at det ihvertfall ikke var noe lurt. :oops:[/quote'] hva med epostadresse? en hotmailadresse e.l. kan jo som oftest ikke spores til person?
jolie Skrevet 26. mai 2005 #22 Skrevet 26. mai 2005 Registrer nøkkelen hos politiet eller et forsikringsselskap. Da får du en nummerplate du klipser på knippet. Disse knippene kan slippes i postkassa om de mistes og noen finner dem (forutsetter en ærlig sjel). Posten sørger for å sende dem til politiet/forsikringsselskapet og disse igjen sjekker nummerplaten opp mot registrene sine. Vips, så har du nøklene igjen. Kostnader? Aner ikke. Mindre enn 105 000 i alle fall.
Gjest Violetta Skrevet 26. mai 2005 #23 Skrevet 26. mai 2005 Registrer nøkkelen hos politiet eller et forsikringsselskap. Da får du en nummerplate du klipser på knippet. Disse knippene kan slippes i postkassa om de mistes og noen finner dem (forutsetter en ærlig sjel). Posten sørger for å sende dem til politiet/forsikringsselskapet og disse igjen sjekker nummerplaten opp mot registrene sine. Vips, så har du nøklene igjen. Kostnader? Aner ikke. Mindre enn 105 000 i alle fall. Jeg fikk en sånn liten plastplate på Alliance Apotek jeg. Den har reklame for apoteket, men nøklene kan leveres inn, og jeg får dem i retur om de blir funnet. Aldeles gratis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå