AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 😱 Anonymkode: 6c6f5...5dc Det gjelder ikke alle da. Litt varierende akkurat som med menn. Anonymkode: 50a5c...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder ikke alle da. Litt varierende akkurat som med menn. Anonymkode: 50a5c...d2f 👍 Anonymkode: 6c6f5...5dc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 Den ene prosenten menn som er genuint seksuelt attraktive fra første øyekast har nok god peiling på det ja. Resten: neppe. Anonymkode: 59e16...046 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #5 Skrevet 20. september 2019 Lurer jeg også på ofte. Så hender det også at jeg lurer på om jeg er unik, i min kåthet, siden mange menn fremstiller det som at kvinner generelt ikke er lysten på sex, og de til og med får støtte i det fra enkelte kvinner. Jeg er imidlertid del av en veldig åpenhjertig venninnegjeng, og der er jeg i det minste verken rar eller unik i at sex betyr mye for meg. Eller at jeg kan bli gal av kåthet når jeg i perioder har levd uten sex. Var en venninne av en venninne som over år hevdet at hun godt kunne levd uten sex, til forundring fra oss andre, men vi antok at hun kanskje var aseksuell. Hun levde i to lange forhold, uten at sex var noe særlig, hevdet hun. Så traff hun sin tredje kjæreste, og kom heseblesende inn døra en dag og sa "Nå forstår jeg hva dere har snakket om! Herregud, jeg visste ikke! Det er jo helt fantastisk, og jeg får ikke nok av det.". Hun har rett og slett aldri hatt en elsker som brydde seg stort om hun var med eller ikke, og siden hun heller aldri hadde opplevd at det kunne være særlig godt forventet hun ikke mye av sex. Så egentlig er det kanskje ganske ille, det at både en del menn og en del kvinner antar at sex betyr mest for menn. At kvinner ikke har samme behov. Man kan jo undre seg litt hva årsaken til det er. Kan det være mange kvinner som ikke forventer stort, fordi de alltid har truffet på menn som ikke har gitt dem særlig, i troen på at det er deres egen tilfredsstillelse som er viktig, fordi kvinner egentlig ikke har tilsvarende behov? Hvor mye sexglede og kåthet hos kvinner får aldri blomstre opp, fordi "menn har behov for sex, kvinner ikke", så menn kjører på helt egoistisk? Anonymkode: e7476...774 9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #6 Skrevet 20. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så egentlig er det kanskje ganske ille, det at både en del menn og en del kvinner antar at sex betyr mest for menn. At kvinner ikke har samme behov. Man kan jo undre seg litt hva årsaken til det er. Kan det være mange kvinner som ikke forventer stort, fordi de alltid har truffet på menn som ikke har gitt dem særlig, i troen på at det er deres egen tilfredsstillelse som er viktig, fordi kvinner egentlig ikke har tilsvarende behov? Hvor mye sexglede og kåthet hos kvinner får aldri blomstre opp, fordi "menn har behov for sex, kvinner ikke", så menn kjører på helt egoistisk? Min erfaring er at menn flest gjør stort sett ikke annet enn å jobbe for å avdekke kvinners behov. Griser kalles de blant kvinner. Kan være at metodene er feil.. Anonymkode: 3ccb8...2a1 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #7 Skrevet 20. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at menn flest gjør stort sett ikke annet enn å jobbe for å avdekke kvinners behov. Griser kalles de blant kvinner. Kan være at metodene er feil.. Anonymkode: 3ccb8...2a1 Jeg har ikke for vane å kalle menn griser. Ikke med mindre de oppfører seg svært ekkelt, og det gjør absolutt ikke menn flest. Jeg mente forøvrig ikke å legge all skyld på menn her. Jeg tror problemet er like mye at mange kvinner forventer for lite av sex. Tror selv at det er mest for menn. Lærer ikke sin egen kropp og seksualitet å kjenne, fordi de ikke tror den er viktig. Dermed kan de heller ikke lede mannen på riktig vei. Blir litt som å gå ut for å spise, du blir spurt om hva du vil ha, trekker på skuldrene og svarer "Du trenger ikke gi meg stort, jeg nøyer meg med noe som ikke direkte smaker vondt". I den situasjonen ville du antagelig likevel bli servert noe godt, men når det gjelder sex er det faktisk ganske vesentlig å vite hva man vil ha for å få det, siden dette ikke er standard fra kvinne til kvinne. Jeg var heldig vil jeg si. Begynte å onanere da jeg var tenåring, og hadde ikke noe skam i forhold til det å lære kroppen min å kjenne, og å lære meg hva som fungerte (ga orgasme eller ikke), samt at min første sexpartner hadde et lengre forhold bak seg før meg, til tross for at han bare var 19 år selv. Han var en erfaren 19 åring, og visste å behandle min kropp. Min neste kjæreste var noen år eldre, men hadde ikke peiling. Kunne finne på å ta spytt på, kjøre den inn og jukke som en maskin. (Og joda, jeg forsøkte å snakke med ham. Nyttet ikke. Det er ikke bestandig det hjelper med å rettlede heller. Noen menn må man bare forlate... men gjør man det om man ikke forventer bedre og annet enn dette?) Hva om jeg ikke hadde våget å onanere/følte skam rundt det, så jeg i utgangspunktet hadde litt trøblete forhold til det å føle på lyst, samt min kjæreste nr 2 var kjæreste nr 1? Hva ville jeg da forventet av sex? Ingenting antagelig! Anonymkode: e7476...774 3
Gjest Warrior Skrevet 20. september 2019 #8 Skrevet 20. september 2019 Noen kvinner er steinkåte akkurat som menn, mens noen hater tydeligvis sex. Så har vi de som sier menn må gjøre seg fortjent til sex. Kan ikke være mye kåt!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #9 Skrevet 20. september 2019 Ikke mange kvinner som er så reflektert ift seksualitet som deg dessverre. Se bare her inne på kg, menn prøver å lokke kvinner fram fra hullene sine, da kommer det 80% beskyldninger om runketråd, de siste 20% er uskyldige one-linere som snakker rundt grøten. Anonymkode: 3ccb8...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #10 Skrevet 20. september 2019 føler kvinner sjelden uttrykker det, og ser det iallfall ikke. Men når dem uttrykker det, så skjønner jeg også hvor kåt dem kan være. Anonymkode: 44bc6...9a5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #11 Skrevet 20. september 2019 Kåt veldig ofte, elsker sex. Dame50+ Anonymkode: adaa4...5c2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #12 Skrevet 20. september 2019 Nei. Da jeg traff kjæresten jeg har nå forsto jeg endelig hva sex var. trist nok har jeg høyere sexlyst enn han og blir grinete om vi ikke har sex en dag. Anonymkode: 1999a...41c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #13 Skrevet 20. september 2019 10 minutter siden, Kvelertak skrev: Noen kvinner er steinkåte akkurat som menn, mens noen hater tydeligvis sex. Så har vi de som sier menn må gjøre seg fortjent til sex. Kan ikke være mye kåt! Det eksisterer mye sexnegativitet dessverre. Det hender ganske ofte at jeg blir sjokkert og til og med ganske lei meg av ting som skrives her på KG, både av kvinner og menn. Som sexpositiv kvinne, med sexpositive venninner, i et forhold med en mann som setter pris på å ha en kvinne som liker og nyter sex, så fremsnakker jeg gjerne det å sette pris på både sin egen seksualitet og partners seksualitet, som noe fint til glede for begge. Fra kvinner har jeg da fått tilbakemelding om at jeg er sykelig opptatt av sex. Sykelig faktisk! Fra menn har jeg fått tilbakemelding om at jeg innbiller meg at ting kan være bra i et forhold over år, for ingen menn har utbytte av å knulle på samme dame i årevis. Det at jeg opplever at både han og jeg har glede og nytelse av å ha sex sammen, fremdeles, kan ikke stemme. Jeg er direkte dum som tror det. Det er unektelig mange som har negativ innstilling til sex, eller til sex i forhold, og det er trist. 17 år har samme mann knullet på meg, og selv om jeg ikke er blind for at han naturligvis ville ha funnet en ny spennende (samme ville jeg, men det har jeg ikke lov til, akkurat som ham, og istedenfor å furte over det velger jeg å nyte den jeg har... som ham), så utfordrer vi ennå hverandre, lærer ennå nytt om hverandre, og nyter hverandre fremdeles. I går hadde vi sex i to timer. Lekte, koste, nøt og hadde det ikke travelt med å bli ferdig. Jeg hadde det ikke travelt, og han hadde det ikke travelt. Men... det er vel innbilling at han også koste seg, og å bruke to timer på slikt er nok sykelig, for noen. Hvorfor er det kvinner som meg, som fremsnakker sexpositivitet, som får kritikk? Hvorfor er det å være negativ det som får støtte, og som folk heier på? Jeg tror at svært mange som meg rett og slett ikke gidder å delta i debatt om dette, rett og slett fordi all negativiteten bare blir for dum. Man må som kvinne faktisk forsvare at man liker og nyter sex. Det er de som passer inn i det at kvinner har mindre behov og mindre glede av sex som våger å tale, og som taler for å anse det som helt normalt. Hvor dumt er ikke det? Anonymkode: e7476...774 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #14 Skrevet 20. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eksisterer mye sexnegativitet dessverre. Det hender ganske ofte at jeg blir sjokkert og til og med ganske lei meg av ting som skrives her på KG, både av kvinner og menn. Som sexpositiv kvinne, med sexpositive venninner, i et forhold med en mann som setter pris på å ha en kvinne som liker og nyter sex, så fremsnakker jeg gjerne det å sette pris på både sin egen seksualitet og partners seksualitet, som noe fint til glede for begge. Fra kvinner har jeg da fått tilbakemelding om at jeg er sykelig opptatt av sex. Sykelig faktisk! Fra menn har jeg fått tilbakemelding om at jeg innbiller meg at ting kan være bra i et forhold over år, for ingen menn har utbytte av å knulle på samme dame i årevis. Det at jeg opplever at både han og jeg har glede og nytelse av å ha sex sammen, fremdeles, kan ikke stemme. Jeg er direkte dum som tror det. Det er unektelig mange som har negativ innstilling til sex, eller til sex i forhold, og det er trist. 17 år har samme mann knullet på meg, og selv om jeg ikke er blind for at han naturligvis ville ha funnet en ny spennende (samme ville jeg, men det har jeg ikke lov til, akkurat som ham, og istedenfor å furte over det velger jeg å nyte den jeg har... som ham), så utfordrer vi ennå hverandre, lærer ennå nytt om hverandre, og nyter hverandre fremdeles. I går hadde vi sex i to timer. Lekte, koste, nøt og hadde det ikke travelt med å bli ferdig. Jeg hadde det ikke travelt, og han hadde det ikke travelt. Men... det er vel innbilling at han også koste seg, og å bruke to timer på slikt er nok sykelig, for noen. Hvorfor er det kvinner som meg, som fremsnakker sexpositivitet, som får kritikk? Hvorfor er det å være negativ det som får støtte, og som folk heier på? Jeg tror at svært mange som meg rett og slett ikke gidder å delta i debatt om dette, rett og slett fordi all negativiteten bare blir for dum. Man må som kvinne faktisk forsvare at man liker og nyter sex. Det er de som passer inn i det at kvinner har mindre behov og mindre glede av sex som våger å tale, og som taler for å anse det som helt normalt. Hvor dumt er ikke det? Anonymkode: e7476...774 Tror mange kvinner som meg er tilbakeholdne på å snakke om sex med andre enn dem vi har det med, har lite behov for å fremsnakke sex og nytelse, og ser ingen grunn til å legge ut, for eksempel på KG, om fantasier, erfaringer og synspunkter. I vår seksualitet får vi mer ut av å holde det privat. Så vi fremstår kanskje som "sexnegative". Men gudene skal vite at de vi har sex med ser en annen side ved oss. Anonymkode: 59e16...046 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #15 Skrevet 20. september 2019 Det hjelper ikke om damer er kåte om de ikke er kåte på meg. Og det er ikke kåthet om alt er avhengig av at jeg gjør ditt og datt og sier ditt og datt. Da er det ikke kåthet, ekte kåthet kommer innenfra og er ikke avhengig av at noen andre gjør en rekke ting. Anonymkode: 117eb...3ff
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #16 Skrevet 20. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke om damer er kåte om de ikke er kåte på meg. Og det er ikke kåthet om alt er avhengig av at jeg gjør ditt og datt og sier ditt og datt. Da er det ikke kåthet, ekte kåthet kommer innenfra og er ikke avhengig av at noen andre gjør en rekke ting. Anonymkode: 117eb...3ff Det du sier der, sier egentlig bare at du ønsker at kvinner skal være kåt av samme grunn som menn. Men det er vi ikke. Vi blir kåt av andre ting. Men de tingene vi blir kåt av, kommer ikke frem i slike tråder, fordi vi hele tiden blir hogget ned av holdningen om at menn vet best og vi kvinner ikke vet noe. Jo, vi vet alt om hva vi tenner på og hva som gjør oss kåt. Så spørs det da om noen gidder å lytte og ta det på alvor. Anonymkode: 4fae9...f57 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #17 Skrevet 20. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke mange kvinner som er så reflektert ift seksualitet som deg dessverre. Se bare her inne på kg, menn prøver å lokke kvinner fram fra hullene sine, da kommer det 80% beskyldninger om runketråd, de siste 20% er uskyldige one-linere som snakker rundt grøten. Anonymkode: 3ccb8...2a1 Har du noe eksempel på dette? Min opplevelse er at det er menn som spør, og det er få åpne spørsmål, og i stedet svært mange føringer omkring hva kvinner liker og tenner på. Og hvis man sier at nei, det er feil, så blir dette oversett, mens de få som svarer ja, får høre at «endelig en som tør å være ærlig!» Anonymkode: 4fae9...f57 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #18 Skrevet 20. september 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at svært mange som meg rett og slett ikke gidder å delta i debatt om dette, rett og slett fordi all negativiteten bare blir for dum. Man må som kvinne faktisk forsvare at man liker og nyter sex. Det er de som passer inn i det at kvinner har mindre behov og mindre glede av sex som våger å tale, og som taler for å anse det som helt normalt. Hvor dumt er ikke det? Enig. Er sjelden jeg deltar selv, av samme årsak. Som kvinne skal man helst tenke at sex ikke er så viktig. Er man kåt som mann, så er man sunn og frisk. Er man kåt som kvinne, så har man en forstyrrelse. Anonymkode: 4fae9...f57 1
Gjest Warrior Skrevet 20. september 2019 #19 Skrevet 20. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det eksisterer mye sexnegativitet dessverre. Det hender ganske ofte at jeg blir sjokkert og til og med ganske lei meg av ting som skrives her på KG, både av kvinner og menn. Som sexpositiv kvinne, med sexpositive venninner, i et forhold med en mann som setter pris på å ha en kvinne som liker og nyter sex, så fremsnakker jeg gjerne det å sette pris på både sin egen seksualitet og partners seksualitet, som noe fint til glede for begge. Fra kvinner har jeg da fått tilbakemelding om at jeg er sykelig opptatt av sex. Sykelig faktisk! Fra menn har jeg fått tilbakemelding om at jeg innbiller meg at ting kan være bra i et forhold over år, for ingen menn har utbytte av å knulle på samme dame i årevis. Det at jeg opplever at både han og jeg har glede og nytelse av å ha sex sammen, fremdeles, kan ikke stemme. Jeg er direkte dum som tror det. Det er unektelig mange som har negativ innstilling til sex, eller til sex i forhold, og det er trist. 17 år har samme mann knullet på meg, og selv om jeg ikke er blind for at han naturligvis ville ha funnet en ny spennende (samme ville jeg, men det har jeg ikke lov til, akkurat som ham, og istedenfor å furte over det velger jeg å nyte den jeg har... som ham), så utfordrer vi ennå hverandre, lærer ennå nytt om hverandre, og nyter hverandre fremdeles. I går hadde vi sex i to timer. Lekte, koste, nøt og hadde det ikke travelt med å bli ferdig. Jeg hadde det ikke travelt, og han hadde det ikke travelt. Men... det er vel innbilling at han også koste seg, og å bruke to timer på slikt er nok sykelig, for noen. Hvorfor er det kvinner som meg, som fremsnakker sexpositivitet, som får kritikk? Hvorfor er det å være negativ det som får støtte, og som folk heier på? Jeg tror at svært mange som meg rett og slett ikke gidder å delta i debatt om dette, rett og slett fordi all negativiteten bare blir for dum. Man må som kvinne faktisk forsvare at man liker og nyter sex. Det er de som passer inn i det at kvinner har mindre behov og mindre glede av sex som våger å tale, og som taler for å anse det som helt normalt. Hvor dumt er ikke det? Anonymkode: e7476...774 Skjønner meg ikke på de som ikke liker sex, bare har det for å ha det, angripe kvinner som liker sex. Det er det mest idiotiske de gjør. De er sikkert så sjalu derfor må de angripe kvinner som faktisk er kåte og liker det. Som oftest de kvinnene som er frekk mot andre som faker også. Hvordan er det mulig å ikke like sex sier nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #20 Skrevet 20. september 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det du sier der, sier egentlig bare at du ønsker at kvinner skal være kåt av samme grunn som menn. Men det er vi ikke. Vi blir kåt av andre ting. Men de tingene vi blir kåt av, kommer ikke frem i slike tråder, fordi vi hele tiden blir hogget ned av holdningen om at menn vet best og vi kvinner ikke vet noe. Jo, vi vet alt om hva vi tenner på og hva som gjør oss kåt. Så spørs det da om noen gidder å lytte og ta det på alvor. Anonymkode: 4fae9...f57 Bli sett, begjært, vist omsorg for. Spontanitet, variasjon, mannen tar initiativ, forfører. Noe i den duren? "Problemet" om du kan kalle det for det, er at det er veldig slitsomt å ha noen som er avhengig av meg for å bli kåt. Avhengig av meg for at det skal bli bra sex. Avhengig av meg for å få orgasme. Avhengig av meg for at det skal bli variert nok. Etc. Jeg har vært gift i mange år så er ikke helt uvitende, men det å ha ansvaret for seksualiteten til en annen person blir rett og slett for mye etter 10 år. Jeg drømmer om noen som kan bli kåt og få orgasme uten at det skal være opp til meg. Anonymkode: 117eb...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå