AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Jeg har i løper av uken vært i samtaler med to bemanningsbyråer. Den første skulle lansere meg for en jobb tidligere i uken, mens den andre ringte meg igår og spurte om de skulle lansere meg til en jobb. Det som har gått opp for meg idag er at dette kanskje er samme jobben, noe jeg ikke tenkte på i farten siden stillingene ikke hørtes så like ut, men er som sagt ikke helt sikker. Hvor krise er det å bli lansert av to bemanningsbyråer til samme stilling hvis det skulle være tilfelle? Anonymkode: 2b475...b11
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Nei. Du takker ja til de som gir deg høyest lønn. De gjorde jeg. Den ene bedrift vil gi meg 260 kr i timen, mens den andre ga meg 270 kr i timen. Anonymkode: 98b64...fe6
Nervøsjobbsøkwr Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Takk for svar! Så bedriften tenker ikke negativt om meg når de får meg presentert av to ulike byråer?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, Nervøsjobbsøkwr skrev: Takk for svar! Så bedriften tenker ikke negativt om meg når de får meg presentert av to ulike byråer? Høres jo bare positivt ut at to byråer synes du er verdig en presentasjon Anonymkode: 4c615...513 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå