AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Jeg har aldri hatt noe god selvtillit, og jeg plages nesten daglig med utseendet. Jeg kan sjekke meg i speilet opptil flere ganger daglig når jeg har det som verst, da syns jeg selv at jeg ikke ser noe bra ut. Men andre dager så føler jeg at jeg kan se bra ut. Men dette forandrer seg frem og tilbake ofte, og jeg begynner å bli lei av å daglig bekymre meg for utseendet. Jeg har fått høre av jenter at jeg ser bra ut, men har ikke opplevd så stor oppmerksomhet fra jenter. Jeg har i mine øyne en veldig pen kjæreste, samt at mine ekser har vært veldig pene. Jeg hater å bli tatt bilde eller film av, for da ser jeg hvor stygg jeg er, men noen ganger ser jeg også bra ut på bilder, da får jeg litt bedre selvtillit, helt til neste bilde blir tatt eller neste gang jeg ser meg i speilet. Jeg er en mann på 24år. og har hatt det sånn de siste 5-6årene..: Hva kan jeg gjøre for å få det bedre med meg selv? Anonymkode: 5e55b...582
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Høres ut som søsteren min. Body Dysmorphic Disorder eller kroppsdysmorfofobi. Du blir ikke bedre av deg selv, det tok flere år med kognitiv terapi før det løsnet for søs. I tillegg hjalp det for henne å endre kosthold, kutte melk og korn, som åpenbart fucker opp psyken hennes. Idag lever hun nesten normalt, klarer å gå uten sminke på butikken f.eks. Men hun måtte ha hjelp. Og det må du også. Google BDD, les deg opp, print ut info og ta med til fastlegen din. Be om henvisning til psykolog. Lykke til og god bedring. ❤️ Anonymkode: 00197...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå