AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #1 Del Skrevet 19. september 2019 Er det en grei jobb? Bra betalt ? Og er det bare 19åringer som jobber der? Anonymkode: 2f6be...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 19. september 2019 #2 Del Skrevet 19. september 2019 Jobbet der da jeg var 19, likte det! Alle var unge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Del Skrevet 20. september 2019 11 timer siden, Pia Sofia skrev: Jobbet der da jeg var 19, likte det! Alle var unge. Ok,så hvis man er en eldre student i slutten av tyveårene så vil det være like gøy? Har ikke noe imot yngre folk,orker bare ikke vgs om igjen 😅 Anonymkode: 2f6be...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 20. september 2019 #4 Del Skrevet 20. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok,så hvis man er en eldre student i slutten av tyveårene så vil det være like gøy? Har ikke noe imot yngre folk,orker bare ikke vgs om igjen 😅 Anonymkode: 2f6be...4ae Jada, jeg jobbet til og fra ved siden av studier i årevis, så er du i 20-årene passer det jo veldig bra! Alle var jo ikke 19 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå