Gå til innhold

Vil du si at det er et godt miljø her på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? 

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: df1ca...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! 
mange er sure og ekle og synes du er lettkrenka og bitter hvis du er uenig i noe. 

Anonymkode: 53c7a...521

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, mellomtomater67 skrev:

nei

Vil du begrunne? 

Skrevet

Ja. Det er litt friskt innimellom, men jeg liker ærlighet mye bedre en kosemosing. 

Anonymkode: a0895...630

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du begrunne? 

mange som skriver frekke kommentarer.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Det er litt friskt innimellom, men jeg liker ærlighet mye bedre en kosemosing. 

Joa, men en mellomting hadde vært noe. 

Anonymkode: 53c7a...521

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Er de ærligere her enn på andre forum? Er det mindre kosemosing her? 

Skrevet

Jeg synes det er bra potensiale til et godt miljø. Men ofte har jeg følelsen at det er som å sitte på et offentlig sted og ha en interessant eller underholdende samtale med andre, men så avbrytes vi stadig av folk som skal prate griseprat, snakke dritt om andre eller bare brøle.

Anonymkode: 2d150...952

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, mellomtomater67 skrev:

mange som skriver frekke kommentarer.

Takk. Fint med begrunnelse 😊

Skrevet

Noen tråder, ja, men har sett myyye dritt her!

• Liker 3
Skrevet

Det pleide å være kjempebra miljø her. Da jeg begynte å henge her for nesten 10 år siden var det rimelig anderledes enn det er nå. 

Skrevet

Jeg synes det er bra potensiale til et godt miljø. Men ofte har jeg følelsen at det er som å sitte på et offentlig sted og ha en interessant eller underholdende samtale med andre, men så avbrytes vi stadig av folk som skal prate griseprat, snakke dritt om andre eller bare brøle.

Anonymkode: 2d150...952

Har notert meg det selv. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, batcat skrev:

Det pleide å være kjempebra miljø her. Da jeg begynte å henge her for nesten 10 år siden var det rimelig anderledes enn det er nå. 

Kan du utdype? Var ikke her da 🙂

Skrevet

Nei, det er mange som sliter i hverdagen og bruker kg til å avreagere, med å prøve å trykke noen ned. En og annen kvalitetstråd forekommer. 

Anonymkode: ef941...c16

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Er de ærligere her enn på andre forum? Er det mindre kosemosing her? 

Eneste andre forumene jeg har brukt er doktor online, diskusjon og freak. Doktoronline er en blanding av kosemosing og "det alternative", på Diskusjon skjer det jo bare ingenting ever og alle på freak er jo stort sett rusa der diskusjoner blir deretter..Mulig erfaringsgrunnlaget mitt er litt tynt, men KG er mine øyne det mest normale forumet, med de mest normale folka.

Skrevet

Jeg synes det er kozzzz her!

Klemz!!

Anonymkode: 68ed1...7f9

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste andre forumene jeg har brukt er doktor online, diskusjon og freak. Doktoronline er en blanding av kosemosing og "det alternative", på Diskusjon skjer det jo bare ingenting ever og alle på freak er jo stort sett rusa der diskusjoner blir deretter..Mulig erfaringsgrunnlaget mitt er litt tynt, men KG er mine øyne det mest normale forumet, med de mest normale folka.

Takk for svar 😊  

Skrevet

Både ja og nei, vil jeg si...

I en del tråder kan det være ganske positivt, men det er dessverre mange som også ødelegger med ufine/frekke kommentarer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...