Kallis92 Skrevet 19. september 2019 #1 Skrevet 19. september 2019 Jeg kan egentlig tenke det er mest jenter som snakker sånn dritt fordi.. jeg tror de bare ikke liker at menn får pult. Men altså, det er ikke noe synd i å pule. Så ikke helt skjønt det.. med mindre man er en religiøs kontrollfreak.. Men litt smule teit. Fordi om du er en fyr så er det ikke skam å pule folk heller.. så hvem bryr seg? Så lenge begge har lyst på det. Rart egentlig
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #2 Skrevet 19. september 2019 Kan du snart lære deg å formulere innlegg som gir mening? Anonymkode: c641f...556 2
Romilo Skrevet 19. september 2019 #3 Skrevet 19. september 2019 Hore er brukt som skjellsord fordi det ble (og fortsatt blir) sett ned på å selge kroppen sin. Ikke minst, så var det en greie i gamledager om menn som gikk til litt mer generøse kvinner for å ha sex, fordi de ikke fikk noe hjemme. Det ble jo fort rykter, og ekstremt mye misunnelse fra kvinnene som satt hjemme og venta på mannen sin. (Anbefaler å lese om Ingeborg Løskone, spennende historie.) Men verden er i stadig forandring, så opplever det egentlig ikke så negativt lenger. Sexarbeid er også arbeid, og mye tyngre arbeid enn mye annet, så creds til de som orker å stå i det. Det handler jo egentlig om samfunnets holdninger til kvinners seksualitet for det meste. Men igjen, det er i forandring, heldigvis. 1
Gjest Inverto Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 18 minutter siden, Romilo skrev: Men verden er i stadig forandring, så opplever det egentlig ikke så negativt lenger. Sexarbeid er også arbeid, og mye tyngre arbeid enn mye annet found the hippie
Romilo Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 Akkurat nå, Inverto skrev: found the hippie Kul du er. Vil du ha premie?
Kallis92 Skrevet 19. september 2019 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2019 1 time siden, Romilo skrev: Hore er brukt som skjellsord fordi det ble (og fortsatt blir) sett ned på å selge kroppen sin. Ikke minst, så var det en greie i gamledager om menn som gikk til litt mer generøse kvinner for å ha sex, fordi de ikke fikk noe hjemme. Det ble jo fort rykter, og ekstremt mye misunnelse fra kvinnene som satt hjemme og venta på mannen sin. (Anbefaler å lese om Ingeborg Løskone, spennende historie.) Men verden er i stadig forandring, så opplever det egentlig ikke så negativt lenger. Sexarbeid er også arbeid, og mye tyngre arbeid enn mye annet, så creds til de som orker å stå i det. Det handler jo egentlig om samfunnets holdninger til kvinners seksualitet for det meste. Men igjen, det er i forandring, heldigvis. Veldig bra skrevet. Setter pris på informasjonen rundt det ^^ 1
Kallis92 Skrevet 19. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2019 (endret) 48 minutter siden, Inverto skrev: found the hippie Hippie er en person med lav energi som er en latsekk. Å ha sex er ikke det samme som å være hippie. Hippier er oftest enten dopingshoder, lav energi med musikk for å roe nervene osv (i kontekst, overdrevet bruk av det). Innbilske folk generelt. Stor forskjell. Endret 19. september 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #8 Skrevet 19. september 2019 1 time siden, Romilo skrev: Hore er brukt som skjellsord fordi det ble (og fortsatt blir) sett ned på å selge kroppen sin. Ikke minst, så var det en greie i gamledager om menn som gikk til litt mer generøse kvinner for å ha sex, fordi de ikke fikk noe hjemme. Det ble jo fort rykter, og ekstremt mye misunnelse fra kvinnene som satt hjemme og venta på mannen sin. (Anbefaler å lese om Ingeborg Løskone, spennende historie.) Men verden er i stadig forandring, så opplever det egentlig ikke så negativt lenger. Sexarbeid er også arbeid, og mye tyngre arbeid enn mye annet, så creds til de som orker å stå i det. Det handler jo egentlig om samfunnets holdninger til kvinners seksualitet for det meste. Men igjen, det er i forandring, heldigvis. Jammen gav du meg ikke ny og spennende informasjon om min tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldemor. Takk! Anonymkode: 92b2d...e52
Gjest Inverto Skrevet 20. september 2019 #9 Skrevet 20. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jammen gav du meg ikke ny og spennende informasjon om min tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldemor. Takk! Anonymkode: 92b2d...e52 ..........mener du at din tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldemor var hore?
OPIgirl Skrevet 20. september 2019 #10 Skrevet 20. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du snart lære deg å formulere innlegg som gir mening? Anonymkode: c641f...556 Det samme sier jeg. Innleggene hans er bare et eneste usammenhengende vås. Tror kanskje han er tolv år. 1
RoH Skrevet 20. september 2019 #11 Skrevet 20. september 2019 Hore er ikke prostituert til tross for at de fleste går rundt å tror det. Hore er en som bryter et løfte, det er ikke nødvendigvis en prostituert
Gjest O.G. Skrevet 20. september 2019 #12 Skrevet 20. september 2019 11 timer siden, Kallis92 skrev: Jeg kan egentlig tenke det er mest jenter som snakker sånn dritt fordi.. jeg tror de bare ikke liker at menn får pult. Men altså, det er ikke noe synd i å pule. Så ikke helt skjønt det.. med mindre man er en religiøs kontrollfreak.. Men litt smule teit. Fordi om du er en fyr så er det ikke skam å pule folk heller.. så hvem bryr seg? Så lenge begge har lyst på det. Rart egentlig Hvorfor er beskyldningen om å ha en liten kuk så fornærmende for menn?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #13 Skrevet 20. september 2019 12 timer siden, Kallis92 skrev: Jeg kan egentlig tenke det er mest jenter som snakker sånn dritt fordi.. jeg tror de bare ikke liker at menn får pult. Litt vittig at du på ramme alvor mener at når en jente blir kalt for hore så handler det faktisk om at en mann ikke får pult. Stakkars mann når jenter kalles hore, liksom. Anonymkode: 78697...fb2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #14 Skrevet 20. september 2019 8 timer siden, Kallis92 skrev: Hippie er en person med lav energi som er en latsekk. Å ha sex er ikke det samme som å være hippie. Hippier er oftest enten dopingshoder, lav energi med musikk for å roe nervene osv (i kontekst, overdrevet bruk av det). Innbilske folk generelt. Stor forskjell. Dette har du nok ikke så veldig mye peiling på. Hippier kommer i alle varianter de også, slik som de fleste mennesker gjør. Hippier kan også være veldig opptatt av å ha god helse og leve sunnere enn de fleste. Anonymkode: e3529...aee 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #15 Skrevet 20. september 2019 Men hvis du kaller en hore en hore så bekrefter du jo bare arbeidstittelen. Hvis du kaller en som ikke er hore en hore så har du tatt feil, det blir pinlig og du taper ansikt. Anonymkode: 21776...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå