Gå til innhold

Tidsfordriv på våken nattevakt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner i ny jobb snart som våken nattevakt. Det er ett sted jeg har jobbet under studiet, men da gjorde jeg skole mellom slagene. Det er veldig rolig 9/10 vakter, hvor den største arbeidsoppgaven er å gå noen runder på 20 min ila 10 timer.  Nå har jeg ikke skole lenger og lurer på om noen har tips til tidsfordriv :) 

Det er internett og tv på jobben, men vil gjerne ha noe konkret som morsomme nettsider, spill, osv.

Anonymkode: a9b71...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle de morsomme telle-trådene her på Kvinneguiden! :nisse:                

Anonymkode: d74d1...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære deg å strikke! Jeg strikket mye på våken nattevakt. Ble nok julegaver for å si det sånn. Se tv serier eller lydbok samtidig, da går tiden fort. 

Anonymkode: 99ecb...69a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking eller annet håndarbeid, planlegge middager for uken, tegning, finne noe du vil lære mer om og lese eller høre podcast eller lydbok om det. 

Anonymkode: 900ea...c52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker, serie/tv uten lyd (jeg pleier å se serier også bare lese teksen), lese bøker, spille spill på mobilen, strikke, lage ma/bake. Pleier noen ganger å lage kaker osv til dagvaktene, osv.

Anonymkode: fc6fd...a72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikketøy, bok, ukeblader, podcaster, serier, kryssord, sudoku, escape room-spill, Candy Crush, Hay Day, Pinterest? Arkivet på nettsidene til NRK er genialt, mange morsomme serier og programmer. 

Anonymkode: f8d4e...c3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Strikking, hekling, brodering og Netflix. 

Melde deg på bunadkurs og brodere bunad på natt. 

Bake- hvis det er kjøkken og sånn der. Det er jo amazing å komme på jobb til nybakt! 

Lese. Evt ta et nettstudie. 

Anonymkode: 9a29f...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jabx skrev:

Kverulere på KG!

Det er morsommere etter nattevakt 😂

Anonymkode: aa2c6...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler å legge vekk ting som Netflix OL og utfordre deg selv på andre måter, benytte timene til noe annet enn det du gjør,på fritiden. Hva med podcaster eller lydbok samtidig som du strikker eller hekler? Prerfekt når jula nærmer seg! 🙂 ellers BOK - Finn en god bok, en serie, eller evt en bok innen et fagfelt som interesserer deg. Lær et språk, og planlegg en rise til det aktuelle landet i fremtiden? Og om dj er like «nerdete» som meg; synk ned i et utfordrende kryssord!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...