heavyheart Skrevet 19. september 2019 #1 Del Skrevet 19. september 2019 Noen som følger dem på snap? Hvem er det som måtte forlate gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 19. september 2019 #2 Del Skrevet 19. september 2019 Lisa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoncé Skrevet 19. september 2019 #3 Del Skrevet 19. september 2019 Lisa Bruvik. Lisa har lagt ut sin historie på sin private snap om du vil se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 19. september 2019 #4 Del Skrevet 19. september 2019 Synes ikke det er hold i beautycult sin historie i det hele tatt. Det er et medlem der som stadig er sliten/syk og avlyser snappedager både titt og ofte. Så tror at den historien om engasjement og deltagelse må de dra lengre ut på landet med. Dette er jonikke første gang noen er kastet ut. Det virker som en jenteklikk ala mean girls. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 19. september 2019 #5 Del Skrevet 19. september 2019 21 minutter siden, BeverTramp skrev: Synes ikke det er hold i beautycult sin historie i det hele tatt. Det er et medlem der som stadig er sliten/syk og avlyser snappedager både titt og ofte. Så tror at den historien om engasjement og deltagelse må de dra lengre ut på landet med. Dette er jonikke første gang noen er kastet ut. Det virker som en jenteklikk ala mean girls. Om noen er syke, sliten eller lei så må det vel være greit å avlyse dagen? Frivillig underholdning det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 20. september 2019 #6 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg fikk ikke sett hele storyen på BC eller til Lisa. Hva er årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 21. september 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) På 20.9.2019 den 13.35, Ast skrev: Jeg fikk ikke sett hele storyen på BC eller til Lisa. Hva er årsaken? Så vidt jeg forstod så gikk Lisa gjennom en del personlige ting bl.a brudd med samboer og det gjorde at hun ikke kunne snappe dagene hun var satt opp og de måtte finne gjestesnappere for henne. De andre jentene mente hun ikke var like dedikert og at de derfor måtte «si henne opp». Maria sofie påpekte at de visste at det var en del personlig i bildet og at det var synd, men at BC er en jobb og en må gi 110% osv. ——————- Begynte å se på BC rundt da Lisa ble borte og syns med en gang hun var kjempesøt og veldig flink, så i mine øyne har de gjort et tap ved å ikke ha henne med mer. Men er sikker på hun kommer til å klare seg kjempebra. Er litt skuffet over Maria Sofie, trudde ikke hun var «main bitch»:/ kan se for meg Beatrice som det dog Endret 21. september 2019 av heavyheart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 21. september 2019 #8 Del Skrevet 21. september 2019 14 minutter siden, heavyheart skrev: Så vidt jeg forstod så gikk Lisa gjennom en del personlige ting bl.a brudd med samboer og det gjorde at hun ikke kunne snappe dagene hun var satt opp og de måtte finne gjestesnappere for henne. De andre jentene mente hun ikke var like dedikert og at de derfor måtte «si henne opp». Maria sofie påpekte at de visste at det var en del personlig i bildet og at det var synd, men at BC er en jobb og en må gi 110% osv. ——————- Begynte å se på BC rundt da Lisa ble borte og syns med en gang hun var kjempesøt og veldig flink, så i mine øyne har de gjort et tap ved å ikke ha henne med mer. Men er sikker på hun kommer til å klare seg kjempebra. Er litt skuffet over Maria Sofie, trudde ikke hun var «main bitch»:/ kan se for meg Beatrice som det dog Tusen takk for svar! Jeg er med selv og driver en Snapchatkonto med flere andre. Dog færre følgere. Jeg la merke til uttalelsen om at det er en jobb og at man skal 110%. Jeg er litt uenig. Samtidig har de en konto som jeg ikke helt kan se er så mye jobb hver eneste dag. De har jo sine faste dager, i blant en gjest og ikke noen faste ting alle skal planlegge sammen har jeg inntrykk av. Kontoen jeg er med i har turnus med flere mennesker, ukentlige gjester og faste temaer. Da blir det brått en større kabal for å få kalenderen til å bli fylt opp, men det er ikke daglig det heller. Livet skjer for alle og i perioder er det alltid noen som kan bidra mindre. Virkelig teit at de ikke kunne spørre henne hva som pågikk enn å kaste henne ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 2. oktober 2019 Beatrice har slutta av ukjent grunn. Ble overrasket, men selvfølgelig kan ting oppstå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanonballen Skrevet 2. oktober 2019 #10 Del Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, heavyheart skrev: Beatrice har slutta av ukjent grunn. Ble overrasket, men selvfølgelig kan ting oppstå. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 2. oktober 2019 2 timer siden, kanonballen skrev: Hva skjedde? Hun var ikke klar for å snakke om det enda, stod det på snap. Men hun skulle fortsette på sine private kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 4. oktober 2019 #12 Del Skrevet 4. oktober 2019 Malene slutter også. Alle sier det ikke er noe drama men det virker nesten som at det har skjedd noe da. Ikke lenge siden Sarina sluttet og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter #13 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ja virker sånn nå😅hva skjer liksom🤨 håper ikke tim kristian blir med, han er flink og sånn men litt slitsom😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 4. oktober 2019 #14 Del Skrevet 4. oktober 2019 Har ikke fulgt med på noen dager så fikk ikke med meg Bea, men fikk med meg Malene i dag. Virker som om det har skjedd noe, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 5. oktober 2019 #15 Del Skrevet 5. oktober 2019 Tipper Ida blir fast vlogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter #16 Del Skrevet 5. oktober 2019 Beatrice var med gjengen på lunsj i dag, så da var det nok ikke greier der som gjorde at hun sluttet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 20. oktober 2019 #17 Del Skrevet 20. oktober 2019 Er det bare drama i disse snapkontoene rundt om? 💥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 8. november 2019 Forfatter #18 Del Skrevet 8. november 2019 Hvem er det Maria Sofie er i England med mon tro?🤔om de er sammen; pent par👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå