AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #1 Skrevet 19. september 2019 Våknet med store smerter i den ene skulderen for 2 dager siden. Har nå fått påvist prolaps i nakken. Det gjør forferdelig vondt og stråler ut i armen. Har forstått at det tar tid før det er bra igjen. Men noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før de værste smertene gir seg? Anonymkode: 4f3b9...498
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #2 Skrevet 19. september 2019 6-12 mnd om du ikke belaster feil og gjør fysioøvelser ofte. Anonymkode: b2b2d...ce9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #3 Skrevet 19. september 2019 Og ja det er veldig lenge å vente. Anonymkode: b2b2d...ce9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 Jeg har hatt dette, og endte med å operere (fjerna hele skiva som hadde prolaps). Som regel går det over innen 3 måneder da, men en operasjon er et ukomplisert inngrep som jeg er glad jeg fikk utført Anonymkode: cec97...d3e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Våknet med store smerter i den ene skulderen for 2 dager siden. Har nå fått påvist prolaps i nakken. Det gjør forferdelig vondt og stråler ut i armen. Har forstått at det tar tid før det er bra igjen. Men noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før de værste smertene gir seg? Anonymkode: 4f3b9...498 For meg var det meste av problemer borte etter 1 måned, men 3 år etter sliter jeg fortsatt med "diffuse" problemer som oppstod samtidig med prolapset, mistenker at jeg fikk noe mindre skader på nervene som ikke gjør vondt men roter til med signalene litt og skaper ubalanser i musklene her og der (men jeg er ikke lege bare min spekulasjon/følelse av min opplevelse av nakkeprolaps ta det for det det er..) Du får gå til lege og følge legens råd, det gjorde ikke jeg... Lykke til Anonymkode: fa102...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå