Gå til innhold

Hvor mange emner jobber dere studenter/eller dere som har studert jobbet dere med per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 emner i dette semestret. Jeg merker at når jeg legger plan om å jobbe med 2 emner per dag, så blir det vanskelig og klarer ikke helt fullføret arbeidet! Men går som oftest ok når jeg jobber kun med et. 

Anonymkode: 454ad...650

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På mitt studie har vi bolk-undervisning, slik at vi gjør oss ferdig med et fag før vi begynner på et nytt. 

Men i eksamensperioden så bruker jeg å fokusere på 1-2 fag per dag for variasjon og effektivitet. 

Anonymkode: 0ced7...36f

Skrevet

Ett emne per dag. Har ikke tid til mer da jeg jobber fulltid ved siden av studiene.

Skrevet

Ett emne per dag her også.

Anonymkode: 72f9a...ae7

Skrevet

Har 3 fag per semester. Jobber vel med 1-2 fag om dagen, men er avhengig av om jeg har obligatorisk innlevering eller ei.

Anonymkode: 37c24...432

Skrevet

4 fag (2 er konteeksamener) og det meste er praktisk arbeid. Bytter litt på alle hver dag. Har ikke noe obligatorisk oppmøte så kan legge opp dagene som jeg vil, så er veldig heldig akkurat der.

Hender jeg tar en helg hvor jeg fokuserer på et fag [For det meste programmering fordi jeg suger i det] og gjør en haug med oppgaver.

Anonymkode: b4f46...d54

Skrevet
På 19.9.2019 den 14.00, AnonymBruker skrev:

4 emner i dette semestret. Jeg merker at når jeg legger plan om å jobbe med 2 emner per dag, så blir det vanskelig og klarer ikke helt fullføret arbeidet! Men går som oftest ok når jeg jobber kun med et. 

Anonymkode: 454ad...650

et per dag

Anonymkode: 25a59...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...