Gå til innhold

Hva har dere på babyen i vinter vognpose? Vi skal bruke Voksi Urban. Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva man trenger av klær når den lille skal ligge inni vinter vognpose. Vi har gått for Voksi Urban dette er av den varme typen. Og er det for tidlig å bruke denne nå? Vi bor på vestlandet. 

Anonymkode: 69d87...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må nesten bare prøve seg fram. Noen barn er varmere av seg enn andre. På vinteren har jeg brukt tynt ullundertøy og en tynn ull dress, votter, lue og ullsokker de aller kaldeste dagene. Du må sjekke om barnet er passe varmt, og ikke kald eller klam, da må du justere bekledningen. En tynn ulldress er sikkert et lurt kjøp uansett. 

Anonymkode: 9cb39...afd

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må nesten bare prøve seg fram. Noen barn er varmere av seg enn andre. På vinteren har jeg brukt tynt ullundertøy og en tynn ull dress, votter, lue og ullsokker de aller kaldeste dagene. Du må sjekke om barnet er passe varmt, og ikke kald eller klam, da må du justere bekledningen. En tynn ulldress er sikkert et lurt kjøp uansett. 

Takk for svar!😊 Han er veldig varm av seg, men jeg har en lillelam ulldress hengende klar + en del ull undertøy😊 Jeg får nok bare prøve meg litt frem, ikke så enkelt dette med temperaturer 😅

Skrevet
9 minutter siden, Solsikken1 skrev:

Takk for svar!😊 Han er veldig varm av seg, men jeg har en lillelam ulldress hengende klar + en del ull undertøy😊 Jeg får nok bare prøve meg litt frem, ikke så enkelt dette med temperaturer 😅

Nei jeg syntes det var kjempevanskelig selv med første, hakket mer dreven med andre baby 🙈

Skrevet

Jeg slet med at babyen ble for varm, bor i innlandet, og hadde easygrow nature, der kunne jeg bare ha på body og strømpebukse og tynn ullue. Men oftest måtte vi bytte til bilposen, for easygrowen ble rett og slett for varm. Prøvde den i kulde opptil 15 minus, baby født i september. 

Anonymkode: aa9e1...bbe

Skrevet

Den  er jo utrolig varm og lun den posen. Så min lille har bare på seg tynn ullbody og tynn ullbukse, ullsokker, lue, smekke (og votter ved behov). 

Anonymkode: d9cb8...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...