Martha Stewart Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 Er det noen som kan gi meg et fint oppsett av CV? Vet det finnes i Word, men tenkte jeg skulle fornye CV'en min, gjøre den litt "sprekere"...
Gjest Arbeidssøker Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Jeg anbefaler deg å sette opp så mye punktvis som mulig. Om det blir pent... Jeg har brukt mye tabeller i min CV for å få alt helt jevnt. Tabellene synes ikke på print da (velger usynlige streker, så de synes bare på skjermen). Det var en som har jobbet mye med personal, ansettelser og headhunting som sa dette til meg (vi jobbet på CVen min sammen noen uker tilbake).
Bree Skrevet 19. mai 2005 #3 Skrevet 19. mai 2005 Jeg anbefaler deg å sette opp så mye punktvis som mulig. Om det blir pent... Jeg har brukt mye tabeller i min CV for å få alt helt jevnt. Tabellene synes ikke på print da (velger usynlige streker' date=' så de synes bare på skjermen). Det var en som har jobbet mye med personal, ansettelser og headhunting som sa dette til meg (vi jobbet på CVen min sammen noen uker tilbake).[/quote'] Enig!! Usynlige tabeller er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå