AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #1 Skrevet 19. september 2019 min datters far skal nå ha med seg denne kompisen til samvær da.. men mitt problem er når det kommer til bleieskift , at det skal liksom være en kompis som skal se dattera naken.. jeg vet jo ikke hva andre synes men jeg syns dette e bare unødvendigt og spesielt når barnefar skal la hvem som helst se dattera der nede.. hva synes dere om dette? Anonymkode: 25b8e...f51
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #2 Skrevet 19. september 2019 Hvordan vet du at kompisen er i samme rom mens bleier skiftes? Kan jo være kompisen sitter i stua mens far skifter på barnet... Anonymkode: 62080...299 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #3 Skrevet 19. september 2019 Skal han ha med seg en kompis til alle samvær? Hovedinnlegget var litt utydelig synes jeg.. Anonymkode: dea7e...31d 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 Skal far ha samvær med baby i sitt hjem og så skal han ha en venn på besøk under samværet? Høres helt normalt ut det...tror du kompisen skal være med inn på badet og finner bløte og stinkende bæsjebleier så utrolig interessant at han blir med når far skal stelle baby? Jeg har aldri blitt med venninner med baby inn på badet for å se på at de skifter bleier. Finnes ikke noe spennende, interessant eller tiltrekkende å «vitne» ekle bæsjebleier. Tolerer det med eget barn fordi det må man bare, men ikke akkurat noe jeg oppsøker frivillig med andre barn.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 Tuller du? Skal man unngå å ha besøk når man har baby i tilfelle de ser når det skiftes bleier? Anonymkode: 549bf...017 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #6 Skrevet 19. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: min datters far skal nå ha med seg denne kompisen til samvær da.. men mitt problem er når det kommer til bleieskift , at det skal liksom være en kompis som skal se dattera naken.. jeg vet jo ikke hva andre synes men jeg syns dette e bare unødvendigt og spesielt når barnefar skal la hvem som helst se dattera der nede.. hva synes dere om dette? Anonymkode: 25b8e...f51 For meg hørtes holdningen din rar ut. Med mindre du mistenker at de er pedofile da. Du bør tenke nøye igjennom holdningen din og grunnene til den så du ikke overfører skam og kroppskomplekser til barna. Her badet barna nakne i hagen om sommeren til de nådde skolealder, det hadde du kanskje aldri klart. Det er forskjell på å beskytte barna å på å være paranoid. Anonymkode: 9ed51...913 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #7 Skrevet 19. september 2019 De eneste som har vært... Tja, "interessert" i bleieskift her, har stort sett vært barnets søskenbarn og farmor. Den ene onkelen sa til og med rett ut at fordelen med å være onkel var å kunne overlate drittjobben til foreldrene. 😆 Hva får deg egentlig til å mistenke at kompisen kommer til å ønske å overvære bleieskiftene? Anonymkode: 0f105...061
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #8 Skrevet 19. september 2019 Sier du at kompisen hans er pedofil? Anonymkode: 7ec55...774
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #9 Skrevet 19. september 2019 Jeg synes at dette høres helt normalt ut og at du er skremmende hysterisk. Stakkars datteren din hvis dette er din holdning om alle menn. Anonymkode: db5a9...f92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå