Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Oj, nå er det snart på tide å varme opp til 100-sidersfest her! :danse:

Godt å høre at du liker magen din! :) Bare gled deg til du kjenner liv nedi der, det er helt fantastisk. (Selv om det er litt slitsomt også innimellom.)

Hos oss er det jeg som ser på OL og mannen som gremmes... :sjenert:

Ha en fin lørdag, Skytte! Håper du snart er helt frisk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter

Nå måtte jeg bare innom med en go' :klem: til snuppa mi!

Har jo ikke skrevet til deg på evigheter og gjett om jeg savner deg!!

Jeg har selvfølgelig lest her inne så jeg har fått med meg at du ikke er helt i toppform om dagen. Godt at du er feberfri i dag iallefall..da er du sikkert på bedringens vei.

Tusen takk for mailen jeg fikk fra deg for noen dager siden. Jeg setter veldig stor pris på det selv om jeg ikke har hatt mulighet til å svare.

Du må være verdens beste Skytte,det er jeg helt sikker på! :Nikke:

Ha en fin lørdag vennen. Håper formen blir bedre og at du kan kose deg med sambo og lillegull resten av helga.

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kg var på radio moss!! :ler: ikke fått med deg det du da, ninakanin sin dagbok ble lest og greier...

Ha en flott lørdagskveld med masse spising da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaS; Tusen takk!

LinKri; Og nå er vi jo på nett på alle plan!! Så nå kan vi skravle til vi blir gule og blå!! Koselig det!

Epica; Ja det er godt! Huff,har nesten ikke besøkt deg i det siste og det gir meg dårlig samvittighet...*skjerpe meg*

Miip; Ja tenk!! Hohoi!! 100 sider...Helt enormt!! Lurer på om jeg noen gang kommer til å orke å lese gjennom alt...

OL ja..huff...Sambo hadde sååå dillemma idag da det var OL og Liverpoolkamp SAMTIDIG!! Krise i heimen!! Skulle sett øynene på han da jeg sa at ingen nordmenn var med på skiskytinga :ler:

Ble helt :overrasket: i noen sekunder før jeg begynte å storle!!! For en desperasjon!!

MrsP; Heeeei vennen!!! Så godt å se deg!!

Trenger ikke svare vettu.Du har rikelig å tenke på for tiden...Håper bare det går bra med deg og at ting går din vei snart!

Og du er verdens beste MrsP!!

Iss; Er vel dårlig med radio Moss her på disse trakter frykter jeg!!

Men,leste de dagbøker?? Hmm...Ikke uten spørre dem antar jeg!

Ja snart blir fest! Er kjempelenge siden sist...Lurer på om det var 50 siders fest jeg...

Wow,nå har jeg vært på nett hele dagen! Herlig når jeg ikke har feber eller vondt i hodet! Har jo savnet alle så fælt...

Så har jeg skravla masse med LinKri idag! Kjempekoselig!!

Sambo har nå sovnet fra hele sporten,joho!! Men så snorker han da...Av to onder vet jeg ikke hva som er værst!

Ellers så har mamma ringt å invitert sin yndling(les sambo...) på hans favorittmiddag der imorgen! Lammelår...Joda,det er godt,men jeg begynner å bli litt lei det!

For både mamma og mormor syns det er såå stas og lage det til sambo :roll:

Hallo..er det ikke jeg som liksom er deres førstefødte og første barnebarn???

Men slipper i allefall å tenke på noe selv! Så er det jo bare koselig å være hjemme da!

Blir tur til mormor uti neste uke,hun er også helt knekt av influensa så...

Hmmm...nå er jeg sulten igjen...Det var ikke såå godt med grøt.Smakte jo ikkeno..Så håper lasagnen blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor og varm lørdags- :klem: !

Koselig at sambo er moren din sin yndling da! ;)

Håper formen er bedre (virker litt sånn siden du har vært på nett i hele dag ;) ) Kommer sterkere tilbake snart, jeg... Håper du har en deilig og avslappende lørdagsklem...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! :klem:

Godt å høre at du er på beina igjen! Influensa er noe dritt!

Håper vi slipper unna her i huset...

Koselig å lese om magen din! :kose:

Fins ikke noe hyggeligere enn å sitte og stryke på magen og kjenne små dult tilbake! :grine2:

Håper du får kjenne noe mer liv snart!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

formen er på opptur igjen ser jeg? Så bra! :klem:

er hjemme igjen etter en liten tur til mamman min, kjempehyggelig å bli savnet i dagboken min! Det ble lørdagskvelden min fin av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud muarning!!!

Formen er på tur opp og frem!! Hodet er fortsatt forstoppet av snørrgørr,men av og til får jeg puste helt! Ellers er jeg den som sitter å gaper høyest........!!

Igår lagde sambo lasagne og jeg spiste jo en helt liten bit før jeg var mett...Så morsomt når jeg endelig skulle høgge innpå så bare nei!Bom stopp!

Ja,ja like greit at jeg ikke klarer på like mye mat som før!

Så så vi på Alle mot En!! Det var spennende og herregud så engasjert jeg blir i sånne spørreprogram...Skjeller ut deltagerne når jeg kan noe ikke de kan :ler:

Hvilket forøvrig ikke skjer såå ofte!

Etterpå hadde sambo en lang samtale med venninne L og prøvde å forklare henne noe med pc/tlf,meeen det endte med at vi dro dit!

Så satt sambo og L fremfor pc og jeg og hennes sambo satt og skravla til de var ferdige!

Så skulle vi dra hjem gang på gang,men fant stadig nye ting å skravle om så vi kom ikke hjem før halv to inatt :overrasket:

Da kjentes det ut som om jeg var full!! Heeelt gåen! Men det var verdt det! Var sååå godt å komme seg ut av huset og prate med andre!!

Inatt har jeg sovet temmelig bra! Drømte at jeg hadde en diiiger hund som jeg kosa med oppi senga!

Så drømte jeg at jeg og sambo drev å kjørte rundt med guongen min i baksetet.Bare rundt i byen og helt uten mål og mening! Så så vi det brente et sted.Da fant vi ut at vi skulle kjøre utover til mamma og co.

Vi lurte på om vi skulle ringe brannvesnet men fant ut at det hadde sikkert noen andre gjort!! Skikkelig ansvarlige........ :ler:

Sambo ser OL (næææ??) og jeg har emigrert til kjøkkenet! Men han kom faktisk å spiste frokost sammen med meg her! Det var koselig!

Senere skal vi til mam og pap på middag.

Frem til da har jeg planer om å ikke strande på nett.....Men heller dusje og prøve den krøll/glatte altmulig tanga jeg fikk til jul!

Igårkveld var forresten magen min diiiger :overrasket: Syns den blir større og større for hver kveld! Enda jeg kan være kjempesulten å prøve å dra den inn,så er den hard og rund som en ballong!! Hmm...Rart gitt ;)

Cr@sh; Jo det er koselig at hun er så fan av han! Men kjedelig også for det er jo meg som liker best å bli skjemt bort.............. :sjenert: Hehe!

LT;Ja får håpe dere slipper den! Dere har nå hatt nok sykdom altså!

Å ja!! Jeg håper også at det begynner å skje noe mer snart....Lurer på om jeg kjente en mikroskopiskett eller ennet imorges,men jeg er ikke sikker.Var ikke sånn som jeg har kjent før...

Murf; Så bra at du er tilbake!! Du og formen min!Hehe,kanskje det var hos deg den hadde vært hele tiden?!Hehehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det var sikkert små spark du kjente! :tommelsmil:

Det er jo så veldig svakt i begynnelsen, at man lurer veldig på om det er spark eller ikke! Små luftbobler som sprekker liksom! Bare vent, snart kommer det mer!

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg over på side 100 nå tro??

Godt å høre at formen er bedre og du på beina igjen. Og lammelår er vel ikke det værste du kunne få? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Halloien!

Sprudle-skytte er tilbake, så BRA! Jeg ble nesten redd du var innlagt på sykehus! :overrasket: Og det kan vi jo ikke ha noe av.

Når det gjelder klein-ordet, er det vel ikke blant de hyppigst brukte i ordforrådet mitt, nei, men jeg bruker det da av og til. På min dialekt er det rett og slett bare "sjuk", men mannen kan godt finne på å si "klein", selv om han ikke kommer fra dine trakter akkurat.

Det er så fin klang i "klein"! :ler:

Men ikke så hyggelig å være det, såklart.

Fint å se deg igjen, altså! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo snuppa :vinke:. Som du kankje skjønner, så har jeg ikke flytte til Hollywood :ler:. Hadde bare ikke tid til å være på nett i går.

Godt å høre at det er bedre med deg. Og så supermoro at det kankje er små spark fra lillegull du kjenner :hoppe:

Nyt kvelden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake Skytte! Altså fra sykeland. Supert at det går bedre med deg nå! Du var jo skikkelig sjukis en vending her. Syntes veldig synd på deg da, ja.

Ønsker deg en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: Hei SNUPPA!

Ser ut som dere kosa dere i går kveld. Godt å komme seg litt ut av huset tenker jeg. Vi var selv hos ei venninne og samboeren hennes, og vi kom heller ikke hjem før i 2-tida i natt. Det var koselig da, selv om det ble litt sent :sjenert:

Jeg synes også magen min blir større og større for hver kveld. Huff... Den kan da ikke vokse så mye :klø: Men mye større skal den bli :ler:

Det var kjempekoselig å skravle med deg i går :):hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...