Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei snuppa!

Håper formen er bedre og at du har fått sovet i natt.

Er det ikke bedre i dag, bør du dra til legen, kan ikke holde på sånn du driver til!!!

Ikke bra for deg...

God bedring! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia vennen.

HVordan er det med deg? Håper formen din er myyye bedre!

Viktig å ta vare på seg selv nå... jeg syntes som MissS at du bør kontakte legen om dette ikke gir seg... *passe på Skytte littegranne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Skytte!!!

Huff og huff at du skal være så innmari dårlig form da. Som Rognebæret sier: hold deg inn og under dyna. Nå i dag begynner OL også. Men du liker kanskje ikke sport like mye som meg.... Her er det sambo som GRUUUUUER seg til de neste 16dagene.... :sjenert::ler:

Og jeg synes det er såååå frusterende når man er sånn dårlig og så føler man at formen er OK en dag og gjør litt ting og så blir man bare så sliten etterpå. Akkurat som om kroppen straffer meg for å ikke høre på den....

Ha en super fin dag. Og ta vare på deg selv og knøttet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å se om Skyttevennen har kommet seg til lege. Håper du har det, eller blitt bedre. Ønsker deg en god helg og at du blir friskere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille Skytte :) Ser at du ikke har vært innom dagboken i dag, håper ikke at det betyr at du er blitt dårligere? :(

Det er så kjedelig å være så syk, har akkurat vært gjennom det samme selv, og det tærer så veldig på kreftene. Håper du kommer deg til legen dersom du ikke er blitt bedre nå.

Ønsker deg en riktig god bedring, ta være på deg selv og lilleguttet ditt! Stor :klem: fra Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD LØRDAG!!

Herremin så søte og snille dere er :grine2: Såååå mange koselige besøk!!

Jeg blir helt satt ut...Dere er bare helt utrolige!

Jeg var bare såvidt innom og titta igår,i to minutter..

Har vært skrekkelig influensk ja,kan ikke huske sist det var SÅ ille.

Men nå TROR jeg at det er på retur! *krysser fingrene*

Pappas superhostesaft hjalp tydeligvis for jeg har ikke hostet eller spydd siden da! Hvilken dag var det...torsdag?

Igår Hadde jeg feber om morgenen,men ikke mer utover dagen!!! Derimot har jeg nok snytt ut så og si hele hjernemassen... :ler:

Det er egentlig ikke morsomt for nesa mi er sår,hoven og rød...........Og gjør vondt så inni h*****!!! Så hvordan i all verden jeg skal få snytt meg idag det lurer jeg på...

En kollega var forresten innom igår med en stor bukett tulipaner :hoppe:

De er sååå fine!!!!

Så var mamma her en tur og det var koselig!

Savnet dere fryktelig under IDOL og hadde veldig lyst til å være på chatten da,men jeg hadde ikke sjangs :tristbla: Men det blir flere sjangser!!

Idag er jeg slapp og har litt vondt i hodet,men er feberfri!!!

Har vært litt redd for lillegull,men snakket litt rundt forbi med folk og fant ut at h*n sikkert hadde det bare bra! Og det tror jeg enda!

Puppene er fortsatt ømme og brystvortene er blitt SÅ såre :overrasket:

Og igår kjentes det ut som det jobba fælt nedi der.Ikke at jeg kjente bevegelse,men liksom at jeg kjente at noe var pågang,sikkert at livmoren rører på seg!

Syns jeg kjenner mer av den ovenfor beinet og at magen begynner å formes mer :hjerte: Har aldri trodd jeg skulle komme til å bli SÅÅÅ glad i magen min! Men det er jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er jo søte skytte min! Nå synes jeg du skal få bli frisk jeg! Dakkar.. Hadde ikke pc under idol, så gjør ikke noe. Må jo ikke chatte uten meg :ler:

Pleie deg selv nå! Så får vi sprudlende skytte tilbake frisk som en fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær; Takk for gode råd! Har tatt paracet og holdt feberen nede ja!

Så kult at du også sier klein :ler: Trodde nesten bare det var et dialektord herfra jeg...

Kakao; Takk takk!! Nå fikk jeg virkelig lyst på kakao...mmm!! Oi..samtidig som det kunne misforstås totalt her :ler:

LB;Takk vennen! Skytte vil også på spa.............Og neserehabilitering!!

Iss; SKulle kanskje gjort det ja...Men jeg sto han av ;)

Pi@; Takk for støtten! Dere er så vidunderlige alle sammen!!

LinKri; Tusen takk! Ja er det ikke merkelig hvordan alt man kan bare blåses bort?!

Takk for mange morsomme chatstunder forresten! Var dumt vi ikke kunne dele IDOL igår..Men vi har flere sjangser!!

MissS; Takk skal du ha! Ble ikke noe lege på meg...Og nå satser jeg arven på at det går mot friskere dager!!

Cr@sh; Åå så snille dere er!! Takk for at du passer på...

Pi@; Det går bedre idag enn igår ;)

Tulipan; Jeg har fått såååå fine tulipaner!! Og da tenkte jeg på deg vettu!

Jeg gleder meg definitivt ikke til OL nei...........SÅ jeg håper det finnes kanaler uten sportssendinger.Dvs så lenge sambo er innomhus så får jeg nok med meg mer enn nok enten jeg vil eller ikke...

Iss; Hehe! Var innom og titta litt! Var optimist og trodde jeg i allefall skulle greie å svare,men...Den gang ei sa Tordenskjold!

TT; Takk,det var godt med en klem!

Iss; Huh?? What?

LT; Takk skal du ha! Må få gjort meg en runde hos dere alle idag! Savner dere jo..

Pi@; Du er nå altså så innmari snill og god!! Kanskje jeg må adoptere deg?!Hehe!

Kakao; Tusen takk skal du ha!!

Miip; Pappa er kjempesøt ja!! Verdens beste!

IdaC; Tusen takk! Man blir temmelig fri for energi ja...Men nå håper jeg at min tørn er ferdig.Blir helt gal av dette!! Så vil jeg jo være her sammen med dere....!

Planer for dagen er;

*spise frokost....

*få tatt runden min her inne og besøke alle dere supre jenter!!

*spise grøt som sambo skal koke

*spise lasagne ikveld!

*kose magen...

Mest bare spiseplaner! Men så har jeg ikke vært mett på flere dager heller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Hei snuppa :vinke:

Får håpe du får rett ang at det er på retur *krysse fingre* Savna deg under IDOL i går. Det var egentlig litt rart å se Idol "alene" :ler: Men onsdag er det på igjen, og jeg skal ikke på jobb heller ;)

Ønsker deg en fin dag, og fortsatt god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...