Fibonacci Skrevet 6. februar 2006 #1881 Del Skrevet 6. februar 2006 Stakkars Skyttevennen! Høres ut som omgangssyke eller influensa, men jævlig er det likevel! God bedring og gratulerer med 14 uker (som tida har flydd!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. februar 2006 #1882 Del Skrevet 6. februar 2006 Himmel og hav, det der hørtes virkelig ikke ut som noen drømmesøndag, nei! Stakkars liten! Godt du har vært litt bedre i dag, du får bare holde senga og håpe at det ikke er influensaen som er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1883 Del Skrevet 7. februar 2006 God morgen... Tenk at jeg har tatt superrunden min her inne nå! Er så glad for det,hater å være lenge borte fra kgvennene mine.... Jeg føler med bittelitt bedre idag,sikkert pga jeg har mindre feber.Men det er nok influensa ja...Har så vondt i skinnet og skjelettet... Så har ryggen og bekkenet blitt helt gåent av all liggingen...Derfor jeg sto opp i 7 tiden idag.Da var det så vondt at jeg nesten grein Har spist ananas og et par knekkebrød til frokost.Det var sådær....... Føler for å få litt søvn nå,men må vente til stolene våre blir henta halv elleve.De skal på opptreking pga produksjonsfeil......Voldsomt intr gitt!! LinKri; Takk skal du ha! Tror det bare var starten på influensa jeg.. Pi@; Takk..Håper jeg også for dette har jeg ikke tid til...Får jo ikke ordnet noe som helst... Fru Bisc; Tak for at du sier det! Nei spying er helt grusomt..Det værste som finnes..Sender mange varme tanker til dem som kaster opp hver dag altså.. MissBb; Tusen takk! Snill du! LT; Var nok influensa ja...Håper det er en kortversjon... Ja tiden går heldigvis litt fort nå! Venter på å få like fin mage som deg...... Rognebær; Takk! Er ikke mye annet å gjøre nei..Men klarer ikke ligge så mye.. Etter besøket hos JM mente jo hun t jeg var 14+1 den dagen,dvs at jeg er 15+0 idag etter hennes beregninger...Hmmm...spekulerer på dette enda jeg sa jeg skulle la være...Men det er jo liksom en hel uke... Men jeg lurer på om jeg begynner å ane lillegull i magen...Tørr ikke helt tro på det,men det er noe rart nedi der altså... Så kjenner jeg livmora bedre nå og det er fint! Inatt hosta jeg så jeg var redd hele livmora skulle sprette ut..........Hadde tatt seg ut ja Tusen takk for alle besøk!! Dere er så gode å ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. februar 2006 #1884 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes jeg ser livmora di plutselig sprette ut og ligge som en liten klump nederst i fotenden... Det er nok best du holder deg for magen når du hoster og nyser! :grine2: Neida, spøk til side: Klart den ikke detter ut, men noen ganger føles det sånn! Og jeg synes det hjelper å holde på magen, ellers får jeg så veldige ligamentsmerter, skikkelige knivstikk. Den ryggen og det bekkenet, den ryggen og det bekkenet! Ikke bra. Kanskje det blir bedre om du går en liten tur og får løst opp litt? Bare husk varme klær så du ikke fryser og spenner ryggmuskulaturen unødvendig, og gå for all del ikke på trynet sånn som jeg gjorde i går. (Føkkings is under forrædersk snø!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. februar 2006 #1885 Del Skrevet 7. februar 2006 Håper formen er litt bedre, tross vond rygg etc... Æsjjj. Er så kjipern å være i dårlig form! Grattis med 14 uker forresten... eller er det 15? Uansett er du jo laaaangt på vei nå da... :hoppe: litt for det! Jippi! Moro at du merker at det er noen der inne da.... til deg... håper dagen blir bra! Inatt hosta jeg så jeg var redd hele livmora skulle sprette ut..........Hadde tatt seg ut ja Ser det er flere av oss som har god fantasi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 7. februar 2006 #1886 Del Skrevet 7. februar 2006 Hehe, du rykker stadig nærmere min termin skal se du føder først, av en eller annen grunn tror jeg at Ræga trives så godt i magen at det ikke haster med å komme seg ut. Håper formen bedrer seg, høres mer ut som du har fått kraftig forkjølelse/omgangsyke enn at det plutselig skulle komme svangerskapskvalme nå. Kjiiipern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. februar 2006 #1887 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei Skyttevenn, håper formen er bedre! Tenk om det er lillegull du kjenner! Jeg begynte å kjenne noe jeg lurte på om kunne være knøttet rundt uke 15... Men det var ikke før etter UL at jeg var helt sikker. Det er så KOSELIG! Det er nesten så jeg tror knøttet driver og trøster meg, han sparker alltid litt når jeg er deppa... Og hvem kan være deppa da? Håper du fikk sove litt igjen etter at de hadde henta stolene dine. Pass på deg sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. februar 2006 #1888 Del Skrevet 7. februar 2006 En til lillegull og en til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1889 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Zzzzzzzzzz!!! Måtte bare innom før jeg tar siestaen min....... Stolene ble nemlig ikke henta før nuh.....! Men jeg kjenner de som henta dem og de er så morsomme så jeg kan ikke kjefte på dem heller da! Dessuten tok dem med seg masse papp!! Snillinger! Rognis; Holder meg på magen og kniper jeg ja! Så gjett om jeg får gjort knipeøvelser så det holder! Lurer på om det har noe med at livmoren kjennes hardere ut? At jeg har strammet og hostet så mye?? Nei det gå vel ikke an! Begynte jo så fint med turgåing her om dagen,men nå orker jeg knapt gå til kjøkkenet så må nok vente til feberen er helt borte og influensa har gitt seg.. Cr@sh; Fantasi har jeg nok av ja!! Minnet meg på at jeg har drømt noe så inni granskauen de siste dagene også.Fatter ikke hvor jeg tar det fra! Men inatt drømte jeg bla at morfar levde og det var så koselig Joda,er mye syting på meg føler jeg...Men jeg vil trolig overleve dette så dere slipper ikke unna meg Murf; Hehe,ja jeg blir ikke helt klok på disse ukene! Håper bare lillegull holder seg der til tiden er inne! Er nok ikke sv.skapskvalme nei.Men det hadde ikke vært utypisk om jeg skulle få alle værstingsymptomene nå Miip; Ja jeg håper det er lillegull jeg kjenner!! Men kan jo aldri vite...! Så god knøttet er da! Passer på mamman sin ja! Godungen sin det! Skal slumre nå straks! Pi@;Ååååå så god du er!! Godt med en liten kos ja!! Hmmm...må ringe supertante idag...Har ikke fått svar på sms på et par dager...Vet ikke om hun er på døgnvakt eller om det er noe galt... Men nå; zzzzzzzzzz Endret 7. februar 2006 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. februar 2006 #1890 Del Skrevet 7. februar 2006 Hørtes veldig fristende ut med en liten blund, men jeg må komme meg til legen først. Kankje jeg skal følge ditt eksempel etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. februar 2006 #1891 Del Skrevet 7. februar 2006 Ha en fortreffelig siesta og gratulerer med 14 uker! Synes det går såååå fort med alle jeg, unntatt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. februar 2006 #1892 Del Skrevet 7. februar 2006 Dakkar skytte min, vært syk og greier du a!! litt på skytte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. februar 2006 #1893 Del Skrevet 7. februar 2006 Synes det går såååå fort med alle jeg, unntatt meg... ← Sånn føler jeg det også noen dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1894 Del Skrevet 7. februar 2006 Der var verdens korteste siesta over! HrHoste fant ut at å ligge,nei det er bare tull...Til slutt stakk det så fælt i livmora at jeg turte ikke annet enn å stå opp. Ringte supertante og alt var bare bra! Hun hadde besøk så hun skulle ringe meg senere! Så jeg hoppet i dusjen og det var sååå deilig...Herremindag det var godt! Tok sikkert av meg fem kilo bare av å dusje! Så har jeg smurt meg inn og tatt på rene,pene klær og nå føler jeg meg temmelig vel Til lunsj nr 2 bestemte jeg meg for å være skikkelig "gal" og spise kjøttpålegg Så det ble knekkebrød med majones og løvtynn pepperskinke! Det luktet blæh et øyeblikk,men så stengte jeg nesa og bare spiste! Og det var kjempegodt!!! Så har jeg drukket litt saft! Må være måte på hvor mange flasker vann jeg klarer på en dag... Og vår brede og vide middagsmeny vil idag bestå av pølser i brød! Med ketsjup på! Pi@;En blund er som oftest helt underbart! Må inn og se hvordan det gikk med deg... MissS; Takk! Hehe,det syns jeg også! Alle bare flyr avgårde mens jeg snegler...Er vi litt utålmodige?! Iss; Taaakk...godt med litt kos når man er syk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1895 Del Skrevet 7. februar 2006 Og der var Cr@sh også gitt!! Hvordan går det med avslappingen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 7. februar 2006 #1896 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei vennen! Håper det går bedre med influensaen! Jeg har også hatt meg en siesta fra kl. 09:00 til 11:30, men det er kanskje for tidlig til å regnes som sisesta. :klø: De siste dagene har også min livmor poppet ut. Så nå kjenner jeg den mye tydeligere, hard er den også. Jeg har også fått mer vondt i den på siden, når den strekker seg. God bedring fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. februar 2006 #1897 Del Skrevet 7. februar 2006 Og der var Cr@sh også gitt!! Hvordan går det med avslappingen?! ← hehe Har vært ute å handla litt mat - var helt fritt for alt som kan kalles spiselig her i huset... Gikk greit, men er glad jeg er hjemme igjen... Slnger meg litt på sofa'n tenker jeg... Ja, vi skulle vært naboer nå, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1898 Del Skrevet 7. februar 2006 Fru Bå; Så bra å lese om noen som har det på samme viset! Gleder meg bare mer og mer til fortsettelsen!! Cr@sh; Ja mat må en ha!! Er innom chatten jeg nå hvis flere kjeder seg.................Må bare ha to knekkiser til....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. februar 2006 #1899 Del Skrevet 7. februar 2006 *iler inn til chatten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. februar 2006 #1900 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg blir snart så nysgjerrig at jeg MÅ sjekke ut denne chatten... men det har jeg jo ikke godt av. Neineinei. Så digg å ta av fem kilo vha en dusj, da! Jeg burde dusje mye oftere, skjønner jeg! Det er så UTROLIG trist med Peony og Lillemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå