Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Må ikke skrike så høyt venne, jeg hører deg jo nesten helt hit! :ler:

Jeg har igrunnen aldri prøvd ut den chatten jeg, men jeg skjønner at den ikke fungerer så godt...

Du får ha en finfin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært i dag Skytte :) Du får huske å passe på ryggen din da. Jeg kjente min på jobben i dag, med stråling nedover beina, er livredd for at det er begynnende bekkenløsning :overrasket:

Håper du får en fin helg :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen var lørdagen over.......En riktig så koselig lørdag har det egentlig vært ja!

Sambo sto opp ei god stund før meg,mens jeg bare lå i senga og filosoferte og prøvde ut et jentenavn jeg liker!

Hadde egg til frokost! Og så begynte jeg å skrubbe på den stellekommoden...Skal ikke beskrive hvor fæl den var! Tok halve og da var ryggen helt ferdig for idag...Men så tok det to timer og..

Og sambo har skrudd sammen stereobenk! Så nå ser det ikke lenger ut som vi selger ledninger i metervare!!

Så dro vi utover til mamis og co og spiste middag! Klubb og duppe!! Yammmi!!! Var koselig for både brodern og søs+typen var der!

Så fikk jeg kosa en solid dose med hunden deres!! Hun er såååå fiiiiin!! Elsker den hunden altså!!

Søster var helt i hundre for hun hadde kjøpt gave til bebisen hun!

En slags liten puff for barn! Hun visste at det kom til å ta lang tid før den kunne bli brukt,men den var så søt at hun kjøpte den læll!! Og den var skikkelig fin! Lys beige meg en liten hund på toppen!

Så var det en smokk,en siklesmekk,ei lita tynn lue og en kjempefin body!

Noen som gleder seg til å bli tante mon tro?!

Ellers så dro ungdommen på fest og vi andre så mgp og spiste ostesmørbrød :ler: Herregud det hørtes kjipt ut når jeg så det sort på hvitt!!!

Men det er alltid morsomt å se tv sammen med pappa!! Vi dømte selvsagt de fleste nord og ned! Og vinneren da............*grøss* Sier ikke mer jeg!

Nå har vi kommet hjem og skulle hoppe rett i seng!Men så hadde vinduet stått oppe på soverommet.........i 8 minus og vind..........Så nå er det ingen av oss som klarer å oppholde seg der inne!

Tusen takk for alle besøk alle sammen!! Dere er bare best!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNINGS!!!

Håper du fikk varmen opp i levelig temperatur før natta kom på ordentlig i går! Det er så grusomt å legge seg når man fryser... :ler: <---- Hakke-tenner-smilie!

Høres ikke bra ut å slite ut ryggen din sånn altså! Den stakkars stellekommoden trenger vel ikke å være ferdig vasket før om noen mnd?? Pass på kroppen din jente!!!!

Gøy at søsteren din gleder seg til å bli tante! Jeg er tante til en hel drøss (les: 12) med skjønne unger, så jeg skjønner henne godt jeg!!

Ha en strålende dag da Skyttevennen! Og pass på kroppen din!! Tror de fleste er enige om at du ikke må bli sengeliggende og handicappet, for hva skal alle vi som holder øye med dagboka di gjøre da??!!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA!!!! Jeg tror jeg tisser på meg, så mye ler jeg nå!!

Var innom Mrs. Potter og leste litt og så fant jeg jo ut at du har skrevet dette:

"Ka du tru om ei ubesudla rose ifra nord da??"  Hadde jeg ikke hatt sambo skulle jeg jammen ha slengt meg etter han kule vg-typen 

Så kunne han bare gått rundt i huset og sagt sånne hysterisk morsomme ting hele dagen! "ke du mein??!!"

:ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler::hoho:

Altså, jeg tror han vg-duden bor i sandefjord eller noe sånt, så det er kanskje like greit at du har samboeren din!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte!!!

Nå må du ikke ta i for hardt nå da. Ikke slit ut ryggen din!!!! :fy_fy: .

Selger dere kabler??? Da selger vi verktøy. Det ligger overalt. Til og med inne i kjøkkenskapene. Masse verkttøy har liksom fått sin egen hylle i det ene benke skapet. Men ikke mye lenger altså. DET bestemmer jeg :ler:

Ha en super fin søndag snupp.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
HAHAHAHA!!!! Jeg tror jeg tisser på meg, så mye ler jeg nå!!

Var innom Mrs. Potter og leste litt og så fant jeg jo ut at du har skrevet dette:

:ler::hoho:  :ler:  :hoho:  :ler::hoho:  :ler:  :hoho:  :ler::hoho:  :ler:  :hoho:

Altså, jeg tror han vg-duden bor i sandefjord eller noe sånt, så det er kanskje like greit at du har samboeren din!

:ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rognebær

Du er så morsom!

"Nå ser det ikke lenger ut som om vi selger ledninger i metervare" ...

:ler:

Håper du får en helt super søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vinter,det er sol og det er søndag!!!

Var tidlig oppe og fikk gjort ferdig den kommoden!

Så puslet jeg med masse småtterier som bare har ligget og slengt hist og pist i hele huset! Men nå er det meste ryddet bort på hver sine plasser!

Men så har jeg et ergelig problem......Jeg har alt for få duker!!

I allafall ikke nok duker som matcher hverandre,og det kan fort gjøre denne snuppa riv ruskende gal!!!! Jeg må ha litt symmetri og match hvis jeg skal slappe av.........

Så la det endelig bli fredag og lønningsdag snart så jeg får ordnet på verdensproblemet mitt :ler:

Har vært sol her idag og helt nydelig! 6 minus og vind,men JEG HAR GÅTT TUR IDAG!!! I 20 minutter og det gikk helt problemfritt!

Gikk til "svigerinna" mi og hjem igjen! Var så glad for at det ikke ble vondt i bekkenet at jeg kunne ropt hurra!!

Spist osteschnitzel til middag.........Greit nok! Og nå er jeg her!

Skal ta meg en liten runde og bare kose meg resten av dagen!

MissBb; Morgenfugl!! Joda,det ble nå hett innpå der til slutt :sjarmor:

Var nødt til å vaske den kommoden ellers hadde jeg spydd og nektet å ha den i hus...Den var gørrskitten!!! Hadde den bare vært vanlig støvete hadde jeg ikke brydd meg med den på enda mange mndr! Men nå er den gulle ren og trengs bare å tørkes over før den skal tas i bruk!

Passer på ja,derfor det meste tar sånn tid med meg.Gjør alt i slow motion og tar masse pauser!

MissBb; hehehe!!! Så bra! Ja jeg skriver mye rart i flekkene! Er sånn med raringer ;)

Tulipan; Vet akkurat hvordan det er!!! Derfor sambo fikk tre verktøykasser til jul! Store! Og streng beskjed om å få orden i sakene,og faktisk så har han gjort det!!

Klager litt når han stadig må i kjelleren og hente alt mulig,men pyttsann!

MrsP; Godt å se latter!!

Wasabi; De kommer nok!! Ja jeg er veldig heldig som har hele slekta innenfor rimelig rekkevidde! Og heldig fordi vi har så godt forhold og er en morsom gjeng med god takhøyde for å si det sånn!

Rognebær; Det så seriøst slik ut!! Tusner på tusner med meter av ledninger i alle farger og str!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha gått tur... og det uten å få vondt! :hoppe:

Deilig å lufte seg litt da... Så bra at dere har blitt ferdig med kommoden og at den er gullende ren og pen... og ikke minst at dere ikke selger ledninger i metervare lenger... :hoho:

Kos deg resten av søndagen... (Huff... jeg greier nesten ikke det, jeg... for jeg vet jeg skal på jobb i morgen og kjempetidlig opp... :sur: )

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Nå er det alt for lenge siden jeg har vært innom her hos deg, lover å skjerpe meg.

Nå har jeg fått lest om jordmor timen din ihvertfall, gleder meg veldig til det blir vår tur altså!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...