Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Mornings!

Det er visst slutt på den herligheten som kalles å sove lenge :tristbla:

Har vondter overalt og det drypper infernalsk på taket :sur:

Dessuten var jeg så sulten at jeg bare måtte opp og få i meg mat.Ble jo ikke for mye av det igår så.

F*** og! Det drypper like fælt på taket i stua :frustrert:

Hvor skal jeg være idag liksom?? Sitte i gangen eller på badet??

Dette var en dårlig start på dagen gitt....................

Meeen,da kan det jo bare bli bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Meeen,da kan det jo bare bli bedre ;)

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Ble det bittelitt bedre nå, eller?

:ler:

Kanskje du får gå deg en liten tur ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke morsomt å være gravid?!! :ler: Jeg tror i hvert fall aldri jeg har vært så opptatt av kropp som jeg er nå! Mannen min blir litt oppgitt, han også. Jeg stønner og akker, og han sier bare tørt -hvor har du vondt nå da? :roll::ler:

Uansett: grattis med over 13 uker og kul på magen! Jeg har faktisk fått såpass med kul at folk ikke klarer å la være og se på den! Det er moro :)

Et lite drikketips: har du prøvd bringebærsaft? Det funker veldig bra for meg de gangene jeg er lei av alt annet (og det er jo ganske ofte).

Vel, nå skal jeg fortsette å "kvinne" meg opp til UL. Gruer meg litt, men det går vel helst bra.

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen! Takk for baby-støv i dagboka mi. ;) Håper det gjør susen der altså!

Så kjedelig med dryppetak da! Håper det gir seg snart, det høres ikke gøy ut å tilbringe dagen på badet eller i gangen....

Sender over litt sol og godvær jeg da, kanskje det hjelper litt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Skytte! :)

Her har jeg ikke vært innom før! Du er jo gravid, jo. Gratulerer! Det hadde jeg ikke fått med meg. Men jeg har sett innlegg fra deg flere steder, og jeg ville bare si at du er en gledesspreder her inne!! :blomst: Du skriver så morsomt og koselig!

Håper du får et fint svangerskap! Sikkert gøy og spennende å se at magen har begynt å vokse, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu Skyttevennen!

Dryppetak? Skal jeg komme og jule opp taket ditt?

:frustrert: :evil: :kjempesinna::frustrert::klaske: :blaaveis:

hehe :sjarmor: Jeg har visst litt aggresjon liggende på lager jeg.... :sjenert:

Håper du får en fin-fin dag, men velvillige kroppsdeler og et vær som holder opp å tisse på taket ditt!!!! :ler2:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Skytte, jeg er imponert over hvordan du klarer å spre glede og energi selv om du har en dårlig dag! :klem:

Håper det slutter å dryppe så du finner et sted å sitte... :) Og at du kanskje får sove litt igjen?

Du har en sånn sportsgal mann, du ja... :ler: De er visst ikke så lette å leve med, har jeg hørt. Hos oss er det tendenser til motsatt. Mannen pleier å klage etter fem minutter fordi Skeie & co GNÅLER så fælt! :ler2: Akkurat nå er jeg skikkelig medgangssupporter for håndballgutta. De kampene mot Kroatia og Russland som gikk så dårlig ble jeg bare i dårlig humør av og zappa fort vekk fra, og når de spilte bra mot Portugal satt jeg i sofaen og kasta slengkyss! :ler::ler2: Høhø.

Håndball er gøy, men det er teit at de legger Idol til 22:30. Da pleier jo jeg å snorke allerede... Tror jeg må sove litt tidligere på dagen på onsdag så jeg orker å sitte oppe! :ler:

Ha en fin dag, snuppa! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Dere er så gode!!! Dagen er flere hakk bedre allerede!

Har spist et par brødskiver med en times mellomrom.Magen driver å føler litt på det.Den virker ikke helt fornøyd,men her bestemmer jeg!

Så har jeg tatt en dusj! Det var på tide og de var utrolig deilig! Men etter noen minutter blir jeg så svimmel og kvalm at jeg bare må forte meg ut...

Men,så har jeg fått så mange fine meldinger her da! Og det er sååå koselig!!

Rognis; Det ble myyye bedre!!! Har planer om å sparke meg i ræva og komme meg ut en tur iløpet av dagen ja! Men regn er så vått.............Det er bare syting,for jeg har mer enn gode nok klær......*bite meg selv*

MissS;Kooos til deg og!

Fru Bisc; Så koselig å se deg!! Er så spent på den UL din jeg!!

Var hekta på bringebærsaft før,men slutta å drikke både saft og melk etter anbefaling fra fotsonedama. Men skal hente meg litt kreklingsaft og ripssaft hos svigers for det er ikke mulig at jeg blir kvalm av det...Da blir jeg sinna gitt...

Det er veldig bra å være gravid,og det blir litt klaging,men jeg tror det er verdt det!

MissBb; Taaaakk!!! Vil gjerne ha litt godvær ja! For her er det vått...Vann er vått og det bråker! Det er i allefall sikkert!

Håper babystøvet funker ja! Bare ta med deg herfra også!

Kakao; Tusen takk skal du ha! Det var koselig å høre at du syns det!

Har vært innom deg et par ganger og kommer nok igjen!

Cr@sh; Heheyyy!!! Ja takk! Kom å gi det en omgang!! For nervene mine begynner å bli tynnslitte nå!

Akk,den som bare kunne byttet ut visse deler på kroppen...Det hadde vært fint det!

Nå kommer sambo snart og henter meg så jeg får bilen!

Skal på behandling ti på ett så tenker jeg skal hjem og slappe av når jeg har vært med han. Skulle vært på trygdekontoret og i byen en tur,men jeg orker bare ikke...Formen er ikke på topp desverre...

See you later hot ladies ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har miip og rognebær pause på jobben å eller??!! Hehe!!

Miip; Takk skal du ha! Jeg klarer liksom ikke være syk selv om jeg er det...Sambo kjefter litt på meg i flekkene og sier at jeg kunne sove og slappet mer av enn å henge her+skrive masse mail til andre venner+sende uttallige smser og skravle i tlf store deler av dagen.....

Sant nok,men hvor gøy er det da?? Jeg elsker andre folk ogingen ting er bedre enn hvis jeg får noen i godt humør! Jeg er en liten tullemus og ikke helt støpt i form så da måå jeg bare "være sammen md folk".

Er så vanskelig å ikke bli engasjert i andre.Man vil jo helst at folk skal ha det bra.Og her inne syns jeg at jeg får bedre og bedre venner dag for dag! Og det er jo det beste som finnes!!

Og etter mange års flytting hit og dit kjenner jeg jo endel folk over det ganske land...Og de vil jeg jo ikke glemme! Så jo,jeg holder meg i aktivitet på den sosiale fronten! Av og til er jeg jo også sammen med vennene mine som bor her i byen :ler:

Så kan jeg jo ikke fatte meg i korthet...........Men det jeg skulle si var at jeg er så glad i folk! Og folk gir meg så mye! Så mine dårlige dager kan bare ikke vare noe lenge! Og om jeg har vondt og klager og kunne lagt meg,så må jeg være litt her læll!

Og JA! Sport er bare bråk!! Så hils mannen-jeg forstår han!

Men så blir jeg av og til litt engasjert da......Og etter å ha sett klipp fra andre kamper mot serbia,så må jeg nok se den ja...Slossing kan jo bli litt kult!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh NO!!!!!!!!!!!! Det der er nesten som å banne i guds hus!!!

Da kommer jeg til å leve under tortur!!! Hvor lenge varer det??

Og hvor kan jeg rømme?? Svigers er jo hekta og mange av typene til venninnene mine...Flytter til supertante jeg da,for hun er like lite fan av sport som meg!!

Lite slossing i langrennsløypa så...........

Nå har jeg vært på behandling og det var så vondt idag...........

Stakkars terapytten vet ikke helt hva han skal gjøre! Jeg ligger der å banner,så skravler vi,så banner jeg mer,så banner han også til slutt :ler: En fin gjeng vi to! Men greiere mann skal man lete lenge etter altså! Er så fint med humor og litt personlige ting og diskutere store verdensproblemer! Liker sånne folk jeg!

Lurer på hva vi skal ha til middag idag.................Er så lei av middagslaging...........Har ikke fantasi til noe nytt heller.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg prøvd å oppdatere meg litt i dagboken din. Det skjer jo saker og ting på par dager :)

Så utrolig kjedelig med regnværet da, håper det har gitt seg nå...

Jeg må innrømme at jeg ble litte bitte gramme sur på han din sambo :frustrert:

Her går vi og har et lite mirakel i oss, og som alle vet, mirakler er ikke lette å få til, vi sliter, er kvalme, trøtte, kroppen vår forandrer seg totalt og det eneste vi trenger er litt omsorg og omtanke, og han sier at du må komme deg opp når du i tillegg er syk! Jeg tror jeg må komme og gi ham en omgang med juling :sjenert: Får jeg lov til det?

Gratulerer med 13 uker og kul på magen :) Det begynner vel å bli litt mere virkelig nå? Gleder meg til jeg får kul jeg og.

Håper du får en fin kveld og litt omsorg fra din sambo, :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt DEN sprø drømmen :overrasket:

Har ikke pleid å skrive ned drømmene mine pga jeg alltid glemmer det før jeg kommer hit!

Men nå har jeg altså sovet en deilig middagslur og ble såå gla da jeg våknet og kl var bare 19 for jeg var sikker på den minst var 20!

Drømte i allefall at mamma og co var her og det begynte å romstrere noe voldsomt nedi magen.Det varså sykt at jeg måtte titte nedi buksa... :sjenert: .....og der hvor skambeinet er hos de fleste damer,der var det helt mykt og gjett om det pulserte!!! Var som jeg hadde en tennisball under huden som krympet og ble større dritfort.

Og jeg ble helt :overrasket: What?????

Men mamma sa jeg skulle bare ta det helt med ro for det var akkurat sånn hun hadde det med meg!

Gosj! Bli helt svett av disse drømmene!

Andre ting jeg har drømt;

Drømte ei natt at jeg satt og fisket på isen på havet nedenfor huset til mamma og co! Så ble det plutselig sørpe helt opp til halsen og jeg kjempet lenge for å komme meg på land.

Så var det masse pingviner på bergene bortenfor..

Og da jeg kom meg opp til huset hadde pappa tatt bort trappa og døra satt høyt oppå veggen...

Elghunden deres hadde blitt en bitteliten nakenhund som drev og gjemte seg under snøen...

Da mam og co endelig kom var brodern inntulla i en sånn semsket skinnjakke med saueskinn inni og full av is,så mamma trodde han var blokkfrosset :overrasket: Men han reiste seg opp etter en stund da...

Sprøtt ja!!!

Inatt drømte jeg at jeg ringte likningskontoret for å høre hvor mye jeg får igjen på skatten i år! Hun dama sa det var rundt 30 000 men da hadde hun ikke tatt med alle fradragene!!! Hehehe,håper jeg er sanndrømt her :sjarmor:

Så drømte jeg at jeg drev å malte på et eller annet.Så satt pappa og så på og sa;"herregud du må jo bruke 8tallsteknikken!!Mal som et 8 tall!!"

Da ble jeg dritsur og ga han kosten og beskjed om å male selv!! :ler:

Mmmmm! Nå har jeg snart spist en pose kryptoniter!!! De er såååå gode! Og såååå sure at kjeften blir helt rasert.....

MrsP; Takk,det er du også! Husk på det!!

IdaC;Oisann! Ja det hender det går unna her ja...!

Ja han trenger seg en smekk innimellom så du skal bare komme å gi han en!

Men stort sett er han bare grei da!

Jo det er liksom rart at jeg er over i andre trimester nå! Godt å tenke på!

Gleder meg bare til den blir enda større!! Blir liksom aldri fornøyd...! Vel,regner med når juni og juli kommer så begynner jeg å bli forsynt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hahaha, for noen drømmer!

Fantastisk! :ler2:

Likte særlig den med åttetallsteknikken, jeg, hvor i all verden kom DET fra, liksom? :ler2:

Nå er jeg grusomt sulten, har vært inne hos Kverula og lest og skrevet litt for mye om pannekaker og vafler, kjenner jeg... :overrasket: Kanskje det må bli pannekakemiddag i kveld?

Ha en fin fin fin fin kveld! Ikke skyt noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Hei :)

Selv om jeg ikke har vært så mye innom dagboken til før, så trives jeg allerede kjempegodt her inne! Du skriver på en så levende og morsom måte :) Og som andre sier her, du er en gledespreder! :)

Du drømmer mye sprøtt du også ja... Drømmer minst en SPRØ drøm hver natt, og sambo ler hver gang jeg forteller :ler:

Ha en strålende kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognis; Ja det må hittil være en ukjent teknikk!!! Og om jeg er dårlig på maling,så er i allefall ikke papis noe bedre!!

Mat ja...say no more!! Leser om så mye godt over alt at jeg blir nesten sprø! Har nettopp drukket masse oboy for jeg leste om sjokolademelk ista....

Skyte noen??!! Jeg?? Hmmm....Det har jeg ikke tenkt på :sjarmor:

LinKri; Så koselig da!! Det var veldig hyggelig å høre! Må bare komme innom så ofte du vil! Er mye rart å finne her!

Ja drømmer så mye rart at gosj! Så lenge det ikke er triste drømmer er det jo bare morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så bra drømmer du har for tiden da!!

Jeg hadde en fæl drøm i natt jeg, og den var så levende at det gjorde litt vondt da jeg husket den igjen. Det er ikke noe hyggelig.

Ha en fin kveld da!! (Jeg er litt misunnelig på den O`boyen din altså.. Det er jo såååå godt, men jeg har jo sånn teit laktoseintoleranse, så jeg får klare meg uten... *Snufs*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei...Det var så synd å høre MissBb......

Huff er så pyton med sånne allergier........

Jeg har begynt å reagere på nøtter etter jeg ble gravid,men problemet er at jeg aldri kommer på det :roll: Så får jeg utslett!

Men værre med laktoseintoleranse da...*kose på*

Nå leder Norge og kommetatoren truer med å kaste alt inkl buksa hvis det fortsetter sånn :overrasket: No....don`t.....

I need a life....................*plystre*

Har hengt her i hele dag jo...............

Er litt spent på JM timen imorgen! Blir rart å ha med sambo! Lurer på hvordan han blir å være liksom! Om han gjør meg stolt eller flau :ler:

Håper bare vi får høre hjertelyden...........!! Håper lillegull vil gi oss et vink der ja!

Skal faktisk gjøre enda en innsats på å lete eter mp3spilleren min nå. Den har vært borte leeenge og jeg savner den så :tristbla:

Så er den en gave fra sambo og det gjør det ekstra vondt å ha rotet den bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...