Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. januar 2006 #1621 Del Skrevet 23. januar 2006 Så gøy at venninne G også er gravid! Ikke rart du er helt ! Snakk om babyboom da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 23. januar 2006 #1622 Del Skrevet 23. januar 2006 Du smitter jo alle hormonsvingningene dine over på meg her! Først leser jeg om Narves herjinger og din kjipe dag før helga, og blir helt sånn: Og så leser jeg videre til øyet blir stort og vått om alt som har skjedd i dag, formidlet på en aldeles sprudlende måte av sprudle-skytte, og da blir jeg helt sånn: :grine2: !! Du klarer virkelig på en utmerket måte å formidle hvordan du har det. Det må være morsomt å ha deg rundt seg på ordentlig! Så stas å være SÅ mange gravide venninner på en gang! Og så at dere ikke visste om hverandre?! Kjempeartig! OG: GRATULERER MED 12 UKER! En milepæl er unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. januar 2006 #1623 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 #1624 Del Skrevet 23. januar 2006 GRATULERER MED 12 UKER!!!! Jeg vil også ha ostekake!!! (Fikk påvirket deg litt der ja! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. januar 2006 #1625 Del Skrevet 23. januar 2006 Grattis med 12-ukern!! Skal si indianerene yngler for tiden. Er sistnevnte venninne G****? Jeg fikk plutselig besøk av ei venninne fra ung.skolen. Lurte på om jeg ville være med å arr. 10-års treff fra ung.skolen til våren/sommeren. Det skal bli knall skøy!! Ha en fin mandag, og bare spør og grav dersom du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. januar 2006 #1626 Del Skrevet 23. januar 2006 Natti natt snuppelura!!! Vi tastes nok i mårra !! Har fri jeg se.. Årnær sæ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. januar 2006 #1627 Del Skrevet 23. januar 2006 Har du et ostekakestykke til meg også? Høres veldig, veldig godt ut! Så moro med baby-boom! Merker fint lite til det her, men det kan jo plutselig komme. Jeg kan gjerne være med på å starte bølgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. januar 2006 #1628 Del Skrevet 23. januar 2006 Oi,er du 12 uker på vei allerede?? litt for den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1629 Del Skrevet 23. januar 2006 WEEEEHAAA så mye besøk!!!!!!!! Har dere ikke bedre ting å gjøre??!! Der var jeg tøff i trynet gitt...!!Men satser på at alle er så husvarme her inne nå at de kjenner meg og min herlige ironi!! Det "verste" idag er at jeg blir jo jammen ikke trett heller!! Nå har jeg vært våken siden kl sju imorges! Dette må være ny rekord på lange tider altså! *sviger rumpa i været* Akk..skulle virkelig vist dere den kule dansen! Vi kaller det assing! Man står på gulvet og bøyer seg ned sånn at rumpa er øverst! Så danser man liksom litt rundt, og hvis man er flere skal man liksom dunke ræva mot hverandre Det er kjempegøy!!! MrsP; Mener jeg har lest et sted at dessert både FØR og ETTER middag er påkrevd i høyere sosiale lag...Så da har du havnet i rett bok og utført høyst korrekt etikette MrsP; Jeg skjønner ikke bæra!!Det er nesten for godt til å være sant! Rognebær; Ååå...nå ble jeg litt forlegen her....Folk griner sjelden i mitt selskap men de kan sikkert bli lei av meg også...Sambo syns ikke jeg er morsom når jeg er sint eller plagsom...Men ellers så tror jeg ikke at jeg er så aller værst Syns det er helt villt ja! Visste jo at to av dem prøvde,men siden vi brukte så lang tid har jeg liksom ikke orket å spørre noe. Men den tredje var litt mer overraskende! Eller,det er hennes nr to da så...Men kunne jo aldri ha drømt om at vi skulle få samtidig da!! Iss; Digg in!!! MissBb; Tusen takk! Jeg er mer lettpåvirkelig enn isbiter i steikovnen!! Pondusa; hello!! Takk skal du ha!! Vi er noen iherdige ynglere ja We know our business Bråkjekk her nå...!! Lurer på om du mener hun som hadde hester og som i sommer giftet seg med xsamboeren min??? Det er ikke hun! Vi er på en måte ikke akkurat venner............. Vi skal også ha 10års treff!! Merkelig siden vi er like gamle liksom,hehe!! Iss; Åhhh!! Sånn er så kult!!! Årnær sæ! Liker sånne uttrykk, sånn macho sexy kule uttrykk! Looking forward to it! Fjellrypa; Bare ta så mye du vil ha!! Her er nok til alle! Håper det blir en bølge på deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1630 Del Skrevet 23. januar 2006 MrsP; Er visst det ja Sprøtt hva? Snart henger du rett hakk i hæl! Glemte å fortelle her isted at kaka ble very yammi Men et stykke var nok! For idag i allefall.. Påfulgt av tre hermetiske fersken og en boks annanas i skiver så ble jeg mett ja Very mett in da stumack....Men det kjennes jo ikke før en stund ETTERPÅ....... Sambo bare så på meg og sa først;"skal du spise alt det der??" Så sa han;"Det er greit at du spiser,men ikke sluk alt helt da..." Hmmmmmmmm.....Å spise veldig fort med slurpelyder kalles altså å sluke mat..oki......... I tillegg er jeg like oppblåst som ei storhavsblåse... Så da sambo skulle kosemagen isted,strøk han på den i to sek så så han slik ut; Den er jo svær!!! Sa han også...........Ja den er det.... I`m a big fat banana with a baby in my skall I`m going to be as big like a giant footballhall Trallalalalalala Jeg er en tulling...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. januar 2006 #1631 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er en tulling...!! ← Neida,du er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. januar 2006 #1632 Del Skrevet 24. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. januar 2006 #1633 Del Skrevet 24. januar 2006 Kjære superduperskytte! Får lyst til å komme å hente deg og plante deg i soffen og bare gi deg koselige Gravid å lese i! Og kakao og boller og ostekake og alt du vil ha...Trist når folk ikke føler seg helt bra. Denne hilsenen i dagboka mi må være den koseligste hilsenen jeg har fått der inne noensinne! I`m a big fat banana with a baby in my skall I`m going to be as big like a giant footballhall Trallalalalalala Jeg er en tulling...!! HAHAHAHAHAHA!!!! Jeg tror ikke du er noen tulling. Det er fint å være litt gal. Jeg hadde følgende motto på russekortet mitt: "Hvorfor være normal når man er lykkelig som gal!" Det er alt for mange A4-mennesker i verden. Bra at du ikke er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. januar 2006 #1634 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Du er bare herlig Skytte. Hvis jeg er i dårlig humør, så kan jeg bare gå inn i dagboka di og så blir jeg superduperglad (det er derfor jeg er innom så ofte ) Og nå kan jeg slappe av også, siden du har passert: 12 uker Tenk du er tre måneder på vei, to måneder siden du fant det ut. Helt utrolig hvordan tida går. Og snart har du en sprell levende baby og ta deg av. Blir helt :grine2: jeg. Endret 24. januar 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1635 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei og hopp!! Sååå koselig å komme inn her å ha så mange gode hilsninger...Det varmer Skyttehjertet ja Ble nå aldri trett igår jeg da! Men la meg nå sammen med sambo og terroriserte han max!! Han er sååå kilen og det er jo mest bare synd for han Idag var jeg først tidlig oppe,så ut av vinduet og gikk rett i seng igjen... Det er helt hysterisk regnvær her. Tror nesten ikke det klarer å komme mer regn på en gang! Så jeg sto opp halv elleve og har spist sånne grove rundstykker fra hattings el hva det heter! Gode var de i allefall! Men magen var slett ikke noe glad for melk så den fikk vasken... Magen har vært litt av en løsgjenger i det siste så jeg vet ikke hva det er som plager den. Men,men. Planer for fremtiden; *bake brød *sjekke ut div nettsteder for å finne ny mammabukse og kanskje noe annet kult! *være her Lurer på om jeg orker mye av dette idag Jeg er superineffektiv...... MrsP; Takk du... MissS; Miip;Fortjener sånne hilsner du! Fantasien min fungerer i allefall...!! Huff! Nei jeg er nok ikke helt A4 nei...!Hehe! Pi@; Bare vær her så mye du vil!! Men jeg har jo noen mørke dager også da......Og da er dere best i verden!!! Ja ukene har heldigvis gått unna! Skal bare gå litt flere uker slik at magen kommer frem!! Ja hjelpe meg! Tenk at jeg som er så svirrete og distrè skal passe på en baby..IIIIK sier jeg bare!!Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. januar 2006 #1636 Del Skrevet 24. januar 2006 Du kommer til å bli verdens beste, kuleste og morsomst mamma. Hadde du ikke hatt noen dårlige dager, så hadde jeg mistenkt at du hadde fake det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. januar 2006 #1637 Del Skrevet 24. januar 2006 Du er herlig du skytte knuppen min!! Men jeg selv liker ikke østfold dialekt. Hører jeg den på tv må jeg skifte kanal. derfor ser jeg ikke så mye på lokaltv.. Men siden du synes det er sexy kan jeg jo lære deg litt.... Tælle på vollæne Gjett hva det betyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 24. januar 2006 #1638 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hei Skytte-vennen!!! Jeg må av det mat-orgiet ditt igår kveld. OG kan se for meg mannen din for alt det du spiste. Noe som egentlig ikke var så mye. Synes nå jeg da. OG mannen din er ikke gravid. Disse gravid-hormonene gjøre mye rart med oss OG jeg har mat-orgier selv altså. Og da går ting ned på HØYKANT GRATULERER MED 12 UKER SKYTTE-VENNEN!!! Er det ikke godt å krype langt under dyna når man ser at himmel tømmer seg for regn over hodet vårt??? elsker sånne dager jeg. Ha en super, duper fin dag (til tross for regnværet) Og du, kan jeg få et kakestykke også????? Snille skytte fra meg til deg (leieboeren min sender en også. Veloppdragen fyr ikke sant??? ) Endret 24. januar 2006 av Tulipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. januar 2006 #1639 Del Skrevet 24. januar 2006 Hehe, du får meg til å le så hundene mine ser rart på meg her... Du er helt klart en gledesspreder!!! Håper dagen din er og blir finfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1640 Del Skrevet 24. januar 2006 Gjett hvem som fortsatt er her...............*gjemme meg bak et spett* Akkurat som kunne gjort det! Pi@;Du er så snill vennen! Jeg blir nesten sjenert her... Du blir den kuleste tanta da!! Får sende ungen til deg på rekreasjonsferie når den har fått nok av meg...!! Iss; Takk og takk!! Dere er nå altså så snille og gode med meg! Tælle på vollæne 1.telle noe på invollene....men det syns selv JEG høres ulogisk ut.... 2.telle på knappene er det nærmeste jeg kommer noe som ligner...Har jeg rett???!! Da blir jeg så kry at jeg kanskje blir høy på pæra!! Tulipan; Gjett hvem som var sulten da jeg jeg la meg??!! Men turte ikke spise da for da vi hadde lagt oss og jeg prøvde å finne roen i en bra sovestilling sa sambo; "jeg kan godt legge meg et annet sted så får du heeele senga for deg selv!" Da ble han kila!!! Tullingen min! Er godt å være ferdig med første etappe ja!Helt rart også! Dyna er bare best i verden på slike dager! Men så har jeg blitt temmelig lat også da av denne hjemmegåingen...Får jo ikke gjøre visse ting mens de tingene jeg kan gjøre...de orker jeg ikke gjøre! Hehe,neida det blir nå gjort litt! Spis kake til du ruller! Jeg tok et stykke igår og idag frister det ikke med mer så bare spis! Mange klemmer til dere to også! Fra meg og deigmagen MissBb; Så bra!! Jeg liker å få folk til å le og bli i godt humør! NUH frøken Skytte; FÅ RÆVA I GIR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå