Missbumblebee Skrevet 17. januar 2006 #1521 Del Skrevet 17. januar 2006 Tittelitt! Håper du får noe ut av søknadene dine! Jeg skal hilse fra kjærsten min(!!!) Han sa akkurat ute fra stua "hils da", og da jeg spurte hvem jeg skulle hilse fikk jeg til svar "den du ljuger med nå", og siden jeg sitter her og skriver til deg, må det da bli du som får en hilsen!! (neida han er IKKE noe særlig nysgjerrig på hva jeg holder på med her inne på KG til stadighet... NEEEEIDA.....) Ellers håper jeg du får en finfin ettermiddag og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1522 Del Skrevet 17. januar 2006 Hehehehe!!! Takk for det MissBb!! Må bare hilse tilbake vettu! Han er sikkert redd han går glipp av noe! Sambo er også fryktelig nysgjerrig og "beklager" seg stadig over at jeg bare er på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. januar 2006 #1523 Del Skrevet 17. januar 2006 så morsomt at du også har hatt fotball på hjernen en gang. Holder på å le meg ihjel. Hadde helt glemt at jeg også var slik. Var jo selvfølgelig bare for å se på alle di kjekke gutta da. Og så har jeg også en slik samling med dagbøker, dikt og andre tanker jeg skulle revlusjonere verden med . Tror ikke jeg tørr å ta det fram riktig ennå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 17. januar 2006 #1524 Del Skrevet 17. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. januar 2006 #1525 Del Skrevet 17. januar 2006 Tjena!!!! Hatt en bra dag eller? Min ble ikke så verst etter hvert... men var sliten og umotivert i morges... Snart er det helg!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. januar 2006 #1526 Del Skrevet 17. januar 2006 Forføring.... ???? God ide!!! *ile på badet og barbere leggene for anledningen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1527 Del Skrevet 17. januar 2006 Pi@; Var nok bare derfor ja!! Spilte også i stund men var mest opptatt av gutta i rødekors eller om noen kjekkaser var å så på Jeg var en skikkelig fjortis ja! Av og til er jeg det enda..................!! Men så vil vel ikke vi damer drite oss ut for stilige manneben uansett alder da??!! Fru Bisc; Cr@sh; Tjena du!! Joda har slett ikke hatt så værst en dag! Faktisk fått gjort litt til gangs! Bra du er ferdig med tirsdagen ja! Og helg er bare tre dager unna!WEEEE!!!! Har sovet og ladet opp til forføring jeg Med armene over hodet så de er på en måte litt merkelige enda Men nå er dippen klar og jeg bare gleeeeder meg til å sluke den i meg...Får håpe lysten går over fort!! Og snart;frustrerte fruer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1528 Del Skrevet 17. januar 2006 Oh God........ Altså,jeg unner alle sammen (som er skikket til det) å få barn! Men hjelpe meg...så akkurat på nyhetene om hun dama som fikk ei jente ifjor.Da hun var 66 år....Unskyld meg men hvis ikke det er dårlig gjort mot ungen så vet ikke jeg...Blir helt uvel jeg... Trist at hun ikke har fått barn før i livet,men altså...66 år....Da syns jeg man kan kjenne sine begrensninger......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. januar 2006 #1529 Del Skrevet 17. januar 2006 Frustrerte fruer digger vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. januar 2006 #1530 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg gikk glipp av Frustrerte Fruer i går jeg! Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. januar 2006 #1531 Del Skrevet 18. januar 2006 Ha en god dag, vennen! Giga- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. januar 2006 #1532 Del Skrevet 18. januar 2006 Enig i at det er sykt med hun dama som fikk unge da hun var 66 år! Jeg fikk innkalling til UL rundt ca uke 12, hadde da vært hos legen en tre-fire uker før det. Varierer nok litt fra sted til sted. Apropos skumle kjellere: Vi har en bod nedi en felleskjeller for hele borettslaget. Det er KJEMPELANGE ganger med MASSE dører og boder to etasjer under bakken, og DRITSKUMMELT! Ville vært et yppelig sted for å spille inn skrekkfilm. Jeg tør bare å gå ned dit sammen med mannen. Uansett er det så langt unna leiligheten at vi kaller det for fjernlageret og bruker det bare til sånne ting som syklene for overvintring. Bra at du har fått mer sykemelding. Høres fint ut når du føler at du får gjort NOE fornuftig samtidig som du har tid til å passe på deg selv og lillegull og ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. januar 2006 #1533 Del Skrevet 18. januar 2006 Tudelidu, tante Pi@ i stålende humør og med overskudd i ryggsekken stikker en liten tur innom Hils lillegull og si h*n skal oppføre seg fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 #1534 Del Skrevet 18. januar 2006 Like u! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1535 Del Skrevet 18. januar 2006 11+2 idag! Det går fremover! LT; Hadde sett episoden før jeg Trodde jeg så reprisen fra sist tirsdag her om dagen og var såå fornøyd siden jeg hadde missa liksom. Så er det jammen den som ble sendt igår..Men husker ikke hvilke kanal jeg så den på. Var sambo som sufra og fant den til meg. Rare greier... MissS; Bare si fra hvis du vil ha en aldri så liten rapport! Cr@sh; Takktakk!! Håper din dag har vært bra også! Miip; Ååå!! Da kommer kanskje min innkallelse oså snart! Hjelp som jeg gleder meg!! Grøss..fatter ikke hvorfor de må lage så skumle steder...Der hvor jeg jobba før og gikk natt måtte vi inn på en slik svær fellesbod da vi gikk brannrunde. Og der hadde geniene satt lysbryteren BAK døra!!!! Hallo liksom!!! Pi@; Så herlig!!! Når du skrev sekken fikk jeg så lyst til å dra på tur! Men siden det er 5 minus og snart storm her så holder jeg meg innendørs! Iss;Like u too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1536 Del Skrevet 18. januar 2006 Igår ble det yatzy isteden for frustrerte fruer siden jeg hadde sett det før! Banka sambo kraftig ja! Og han erklærte yatzy for det teiteste spillet ever Spiste masse potetgull og dipp! Det var rasende godt... Så skulle jeg ha hjelp til å legge trekk på dyna og ropte og masa på sambo. Så fikk jeg høre fra stua (med veldig viktig stemme) at han kunne ikke det enda for han var veldig opptatt med et keisersnitt! Måtte jo inn og se da for det hørtes jo ut som fyren holdt på å utføre det selv Der satt han å så på seks som oss! Da måtte jeg le! Men da vi etterhvert kom oss på badet og i seng (hadde jo stooore forføringsplaner) var jeg kvalm av dippen og hadde litt sånn kramper i magen... Så da ble det til at sambo etterhvert sovna og jeg lå der meg vondt i magen.......Smarte meg!! Lå lenge våken før jeg sovna...Og halv fem var det opp på do. Såvidt jeg kom meg opp av senga. Var ikke godt å legge seg heller...Ble liggende å være lei meg ei stund. Før en voldsom lyst på appelsin drev meg ut av senga igjen og ut på kjøkkenet! Nøt å stå der å vaske appelsinen i kaldt vann og skjære den opp i herlige båter før jeg slukte den i meg.... La meg igjen etterpå men ble liggende å vri og høre på vinden og toget og alt i verden. Sto opp og kjørte sambo på jobb. Så skulle jeg hente uungen min men han var sååå trøtt. Så jeg la meg nedpå og tenkte jeg også kunne sove litt. Men nei... Da vi sto opp halv ti kom E på at han skulle til en kompis idag... Så jeg dro hjem alene. Men hev meg rundt og stekte masse vafler og dro på jobb med lunsj til damerne! Det var populært ja! Koselig å være litt sammen med dem! Så fikk jeg med meg kardexmøte også så jeg holder meg oppdatert! Kom hjem i ett tiden og har sittet her siden...Holder på å sovne nå...Så jeg håper sambo kan sitte på med en kollega hjem. Jeg klarer ikke ut å kjøre nå! Er det normalt at det stikker mye nedi der nå? Idag har det vært heftig stikking,spes når jeg reiser meg opp. Blir litt redd men det er vel bare livmora som vil ovenfor beinet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1537 Del Skrevet 18. januar 2006 Kom plutselig på at det er IDOL ikveld!!!!!Det er såååå morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. januar 2006 #1538 Del Skrevet 18. januar 2006 Så slitsomt å ikke få sove! Men det høres ut som det ble en bra dag til slutt likevel. Kos deg med Idol, det er mye god underholdning der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1539 Del Skrevet 18. januar 2006 Det skal jeg gjøre ja,Fjellrypa! Er sååååå IDOL fan! Og såååå overtrøtt her jeg sitter Alt er morsomt!Men burde duppe litt..Men så spørs det på nattens søvn da..Aaaarghh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 #1540 Del Skrevet 18. januar 2006 Heisann! Sånne stikninger hadde jeg også masse av! Man kan bli litt bekymra til tider, men det gjør ganske vondt når livmoren utvider seg ja! Gleder meg til Idol jeg også! Kjedelig å ikke få sove da... Har ligget mang en natt og vridd meg selv, enten pga magevondt eller masse tanker som fyker rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå