Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. januar 2006 #1461 Del Skrevet 9. januar 2006 Natta- til beste Skytten jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. januar 2006 #1462 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei snuppa mi! Innom for å ønske deg en flotters tirsdag! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2006 #1463 Del Skrevet 10. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 10. januar 2006 #1464 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei og god morgen snuppa!!! Pappaer er veldig merkelige dyr. Særlig dersom de har døtre. Jeg har også min snurret godt rundt lillefingeren min. Jeg tror bare han er kjempe usikker. Han er usikker ang det å skulle bli bestefar. Men han ble forandret da vi var I USA sammen og han fikk en skikkelig "overhaling" av hun vi bodde hos. Hun er kjempe grei og helt med når det kommer til graviditeten min. Og hun synes at måten pappa har reagert på er helt uakspetablet, så hun fortalte det rett ut til han. Og etter det: sim sala bim!!! (i allefall litt... ) Vaniljeis med varme bjørnebær høres helt snadder ut . Hva er det med menn for tiden?? Mannen min har også vært i et kjempe duste humør de siste dagene. "ikke ta på meg, jeg får jentelus"-opplegg. Og da må jeg BARE ta på jeg vet du Håper du får en kjempe fin dag Skytte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. januar 2006 #1465 Del Skrevet 10. januar 2006 Min pappa bor på lillefingeren min Jeg er minst da.. og attpåklatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. januar 2006 #1466 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei verdens beste skytte!!!! kommer tilbake senere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. januar 2006 #1467 Del Skrevet 10. januar 2006 Hællæ! ... og stor til deg! Var så koselig innlegg du hadde lagt igjen i boka mi.... Kunne godt vært bestissen din, jeg... Og jeg tror du har rett i at vi er ganske like... det inntrykket har jeg også... Hatt en bra dag? Håper det... Min har vært slitsom... men nå er det kvelden. Har vært litt øm i nederst i magen i dag... kanskje tanta kommer likevel... NEEI! Har satt i gang litt skremming av tanta i boka mi... få se om det også hjelper! hihi Snækkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. januar 2006 #1468 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei Skytte! Håper du har en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. januar 2006 #1469 Del Skrevet 11. januar 2006 Innom med en :kys_2: før jeg fortsetter som flink student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1470 Del Skrevet 11. januar 2006 Hellooo!! Nå har frøken gjør-ikkeno vært på kg i hele dag og kost seg i alle dagbøkene!! Så har jeg spist knekkebrød og gulrøtter! And that`s it! Har det travelt nå for jeg tenkte å få skrevet en del i min egen bok før jeg må dusje og være klar til sambo kommer kl fire for da skal vi på kjøttkaker hos svigers!Nam!! Igår ble det ikke noe kg tid. Sov lenge og var i byen og fikk unnagjort kjedelige ting som å kjøpe støvsugerposer og stikkontakter! Og koselige ting som å være på kafè sammen med venninne H! Da jeg kom hjem var jeg sliten,svimmel og kvalm... Så sambo lagde middag! Og jeg hjalp litt til... Så kom mamma og pappa og spiste torsketunger sammen med oss! Det er alltid så koselig å ha dem på besøk! Utpå kvelden dro jeg og mamma en tur til supertante på besøk! Kom hjem i 23 tiden og stupte rett i seng........Sliten da ja...! Tass; Så koselig at du er innom! Har savnet deg vettu! Håper også at dette går over..føler ikke helt for å få bekkenløsning nei... LT; Syns ikke jeg gjør så veldig mye men...Litt blir det jo! Må bare komme meg litt ut så jeg ikke blir helt gal av å være hjemme! UL er nok uten tvil det sikreste ja! Men jeg syns det er så gøy med spåing og sånt....! MissBb; Takktakk! Rognebær; Det er veldig lov å være skeptisk! Jeg er mer sånn som tror på alt jeg da....Det inkl julenissen og tusser og troll...... MrsP; Takk beste MrsP som jeg kjenner!! MissS; Takk! Håper det går bra med deg...! Cr@sh; Tulipan; Noen ganger trenger de nok bare en liten tupp for å få opp øynene ja! Pappaer skal jo være gode! Sambo har vært fire år de siste dagene og det er såå godt at han er på jobb idag! Men gleder meg jo til å nusse på han når han kommer hjem da...Selv om han var hjemme i matpausen...! LB; Nå bare så jeg for meg den minste pappaen ever!! Det er nok ikke så rent lite spes med ei lita tulle helt på tampen nei! Jeg er den førstefødte...Litt stas det også Iss; Så koselig!! Gleder meg! Cr@sh; Er egentlig ganske rart hvordan man har kjemi med folk man bare skrifter med på nett...! Men veldig supert syns jeg! Elsker å bli kjent med folk å ha masse venner overalt! Har vært innom deg og skremt litt.....NEKTER bare den tanta å komme mer nå altså... Miip; Takk det samme du! Pi@; Nice! Du har vært flink idag ja!! Oki,nå har jeg 15 min på meg så jeg tror bare jeg må stikke i fykende fart på badet! Satser på å komme innom en tur ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. januar 2006 #1471 Del Skrevet 11. januar 2006 Heisann! Måtte innom deg en tur før jeg tar dagens høneblund. Jeg er så trøtt og lat for tiden,og jeg er ikke gravid engang! Hva skal jeg bruke som unnskyldning da?! Var det godt med kjøttkaker? Ha en fiiiin kveld,snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. januar 2006 #1472 Del Skrevet 11. januar 2006 Stooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1473 Del Skrevet 11. januar 2006 MrsP; Du kan skylde på at jeg smitter deg med trøtthet........! Jepp! Kjøttiser var very yammi Ikke for å snakke om iskaken med karamell etterpå........! MissS; Right back at you! Har vært i boka di og heiet litt på kampen din jeg..... Her har det blitt mildvær de siste par dagene. Idag har det regnet mer og mer.... Nå har den berømte vinden begynt å slå til også......Og isted lynte og tordna det... Så her er det sinnsykt trivelig for tiden... Har tatt ned persiennene for å gjemme meg litt for uværet! Sambo er på jobb og fikser noe på mcn,men skulle ikke bli lenge. Er ikke spes glad i sånn her voldsomt uvær jeg....Så tenker jeg skal få god fyr i ovnen og bare kulen på soffen under pleddet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. januar 2006 #1474 Del Skrevet 11. januar 2006 Heisann din flotte og hærlige nordlending!!! Deilig med en ikkegjørenoeannetenkgdag...Litt annet da, men MYE kg.. Jeg må stresse videre, for sitter som vanlig oppe hos min herlige nordlending og snylter pc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. januar 2006 #1475 Del Skrevet 11. januar 2006 Stryk litt på lille spire fra tantePi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1476 Del Skrevet 11. januar 2006 Iss; Pi@; Skal stryke masse ja! Så god du er..... Egentlig sitter jeg her å gråter nå pga jeg så nyhetene på tv2 om de døde babyee som bare blir gravlagt i hytt og pine nesten......... De små kistene og huff...alt vr så jævlig.Var kvalm fra før av men nå ble hele kvelden ødelagt....... Bra at alle nå skal få sin egen grav. De sa i allefall det. Men så viste de en stor grav som de puttet mange bittesmå kister i...Tror jeg må spy for dette var for sterkt for meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 11. januar 2006 #1477 Del Skrevet 11. januar 2006 HEi Skyttet!!!! Den repotasjen s jeg også. Var hos pappa så jeg kunne ikke bare begynne å grine, men hadde jeg vært hjemme hadde jeg garantert til den store gullmedaljen. Halt grusomt. Håper jeg aldri må bagrave mitt eget barn. Ellers håper jeg du har hatt en god dag med lunt teppe, god varm drikke osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 12. januar 2006 #1478 Del Skrevet 12. januar 2006 Tusen takk for heiing i dagboka mi, det hjalp nok, for vi vant kampen! Ha en fin torsdag, snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. januar 2006 #1479 Del Skrevet 12. januar 2006 Torsketunger? Det hørtes vel eksotisk ut for en innbarka østlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 12. januar 2006 #1480 Del Skrevet 12. januar 2006 Værrapport fra hovedstaden: vindstille, lett skyet, minimale snømengder, fuglekvitter! Noen ganger er det greit å bo her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå