Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jaaaaaaa. nå kommer jeg og tar deg!!! BU HU BU HU!!! :grine2:

Nei da. Bare innom for å se hva du har gjort idag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan; :ler: Tror vi har vært inne på nøyaktig samme innleggene et stykke nå!! Eller så har navnet ditt hengt seg fast i mitt :ler:

Gosj du er heldig som ikke er så hormonell! Man blir jo heeelt sippetryne!

Men det er ganske greit å kjenne noen symptomer ja! I allefall før man kjenner liv,for når man kjenner spark er det jo ikke mye å tvile på!

Puppene mine er så vonde at jeg har egen pute til dem........ :ler: Sånn at de har noe å hvile på når jeg ligger på siden!!

Rognebær; Hehe!! PR for vintern her el?? :)

Jo vinteren er helt grei den,så lenge den er stabil! Noe den ikke er her da....Mye slaps og skittføre.Eller altfor mange minus!

Men ski har jeg aldri fått til...Eier ikke koordinasjon altså! Du hadde garantert ledd deg skakk hadde du sett meg! Men sambo truer meg med at når vi får barn DA....Så det spørs etterhvert nå!

Men jeg syns det er voldsomt kult med scooter da ;)

Når jeg kjenner på beinet så kjenner jeg jo hvor det slutter,og så er det liksom en liten bue ovenfor der igjen....! Voldsomt bra forklaring...!Gleder meg til legetime så hun kan få bekrefte/avkrefte min spekulasjon!

Fru Blå; Så koselig at du titter innom!

Det er ryggen og spes høyre hofta mi som er helt vrang...Håper for guds skyld ikke jeg får bekkenplager...Redd jeg skal skli helt fra hverandre :overrasket: Har jo slappe leddbånd fra før av og alt blir jo enda slapere av graviditetshormonene så huff...

Jeg prøver også bare å dytte vekk de dumme tankene så fort jeg kan.

Men når man blir så skjør som jeg var den kvelden...da må man nok bare få det ut!

MissS; Ingenting å takke for vettu snuppi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg jo forte meg å skrive det så du ikke logger av med uforettet sak,Tulipan! Men det er ikke mye da..

Sambo hev ut juletreet og jeg følte meg egentlig temmelig ok! Så jeg fant ut at jeg kunne støvsuge mens han bar ting og tang på loftet!

Joda,støvsuget stua,vasket stuegulvet og badgulvet og da var det stopp......

Da gjorde det så vondt overalt at jeg klarte ikke mer...Og da grein jeg...

Det var så nederlag at :sur:

Så snille sambo ordnet ferdig resten av leiligheten. Mangler bare duker.De må jeg stryke en dag...

Ble bare sofa,sofa,sofa resten av dagen....Litt makaroni med pastasaus og mer sofa.......

Ble kjempetrøtt og skulle til å sove da supertanta mi lurte på om jeg ikke kunne komme en tur! Så jeg rev meg løs og dro dit! Er alltid så innmari koselig å være der! Er bare best å prate med tante!

Så hadde hun kjøpt en liten gave til bebisen da! Hun klarte ikke dy seg sa hun,og hentet den søteste varmeputa jeg har sett!

Et bittelite piggsvin med sånn rispute inni! Det var så mykt og søtt at jeg smeltet helt :hjerte:

Hun og barna hennes er så engasjert i lillegull at jeg må le! Søskenbarnet mitt på 14 er livredd for at hun ikke skal få være barnevakt! Og hun sa at det sikkert nok kom til å bli krangling dem i mellom om hvem som skulle passe ungen mest :ler:

Men...Så tok vi den gullring i et hårstrå testen.....

Og den viste jente...gutt.............gutt..........gutt.....

Sååå...stemmer dette på meg også ser det ut til at vi skal få fire barn i denne rekkefølgen :overrasket: Saken er bare den at de to første kom så innmari kjapt at vi lurer på om det betyr tvillinger eller bare at de kommer veldig tett..... :overrasket:

Så dette kan bli fryktelig spennende gitt.......!!! Eneste jeg vet er at alle jeg vet som har tatt denne testen,har det stemt på....

Måtte prøve på tante først for vi husket ikke hva som var hva,og det stemte fortsatt på henne!

Yeah-yeah....! Prøver å ikke tenke så hardt på det men...

Tror jeg skal lure sambo til å lage kyllingfilet nå,så jeg får dusja kroppen! Det trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia takk for koselig hilsen i dagboka mi! :)

Setter pris på babystøv, trenger alt du kan unnvære ;) Ha en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Du har jaggu produsert innlegg siden jeg var her sist..

:troest: for opp-og ned turer og smerter....

Tvillinger? jaja, du får se på ultralyd da vettu.. Kan jo hende... Skal aldri si aldri..

Må rase videre jeg

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er jeg igjen.......! Ikke akkurat travle tider på meg nei!

Ble ikke mat igårkveld! Vi var ikke så sultne at vi gadd å lage noe,så det blir middag idag isteden!

Men jeg hadde meg ei skikkelig kosespastund på badet! Deilig dusj og skrubb og mangokrem til slutt...Fant ut at jeg helt fint kan sitte i dusjen når jeg blir for klar i ryggen! Og så kan jeg tette sluket slik at det blir noen cm vann i bunnen!

Noen som savner badekar?! Neeeida.....

Hadde "planlagt" at vi skulle legge oss tidlig og bare :kline: !

For det skal være sikkert at jeg husker ikke engang sist det skjedde!

Ikke for at jeg ikke har hatt lyst,men jeg har jo steinsovet mesteparten av døgnet! Og når vi har lagt oss tidlig sammen har vi bare blitt liggende å lese og snakke om lillegull....!

Det samme endte det med igår :) Pluss iherdig kiling og plaging av hverandre!

Er liksom ikke så viktig med :humpe: for tiden! Men så fikk vi kanskje nok for ei stund etter ørten mndr prøving :ler:

Merkelig hvordan man forandrer seg! Mannen savner det ikke heller så vi er nå blitt helt rare!

Idag sov vi lenge og har nettopp spist goood frokost med kakao og egg!

Sambo ser sport(......................) Og jeg henger her!

Ute er det -14 og vi ser i solskinn :) Mulig vi pakker på oss og går en tur senere!

MissBb;Må titte innom naboene vettu! Skal få så mye babystøv som du bare vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har iss vært innom!! Det var nå trivelig ja!

Ja det har blitt noen innlegg...Har ikke stort annet å gjøre vettu...!

Kom snart igjen du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja siden du sier kom snart igjen, kommer jeg med en gang :ler:

Sambo og jeg kan også ha det sånn i perioder, at selve :humpe: ikke betyr så mye, men alt det imelllom.. Vi har vært sammen i straks 8 år nå da, så kan jo ikke være altfor ille det da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så kult at du hørte på meg da!! Hadde bare alle vært like enkle å be.... :)

Wow,8 år du! :klappe: for den!

Nå skal vi se film; American Pie Band Camp! Så jeg håper jeg får meg en god latter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Kos dere med film!

... og takk for koselig innlegg i boka mi.... :)

Etter din beregning av hva som er 28. dagen - og som virket veldig sannsynlig for meg at er riktig - så er jeg på dag 30 i dag.... Men nå vet jeg ikke om jeg har hatt EL da.... Ikke før det hersjens brevet kommer da... Takk for hjelp til beregning!

Stor søndags- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi Cr@sh!!!! Nå krysser jeg det meste her!!!!!!

Hadde vært så enormt bra hvis du fikk to blå nå!!!!!

Filmen var en typisk min teite humor og søndagsfilm!! Lo endel ja og kunne selv konkludere med at jeg nok aldri blir for stor til slike tøysete high school filmer!

Heller inspirert kan man si..... :sjarmor: ............................... :sjenert:

Say no more :sjarmor:

På tide med middag kanskje? Noen som gidder å lage?!

Jeg har omtr så;.. lyst til å gjøre det.........! Samboooo........ :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere sol dere da...... Det vil jeg også ha :sur:, men det er vistnok en måned til det..... :grine:

Tatt den ringtesten jeg også, ble gutt, jente, gutt, gutt, jente, gutt, jente, gutt :overrasket:. Var en eldre dame som tok den på meg, og hun var helt fortvilt fordi hun ble veldig redd for at jeg kom til å ha mange aborter. Skulle vare 23/24 år når jeg fikk, men det begynner å haste. Var ei annei som ble spådd samtidig, hun skulle få tre gutter og vare 28 ved første. Hun fikk ei jente da hun var 23..... Det rare var at vi begge ble spådd to ganger av to forskjellige, og det ble det samme, men det har jo ikke akkurat stemt i virkeligheten da.

Mamma tok ringtesten over magen da hun gikk gravid med meg, og det viste jente.

Tok litt av med spåing, synes det er litt moro :sjenert:

Ha en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Pi@vennen!

Spåing er kjempekult! Sikker på det er samme testen??

Den jeg kan er at man har en gullring i et hårstrå,så må en annen holde i håret.

Først hviler ringen mot pulsåren på armen før man tar den litt opp og da begynner den å røre på seg.

Hvis den går i ring leter den. Når den pendler paralelt med armen betyr det gutt og motsatt vei betyr det jente.

Først trodde jeg sirkel var jente og all pendling var gutt,så da ble det fryktelig mange barn på meg også :overrasket:

Ble lest i hånden en gang for noen år siden og det var stilig gitt!

Da sa hun bla at noe stort kom til å skje rundt 24-25 år!

Men snakket også mye om at det var litt slingrinsmonn ang år og hun spådde aldri presis hva som kom til å skje,eller når folk skulle dø.

Men det var så mye som stemte i det hun fant ut om meg at jeg ble helt stum! Kult!!

Nå har vi spist middag og sett enda en film....Sambo beiser taket på nyrommet vårt og jeg sitter her...En skikkelig uproduktiv dag på meg...Igjen...

Har produser flere kviser da :tristbla:

Men formen har vært grei frem til ikveld. Er litt kvalm/uggen og kjenner magen min godt for å si det sånn! Det plager meg ikke,er bare glad lillegull er inni der! Og håper h*n vil være der til august!

Imorgen er jeg jammen 10+0! Bare to uker til så er vi over første kneika!

Gleder meg så til magen blir større...

Og til å se lillegull på UL...

Og kjenne de første sparkene...

Og få holde gullet i armene...snuse på gullet og nusse og kose og mate vennen....

Oioi så sentimental jeg er!! Ja sånn er det.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi se film; American Pie Band Camp! Så jeg håper jeg får meg en god latter!

Denne ser vi nå, ganske artig ja, men litt kvalme scener!

Utrolig at du allerede er 10 uker på vei, går jo kjempefort jo!! :)

Ha en fin søndagkveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytten, for en morsom ringtest du har gjort der. Jeg er veldig in to spåing, var en gang hos en nummerolog og fikk helt :hakeslepp: over det hun kunne si om meg utifra fødselsdato og navn. Uansett - jeg gledr meg til en dag og kunne ta den ringtesten selv ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS; :ler: Blir ikke helt det samme å smøre seg inn med solkrem nei!!

Ja tiden har gått ganske fort! Egentlig helt greit,er bare glad for hver dag som går og lillegull fortsatt er i magen min!

Mathea; Det er mye spennende man kan prøve ja! Og mer mellom himmel og jord enn vi aner...!

Men du,den ringtesten kan du ta når som helst! Trenger ikke være gravid for å gjøre det! Bare du får noen til å holde for deg så!

Nå har sambo vært flink!! Fått smurt en bit av taket! Greier ikke så mye i gangen for det er jo svintungt! Men så blir det så lekkert :sjarmor: Vårt nye kjærlighetsrede :ler: Blir snart kvalm av meg selv her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har vært inne hos meg å sunget litt.... :kyss: Du er så søt... ;)

...og du... Bli gjerne med å ta postmannen i morgen... :blaaveis: hehe... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...