Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Takk for det La Traviata!

Idag har jeg sovet lenge! Og ryddet på plass så og si alle julegavene! Og vasket klær og kopper!

Skulle støvsuge og vaske over gulvene,men sambo ba på sine knær om jeg kunne gjøre det senere...Han er fyllesyk...!

Lagde god julefrokost til oss,men han klarte ikke spise noen ting...

Nå snorker han på soffen. Så her sitter jeg da!

Det er like drittkaldt ute idag...Og jeg kjenner at jeg er litt på krigsstien. Ikke pga noe spes,men kjenner bare at den som provoserer meg får svar idag.

Håper det går over! For vi skal på herlig middag hos svogers i ettermiddag,og ikveld skal jeg og venninne H på kafè!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Synes det er så morsomt at dere sier "fri for" noe når det er tomt for noe... Hehe, jeg hopper til hver gang, venner meg aldri til det...

Deilig med litt kg kvalitetstid ja!! Jeg får vel det til helga jeg kan jeg tenke meg. Nå for tiden er det slik at jeg sniker meg inn og leser, men ikke legger igjen så mange spor.. :sjenert: Men kommer sterkere tilbake altså!!

Jeg og vil sove lenge!! Men må vente til lørdag.. Jobber hele uka, men gleder meg desto mer til helga da ja..

Ha en deilig dag da skytte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Iss!! Koselig som alltid!! Hehe,ja vi sier mye rart her!

Pleier å si; skru på mer strøm, når jeg vil ha mer volum...!

Deilig med fri idag ja! Men imorgen er det jobb igjen..Så fri på fredag og jobb i helga :tristbla: Jobbing er ikke gøy!!!

Nå har jeg vært å lest mer om lillegull i magen! Og om babyklær og hva man trenger på sykehuset osv...Så da ble jeg helt sentimental og fikk klump i halsen! Snakker om væromslag :ler:

Sambo hadde fortalt alle på sin vei igår at han skal bli papis..! Vet ikke helt hva jeg tenker om det men..Han er så stolt og glad og var helt i hundre da han skulle fortelle hva alle hadde sagt! Så får nå bare håpe at dette går bra!

Nå skal han i allefall terroriseres noe grusomt! For å ligge å snorke slik midt på dagen,DET GJØR MEG GAL!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :vinke:

Det må være så utrolig moro å fortelle slekt å venner at du har en liten spire i magen, og spesielt siden alle blir så i ekstase.

Ønsker deg en fortsatt fin romjul

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Pi@vennen!

Jo det er veldig morsomt å fortelle det! Men veldig rart og skummelt også...Er redd for at det skal gå galt og at vi må ta en ny runde og fortelle det liksom..

Men satser på at dette skal gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er redd for at noe skal gå galt, men hvis noe slikt tragisk skulle skje så kan det kankje være litt godt at familien vet hva dere går igjennom, men alt skal gå bra, så slikt skal jeg ikke skrive om.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det vi også fant ut! Men alt skal gå bra ja!!!

Nå skal vi snart på middag og spise verdens beste lammelår med portvinsaus!!

Sluuuuurp!!! Og har sjekket at det ikke er farlig å spise ortvinsaus. Den kokes så lenge at all alkohol er fordampet! Så dette skal jeg nyte :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Vet fortsatt ikke hva næsnalobber er...

Men jeg har en leieboer som er nordlending, så jeg får nok vite det så fort han kommer hjem..... :sjarmor:

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lammet og portvinssausen smakte fortreffelig, jeg ble iallefall sulten av å lese her inne!! Vittig med hormonene ja, jeg blir forbannet for ingenting for tiden. Men så går det over på noen sekunder da.. I dag f.eks holdt jeg på å klikke på min kjære fordi jeg peste med å kaste tre tomme pappkasser i papirsøpla utenfor.. Sukk... Ha en fortsatt fin romjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte!!!!

Leste i dagboken din 1.juledag (tror jeg...) om at dere hadde fortalt det til fam og jeg ble altså så innmari rørt. For de følelsene om å fortelle det til familien de kjenner jeg igjen. På et punkt følte jeg liksom at jeg hadde gjort noe galt.... :sjenert:

Er vel bare innom for å si hello og overrekke en stor :klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sove: Bare så dere vet det så skriver jeg i søvne nå!

Mathea; Takk det samme du!

LB; Så snill du!! Ja labbene er fiiine!! Og varme!

Iss; Hehe, det er ikke så skummelt som LB skal ha det til! Det er spes varme,funnylooking vintersko som lages på Nesna! En liten kommune her i Nordland! De har sikkert ei webside hvor du kan sjekke dem ut!

Men så kult at du har en leieboer som er nordlending da!! Vi er nå ganske søte og stille av oss.............. :sjenert:

Wasabi; Det ar noe så sinnsykt deilig ja! Men det ble litt mye mat og det resulterte i fæle luftsmerter halve natta.....

Hormonkarusellen har visst jeg havnet på!!

Iss; Helo!! Å god ettermiddag er det visst snart...!

Tulipan; Ja det var en merkelig ting å gjøre! Det "værste" nå er at jeg faktisk må begynne å være skikkelig voksen hele tiden...Men tror jeg skipper det egentlig! Syns det er kos å klemme på mormor og ligge med hodet mitt i fanget hennes!

Og erte brodern og kile han og dra han i skjeggstubbene :ler:

Ellers så er jeg hjemme fra jobben idag...Har sovet lite og dårlig inatt pga luftsmerter. Da jeg sto opp verket det i hele kroppen og ryggen og hoftene er helt vrange :tristbla: Ser ut som ei 90års gammel kjerring når jeg går...

Så i formiddag har jeg prøvd å sove litt. Så har sambo vært flink til å rydde og støvsuge og hjulpet meg med gulvvasken! Prøver å røre litt på meg for å løse opp,men spørs om jeg må ta meg en paracet...Vil så absolutt ikke det,men det er så vondt...

Så tror jeg jeg har hatt ordentlige ligamentsmerter idag. Det har i allefall strukket og tøyd og vært vondt nedi der til tider! Så satser på at det er lillegull som vokser seg større og større for hver dag som går!

På slutten av denne uka skal h*n være 22mm! Hele to cm!! Inni magen min!

Ikveld kommer mamma,pappa og mormor på julekveldsmat! Gleder meg allerede til maten :sjarmor: Skal lage eggesalat og har masse sildetyper og kjøttpålegg til dem! Jeg brekker meg bare avlukta,men syns det er koselig å ha mye godt til gjestene!

Men først må jeg hvile litt mer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte!!!

Huff at degen ikke har vært helt bra da... :tristbla: . Men Paracet er hlet ufarlig for deg og gullet i magen. Bare ikke ta mer enn anbefalt dose. Har måte ta Paracet selv idag. Migrene til tusen. Kan jo ikke ta migrene med nå, så da tyr vi til Paracet. Men den har ikke hjulpet.... :grine: . Og jeg som trodde at migrenen hadde forsvunnet når jeg sluttet med P-pillene. Og det gjorde den en kort periode frem til jeg ble smelt på tjukka :ler::frustrert: .

Nok om meg... Gled litt ut her jeg nå... :sjenert:

Ja det er merkelig dette. Så fort man er gravid så MÅ man liksom bli så voksen. Det er liksom det som "forventes" av oss. Skjønner deg veldig godt. (Skulle ønske jeg også kunne ligge med hode i fanget til mormor... Har en bestemor, men har ikke det forholdet til henne som jeg hadde til mormor. Hadde hun vært i live så hadde jeg helt sikkert kunne gjort det samme. Husker veldig godt at jeg satt p fanget hennes på kjøkkenet, fikk smørgrøt, hun luktet meg i nakken og kalte meg hennes lille gullklump. Nei nå gled jeg ut igjen gitt. Huff..... Blir flau jeg nå...:sjenert: ). Noe annet som forventes av oss nå er at det livet v i har levd så langt, det skal umiddelbart legges på hylla for godt frem til ungen er 20år. Føles det som da.... Svigermor sa "ja sånn reising det må dere nok glemme nå i mange år femover nå". HVORFOR DET!!!!!!! :sur: . Må da kunne gå ann å t med babyne ut på tur.

Legg deg tidlig i dag du og føler du at du har behov for å være hjemme imorgen også, så gjør de det!!!!!!. Hør på mor nå!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!!!

Huff at degen ikke har vært helt bra da... :tristbla: . Men Paracet er hlet ufarlig for deg og gullet i magen. Bare ikke ta mer enn anbefalt dose. Har måte ta Paracet selv idag. Migrene til tusen. Kan jo ikke ta migrene med nå, så da tyr vi til Paracet. Men den har ikke hjulpet.... :grine: . Og jeg som trodde at migrenen hadde forsvunnet når jeg sluttet med P-pillene. Og det gjorde den en kort periode frem til jeg ble smelt på tjukka :ler::frustrert: .

Nok om meg... Gled litt ut her jeg nå... :sjenert:

Ja det er merkelig dette. Så fort man er gravid så MÅ man liksom bli så voksen. Det er liksom det som "forventes" av oss. Skjønner deg veldig godt. (Skulle ønske jeg også kunne ligge med hode i fanget til mormor... Har en bestemor, men har ikke det forholdet til henne som jeg hadde til mormor. Hadde hun vært i live så hadde jeg helt sikkert kunne gjort det samme. Husker veldig godt at jeg satt p fanget hennes på kjøkkenet, fikk smørgrøt, hun luktet meg i nakken og kalte meg hennes lille gullklump. Nei nå gled jeg ut igjen gitt. Huff..... Blir flau jeg nå...:sjenert: ). Noe annet som forventes av oss nå er at det livet v i har levd så langt, det skal umiddelbart legges på hylla for godt frem til ungen er 20år. Føles det som da.... Svigermor sa "ja sånn reising det må dere nok glemme nå i mange år femover nå". HVORFOR DET!!!!!!! :sur: . Må da kunne gå ann å t med babyne ut på tur.

Legg deg tidlig i dag du og føler du at du har behov for å være hjemme imorgen også, så gjør de det!!!!!!. Hør på mor nå!!!! :ler:

Og forøvrig vil jeg bare ønske deg en fortreffelig kveld med mann og besøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men så kult at du har en leieboer som er nordlending da!! Vi er nå

ganske søte og stille av oss.............. "

:hoho::hoho:

Nå har jeg hørt den og!!! Ja dere liker å si det men.. :ler: Morsomme er dere iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...