Gjest Wasabi Skrevet 20. desember 2005 #1301 Del Skrevet 20. desember 2005 Ønsker deg en fin førjulsuke Skytte, er sikker på at spiren din klamrer seg fast og at familien blir kjempeglade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. desember 2005 #1302 Del Skrevet 20. desember 2005 Det går bra dette her Skytte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. desember 2005 #1303 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei Skytte, håper det går bra med deg og at kameraet kommer til rette!!! Håper på en oppdatering snart! GOD JUL, SKYTTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. desember 2005 #1304 Del Skrevet 21. desember 2005 Siste dag for meg på KG og på jobb før jul, så stikker innom deg for å ønske deg og dine GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 21. desember 2005 #1305 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei vennen! Jeg forstår godt at du er redd for å miste, men det kommer helt sikkert til å gå bra! Dette er jo deres lille julemirakel som er blitt så heldig å få dere som foreldre. Tenk neste jul så har dere et lite nurk å feire med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1306 Del Skrevet 21. desember 2005 Ååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som jeg har savnet dere!!!!!!!!!!!!!!!! Og ååååååååååååååååååååå nå er det snart jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror jeg svimer av av julestemning og forventning!!!! Det har gått så sa**** i ett de siste dagene at jeg er helt peist for å si det på ekte nordnorsk Har null,niks,nada energi igjen og psyker meg opp for livet for å greie de neste to arbeidsdagene...Det er mildt sagt et levende h***** på jobb for tiden,og jeg tror ikke det er helt bra. Men jeg har tillagt meg litt gå-sakte jobbing da....Noe so gir meg grusom samvittighet,men håper jeg blir forstått utpå nyåret når jeg forteller dem hvorfor! På hjemmefronten har vi vært en del ærender i byen etter jobb denne uka! Har fått gjort unna masse div dill og dall ærender,samt handla juletre! Så har jeg vasket klær og handlet noen julegaver for svigermor! Idag har vi nesten snødd nede her Noe så sinnsykt med snø gitt... Så vi har måka snø,spist middag,vasket badet,strøket og lagt på juledukene,satt frem nisser og funnet juleroen Nå klarer i allefall ikke jeg mer. Det som ikke er gjort til nå,blir ikke gjort! Jeg skal skifte på senga,støvsuge og vaske over gulvene etter at juletreet er kommet i hus på lillejulaften! Ikveld tenkte jeg å få begynt på en liten god jul runde her inne! Samt muligens få besøkt svigers en liten tur! Pluss at jeg må levere en gave til venninne M! På gravidfronten så er puppene fortsatt vonde å ha på! Er ikke så mye kvalm egentlig. Litt sånn i bølgedaler. Ble litt satt ut på jobb idag en stund,men så er det jammen meg mye som lukter fælt der og da... Har ikke vært mer redd og slapper litt mer av når jeg går på do nå. Bitte litt værtfall....! Men har lyst til å besøke legen en gang i januar også...Syns det er så lenge å vente til i februar...Bare sånn for å være sikker...Så jeg får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1307 Del Skrevet 21. desember 2005 Glemte ikke å svare dere!! Prøver bare å unngå så milelange innlegg...Så jeg lager fler i steden...! Iss; Kameraet dukket opp ja! Under sete i bilen....Hadde helt glemt at jeg hadde hatt det med til byen en dag jeg skulle finne noe i julegave til sambo! Men det kunne jo ikke jeg si til han!! Så det ble nå litt stotring og beskjed om at han ikke skulle bry seg mer med saken nå når det hadde dukket opp! Humørsvingninger hører med i et kvinneliv ja! Det er visstnok bare sånn...! Miiip; Takk for gode ord! Det går bedre nå ja! Men har heller ikke hatt så mye tid til å tenke på det faktum at jeg er gravid heller! Men da jeg la meg igår snakket jeg høyt med gullet i magen........... i sikkert 1 min før jeg svimte av og steinsov! Tulipan; Hvordan går det?! Ble det rene skap?! Fant kameraet ja...! Og gudskjelov for det! Vi tenkte på slike kjøleskapmagneter med tante,onkel,mormor og morfar på...Mn det finnes ikke lengre i denne byen!!! Er det mulig??!! Så nå aner vi ikke hva vi skal gjøre...Hva var det du gjorde Tulipan?! Er ikke sånn at vi gruer for reaksjonene,for jeg vet at alle kommer til å bli hoppende glade,men vi er ingen snakkere jeg og sambo...! Men vi finner vel på noe! Pi@; Har vært psykokaldt her også. Men så ble det ti tonn snø og mildt over natta Imorgen er det sikkert regn... Må ikke bli syk nå da! Tulipan; Så koselig! Setter umåtelig stor pris på at dere holder koken i boka mi når jeg er borte noen dager! Tenker på dere hele tiden da! Wasabi; Håper den klorer seg fast til i august ja!! De kommer nok til å bli henrykte!! Bare vi får sagt det....! Iss; Satser på det ja!! Miiip; Tusen takk du! Det var veldig koselig!! Skal på besøk til dere alle sammen og få ønsket dere god jul! MissS; Tusen takk vennen! Var nå dumt at jeg ikke rakk å si det samme til deg da...Men skal besøke deg læll vettu! Så får du se det når du kommer tilbake! Felixa; Hei yndlingshybelboeren min med penthouse på toppen Koselig å se at du er innom! Hvordan har du det i julestria? Hvordan går det med deg? Føler at jeg ikke er helt oppdatert på deg for tiden... Du skulle vært her hos meg på ordentlig en tur! Fine ord du sier! Setter stor pris på det! Og skal be til julenissen,englene og stjernene om at dere kan ha et lite gull i magen eller på fanget til neste jul...Det unner jeg dere mest av alt! Håper du får ei koselig julefeiring og mange fine spennende pakker Skal foresten hilse fra Pondusa som har kommet seg inn i nyhuset!! De har det bare bra og er nesten kommet i orden! Men blir neppe på nett før til nyttår..... Imorgen har jeg seinvakt så da satser jeg på å få gjort meg en skikkelig julerunde til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. desember 2005 #1308 Del Skrevet 21. desember 2005 Heia! Har peisa på i heile dag æ åsså God jul kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 21. desember 2005 #1309 Del Skrevet 21. desember 2005 Du trenger ferie nå som du jobber og stresser. Så bra at kvalmen ikke er så truende lengere. Det går greit med meg, vi skal ha frysforsøk i januar hvis tanta kommer i tide da. Har vel egentlig ikke noe særlig tro på det, blir vel sånn etter nedtur etter nedtur. Synes det er "greit" å være så pessimistisk så blir ikke nederlaget så aaaltfor stort. Ellers så trives jeg veldig i penthousen min, er fint her. Er ofte innom selvom jeg ikke alltid legger igjen spor etter meg. Jeg synes det er så utrolig fint at du endelig er blitt gravid, det er ikke så ofte jeg har den følelsen for andre (litt sjalu bare ), men jeg er virkelig glad på ditt vegne! Det er så vel fortjent! Håper julenissen, englene og stjernene hører deg. Ønsker deg en kjempefin jul Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 21. desember 2005 #1310 Del Skrevet 21. desember 2005 Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. desember 2005 #1311 Del Skrevet 21. desember 2005 God natt da Skytte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. desember 2005 #1312 Del Skrevet 21. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. desember 2005 #1313 Del Skrevet 22. desember 2005 Kjære Skytte... Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL & GODT NYTT 2006 Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. desember 2005 #1314 Del Skrevet 22. desember 2005 Gleder meg sånn til å høre hvordan du fortalte den store nyheten og hvordan alle reagerte. Bare to dager til du skal fortelle nå Kos deg og slapp av di siste førjulsdagene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 22. desember 2005 #1315 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL OG GODT NYTTÅR, SKYTTE! Kos deg masse med din kjære og lille plutten i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2005 #1316 Del Skrevet 22. desember 2005 God jul & Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. desember 2005 #1317 Del Skrevet 22. desember 2005 Innom for ønske deg en HERLIG JUL !!!!!!!! Nyt dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1318 Del Skrevet 22. desember 2005 Heisan alle sammen!! Og tusen takk for alle hilsningene!! Fikk det plutselig veldig travelt idag,pga jeg sov til over 11 Og det var ikke helt planen!! Men har nå fått ønsket alle mine kgvenner god jul og det føles godt! Får neppe noe mye tid til å være her før 1.juledag kanskje så..! Imorgen skal vi på middag hos svigers og blir å fortelle dem det da...Samt svogers som også er der da....Men vi har null og niks peiling på HVORDAN!!! MÅ bare komme på noe meget lurt-FORT!!! Ellers så er jeg litt undrende og prøver å ikke bli bekyret,men det er litt ekkelt nedi magen...Og igår hadde jeg lemus(!) nedi der...Hva er det liksom??? Håper ikke det er noe som løsner....... Neida! Alt skal gå bra!! Shit! Nå skal jeg på jobb! Venninne S står ute og venter!! GOD JUL ALLE SAMMEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 22. desember 2005 #1319 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL OG ET FANTASTISK GODT NYTT ÅR!!!!! Ta vare på deg selv og magen i løpet av julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #1320 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei Super-Skytte! Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Mange juleklemmer fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå