Tulipan Skrevet 15. desember 2005 #1281 Del Skrevet 15. desember 2005 Lyster ja. Velkommen i klubben!!! Jeg voknet en natt for 2-3uker siden og hadde helt vannvittig lyst på sånn muggost. Har spist noe muggost fra TINE fordi den er pasteurisert. Men etter en samtale med JM fant vi ut at muggost kan jeg vent litt med. Men når man vokner klokken 02 og det eneste man virkelig har lyst på her i verden er muggost, så kan man nesten drepe for det. For ikke å snakke om rakfisk Behold energen din du snuppa. Ha ne strålende kveld. Personlig åper jeg møbelsnekkeren drar snart sånn at jeg kan krype under dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1282 Del Skrevet 15. desember 2005 Er du her enda Tulip? Pleier magen din å bli hard? Nesten som man spenner alle musklene,bare at man ikke gjør det hvis du skjønner?! Den er støl på en måte..Men kan være pga jeg har sittet foroverlent og skrevet ei stund nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 16. desember 2005 #1283 Del Skrevet 16. desember 2005 Er du her enda Tulip? Pleier magen din å bli hard? Nesten som man spenner alle musklene,bare at man ikke gjør det hvis du skjønner?! Den er støl på en måte..Men kan være pga jeg har sittet foroverlent og skrevet ei stund nå... ← Jeg kan svare på det Jeg har vært veldig plaget med dette, helt steinhard og at den står rett ut som ei kule, i tillegg til at det var ubehagelig. Spurte jordmoren og hun sa at det er mye som skjer inni der. Livmora presser andre innvoller fra sin vante plass, tarmene utvider seg og blir slappere og musklene blir støle. Men nå de siste to ukene har det vært bedre (er i dag 12+3). Ønsker deg ei superduper helg Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. desember 2005 #1284 Del Skrevet 16. desember 2005 Innom for å ønske deg ei gooood helg, snuppa! Er så glad for spiren din i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. desember 2005 #1285 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei Skytte!!! . Nei, magen min pleier ikke bli hard (hvis det er når disse mens-smerteliknende smertene kommer du mener). Magen min er liksom hard hele tiden nede ved navlen. Men jeg tror bare det er den voksende livmoren min med den kjære prinsen min som gjør det. Hvordan har dagen din vært??? Håper du har hatt en super, duper dag. fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #1286 Del Skrevet 17. desember 2005 Leanora; Takk for svar! Må være stive muskler jeg har da siden jeg er så kort på vei så presser vel ikke livmora så mye?! MissS;Takk det samme du! Så koselig at du er så glad! Tulipan; Hadde en travel men koselig dag igår! Mamma kom i 9 tiden og vi bakte masse godt! Så var vi en tur i byen før pappa og brodern kom innom og fikk kaffe! Så strøk jeg gardiner og det ene faget er fortsatt kortere enn det andre Må høre om hun som har sydd trenger briller!! På kvelden kom venninne H og vi så tv og lagde kransekakepinner! *SIKLE* Det er såååå godt!!!! Da hun dro var jeg veldig sliten og trøtt men ble bare sittende i sofaen. La meg ikke før halv tolv og da begynte jeg å tenke på skrekkelige ting som hvor redd jeg er for å miste lille gullet mitt.... Hjertet hamret og hoppet og var helt i ulage og det var ekkelt å puste.Så ble jeg redd pga det også. Hentet sambo og ble så lei meg for at han ikke kunne legge seg når jeg gjorde det. Han måtte jo skjønne at jeg ville snakke om ting og om redselen min! Kunne jo ikke akkurat vite det han da...Han kom og la seg etter jeg hadde henta han. Og jeg gråt....Krampegråt og hulket lenge...Fikk helt angst jeg...Syns puppene er blitt bittelitt mindre ømme og det satte meg helt ut... Sambo prøvde å trøste meg som best han kunne stakkars... Idag går det litt bedre og puppene er fortsatt ømme. Og jeg har overhodet ingen tegn til blødninger,men jeg er livredd hver gang jeg går på do... Ene tanken prøver jeg å "glemme" at jeg er gravid slik at jeg ikke skal bli knust hvis det ikke går bra,mens i neste tanke vil jeg fortsette å lese om alt som skjer. Tenkte oss til byen idag og kjøpe ei sånn tykk treningsmatte som de har på tilbud nå før jul. Er mange som har slik for å legge barna på og for å trene på selv. Men jeg vet ikke...Vil ikke ha så mye babyrelaterte greier hvis det plutselig går galt... Men så vil jeg ikke tenke negativt heller!! Vil bare være glad og positiv slik at frøet blir positivt påvirket nedi der... Vanskelig dette...Vi har jo tenkt å fortelle om miraklet på julaften...Men så er jeg livredd for at det skjer noe like etterpå...Da hadde vi liksom gitt foreldrene og søskene våre store forhåpninger,og så blir det ikke noe av.... Tenker på hvor triste alle vil bli... Men samtidig så hadde det vært veldig godt å ha dem hvis det skulle skje noe! Herregud så mye greier jeg har oppi hodet mitt...Crazy woman... Skal prøve å nyte dagen idag! Og det er slutt på alt stress og pes,basta. Skal hvile tvert jeg føler for det og sove når jeg er trøtt. Ingen ting rømmer hvis det ikke blir tatt vare på med en gang! Dessuten har jeg så vondt i ryggen at det er ikke ork til noe mye aktiviteter. Får se om jeg får besøkt dere senere idag! Nå skal vi en tur til byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #1287 Del Skrevet 17. desember 2005 Tilbake... Dro ikke til byen vi. Var heller innom J-LO og så på deres oppussingsprosjekt! Så var vi å handlet,dro hjem og sambokokte grøt til middag mens jeg rydda litt! Nå driver han og svigers på å fikse dørkarmen mellom badet og nyrommet...Mitt rundvaskede hus som var så fint! Ja,ja.. Har begyntå finne frem hyller/bilder etc som skal henges opp! Men har hatt meg en liten kgpause og skal slumre litt på sofaen før jeg begynner å bære ned fra loftet.. Så skal vi lage pizza ikveld!! Mmmm!! Har ikke tenkt så mye idag. Er litt uvel og småkvalm og puppene er vonde så jeg håper alt er bra med mitt lille gull... "Lille,lille gullet mitt...Endelig ville du flytte inn i magen min! Jeg og pappa har ventet så lenge på deg.Lengtet etter deg og drømt om hvordan det ville være å få oppleve gleden av å ha deg i magen! Vi snakker mye om deg og drømmer om fremtiden sammen med deg... Det er mange som kommer til å bli fra seg av glede når vi skal fortelle dem at du finnes! At du er verdens mest verdifulle lille gull langt nedi magen min! Vi kjenner deg ikke enda,men håper du vil klore deg fast til i august! Slik at vi kan få møte deg og bli kjent med deg da og resten av livet! Så voks deg sterk og stor så vi kan få treffe deg og kose med deg! Drømmer om den dagen jeg kan få holde deg i armene mine....Mamman din...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 17. desember 2005 #1288 Del Skrevet 17. desember 2005 Søte du! Krysser fingre og tær for at spiren din klamrer seg fast så dere får oppfyllt babydrømmen i august. Blir så rørt av å lese hvor mye du ønsker den lille velkommen til verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. desember 2005 #1289 Del Skrevet 17. desember 2005 Søte du! Krysser fingre og tær for at spiren din klamrer seg fast så dere får oppfyllt babydrømmen i august. Blir så rørt av å lese hvor mye du ønsker den lille velkommen til verden. ← Signerer... Jeg blir også veldig rørt og er så glad for dere! Et stykk sein lørdags- sendes herved deres vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. desember 2005 #1290 Del Skrevet 17. desember 2005 :rørt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 #1291 Del Skrevet 17. desember 2005 Min kjære søte og snille skytte.. Du rører meg slik få gjør.. Og jeg føler så veldig med deg i det du skriver. Tror de tankene du har, vil være tanker de fleste som er gravide vil ha. Jeg tror at mine tanker ikke vil være langt fra dine. Tror jeg er ekstra lettrørt idag, for jeg feller en tåre for det du skriver.. Jeg føler på den redselen du har, men som man ikke vil føle. Jeg krysser alt for at spiren skal klamre seg fast.. Jeg både tror og håper alt skal gå bra!! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #1292 Del Skrevet 17. desember 2005 Nå er jeg her igjen! Har ikke gjort så veldig mye siden sist...Har lagd havreflarn og pizza og vært kvalm og ligget på sofaen! Nå er jeg bare litt kvalm og begynner å bli veldig trøtt så snart blir det nok kveld på meg... Syrinen;Huff,får så vondt i meg jeg...for at du mistet din...Syns det er så mange som mister og det gjør meg enda reddere... Ja vårt lille gull er høyt elsket allerede. Akkurat som om det bare plutselig gikk opp for meg at det bor et bitte lite gull nedi magen min...Så ble jeg reddest i verden... TT; Takk og takk du! Gleder meg til jeg kommer like langt som deg! Pondusa; Takk..Og lykke til med flyttesjauen! iss; Du er nå så god! Av og til så bare må man føle på de fæle følelsene tror jeg...Tenkte at det kanskje var teit å skrive om alt dette her,men så tenkte jeg at det er jo min dagbok og de som syns det er dumt de orker vel ikke bry seg! Er glad for at det bare er snille gode jenter her på besøk! Man kan vel få litt angst iblant! Plutselig bare forstod jeg at det er et eget lite liv inni meg som jeg har ventet så lenge på! Og det er motsetninger til alt,psitive tanker har negative tanker osv! Har lyst på frossne moste jordbær jeg Som i strawberry daqiri... As if det er å oppdrive de nærmeste mnd...Var heldig med den ja...! Bare å forte seg å tenke på noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 18. desember 2005 #1293 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei kjære Skytte!!! Nå ble jeg rørt til tårer vennen!!!! De følelsene om å miste de sitter jeg med også. Tror dette kommer veldig av at mannen i utgangspunktet IKKE ville ha barn. Og da var jeg ekstra redd for å miste. Nå virker det som om mannen også gleder seg. Men tror nok at kan gruer seg også. Det er jo tross alt et kjempe ansvar vi nå har begitt oss ut på. Det jeg var redd for ved å miste var at da var det ikke bare å prøve igjen, for mannen ville jo ikke ha barn. Skjønner du?? Litt rotete skrevet... Nå er jeg redd på en annen måte. Frem til jeg fikk høre hjertelyden, var det liksom: OK, jeg er gravid. Men nå vet jeg jo at det er liv der inne. Og gutten har jo begynt å bevege på seg sånn at jeg også kjenner det. Og nå tror je mannen også vil sørge dersom noe skulle skje. Desuten vet jo alle det nå. Jeg skjønner at du er redd for å miste. Dette er noe du og mannen har ønsket såååå intenst kjempe lenge, at det skjønner jeg kjempe godt!! Vil ønske deg en fin, fiiiiin søndag og overrekke den en advents- fra meg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #1294 Del Skrevet 18. desember 2005 4.søndag i advent!!! Og det finnes ingen stearinlysikoner... Sitter her i stua og koser meg glugg ihjel jeg! Ha tent masse fine lys rundtomkring,fyrer i ovnen(-15 ute) og bare gleder meg sååå over dagen og dagene som kommer! Vi har fått hengt opp noen hyller idag,men funnet ut at vi har jo ikke bilder?!?! Så det må vi gjøre noe med..Kan ikke ha bare nakne vggene! Men så er det det triste da...Vi finner ikke digitalkameraet vårt Det er søkk vekk! Vi har endevendt hver skuff og hvert skap i huset,men borte er det...Så nå frykter vi at det har havnet i ei eske med søppel... Så det trekker litt ned da...Men vi håper det plutselig dukker opp fra intet! Veldig trist hvis vi mister bilder samt blir kameraløs i jula...Så kryss fingrene alle sammen!! Ellers så har vi hatt en koselig liten julelunch for oss selv! Og sett en sinnskt bra film;"Historien om David Gale" Kan virkelig anbefales! Den var så spennende at fytti katta!!! Har sovet litt på sofaen også! Ble bare plutselig megatrøtt og sovnet *poff* Ikke så lenge siden jeg våknet. Og da skulle man tro jeg hadde vært på vann og brød halve livet! Stormet i skapet for å finne noe godt! Så jeg spiste opp sambos kalendergave fra igår...... Gruer meg til jeg skal ut og på jobb imorgen...15 minusgrader er ikke min store favoritt akkurat...Meeen det går vel bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #1295 Del Skrevet 18. desember 2005 Glemte å si hei til deg Tulipan! Ja jeg skjønner hva du mener..Fælt at man skal være så redd...Men det skal gå bra med oss begge!! Vi skal få verdens søteste babyer,sant?! Er sikker på at mannen din gleder seg ja! Er bare ikke alltid de sier så mye disse mennene! Sambo ytret en liten klage idag og lurte på om jeg MÅTTE snerre så enormt til tider...Og DA fikk han svar ja! For tenk at det må jeg ja Så går det 30 sekunder så må jeg nusseog kose.....Helt i berg og dalbane her av og til! Blir nesten så jeg må le av meg selv! til deg også! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. desember 2005 #1296 Del Skrevet 18. desember 2005 Det dukker nok opp skal du se, jeg skal krysse fingra jeg.. Jeg er ikke gravid selv, men kan skrive under på humørsvingninger ja!! Idag er jeg skikkelig tankefull og furten.. Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. desember 2005 #1297 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjære Skytte! En stor til deg! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var også kjemperedd hver gang jeg skulle på do i starten. Legen sa til meg at jeg skulle prøve å tenke på hvor fantastisk det var at noe hadde slått seg til i magen min, og at hvis noe skar seg, visste jeg i alle fall at jeg KUNNE bli gravid. Jeg har prøvd å leve etter det, det har ikke alltid vært lett (noen ganger har jeg f.eks. tenkt på hvor urettferdig det ville være hvis jeg mista når vi prøvde 11 mnd før vi fikk det til og noen hadde klaff på første forsøk). Jeg vet at dere har prøvd enda lenger enn vi gjorde. Forsøk å tenke på at det faktisk er mye større sjanse for at det skal gå bra enn at noe skal gå galt. Og etterhvert er jeg sikker på at du blir mindre nervøs (jeg er i alle fall mye roligere nå). Jeg synes det virker som om du har et imponerende tempo med juleforberedelser og oppussing. Pass på deg sjøl og ta pauser innimellom!!! Så ønsker jeg deg en fin uke!!!! (Og takk for alle besøkene hos meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. desember 2005 #1298 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Hei Skytte!!!! Huff at kamera er bort da. Opplevde det samme når vi stod midt oppe i oppussing/flytting ifjor høst. Men det kom til rette. Hadde lagt det igjen i den nye leiligheten. Å gud så lettet jeg var da jeg oppdaget det. at jeg liksom ikke hadde lagt det fra meg midt på gaten.... Jeg krysser fingrene og tærne (og ber lille gutt om å gjøre det samme. Og tror du ikke han hører på mamma allerede ) om at kamera dukker opp ut av det intet. Skjønner godt at du kanskje "gruer" deg litt til å fortelle den store hemmeligheten til familien. Det var jeg også. Men kan du ikke gjøre som jeg gjorde??? eller noe i den duren??? Da slipper du liksom å si det med ord... Pluss at den kommende bestemor/mormor/farmor har et minne for livet... Er vel bare innom for å si HEI!!! Nå SKAL JEG vaske overskapene min . Må bare pske meg selv ut av sofaen. Akutten begynner ikke før klokken 21.30. Så jeg har god tid!!!! Endret 19. desember 2005 av Tulipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. desember 2005 #1299 Del Skrevet 19. desember 2005 Bare innom med en rask, men stor før jeg raser ut i kulda (-23,6 grader) og på trening. I'll be back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. desember 2005 #1300 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei kjære Skytte!!! Bare innom for å si HEI!!! Og her kommer en fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå